Ik Sharon ook niet. Vooral na haar reactie van gisterenquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet dat Jo er staat....
ze heeft het toch echt al menigmaal gezegt hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het echte doel heeft ze nog niet bekend gemaakt en er wordt alweer voorbarig geoordeeld.
Ja maar het is wel een beetje vreemd dat ze zegt dat ze met een deel van het geld een huisje wil kopen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:47 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het echte doel heeft ze nog niet bekend gemaakt en er wordt alweer voorbarig geoordeeld.
Reactie op stream of in de uitzending?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ik Sharon ook niet. Vooral na haar reactie van gisteren
echt niet!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft het toch echt al menigmaal gezegt hoor.
Is ze daarom Mandarijn aan het leren?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze heeft last van een wal onder haar re. oog ter grootte van de Chinese muur.
uhm uitzendig en streams ging dat nog een beetje door.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Reactie op stream of in de uitzending?
wat was haar reactie dan en waarop heb denk ik iets gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
uhm uitzendig en streams ging dat nog een beetje door.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:50 schreef Flashbox het volgende:
Pleur die streams eens heel snel van dat gedrocht af
preciesquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
twitteren en je huis binnen laten zijn toch wel 2 totaal verschillende dingen
Toen bleek dat Jo de vrijstelling kreeg. Gaf Jo Sharon een knuffel nou dat gezicht en reactie vind ik kinderachtig en vervolgens ging ze buiten zitten huilen. Dan vind ik Karim veel sportieverquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:51 schreef diditje64 het volgende:
[..]
wat was haar reactie dan en waarop heb denk ik iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |