Ik snap dat echt niet. Dat je geen fan bent van Flip lekker zelf weten maar hij verteld toch helemaal niks doorquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Niet alles hoor,over het negatieve van Mo naar Karim niks,het is een achterbaks mannetje die zijn hele route naar de finale al uit heeft gestippeld
mo en jo 2m stil?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
denk Speciale Dodenherdenking in SST
giroblauw past bij jouquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:36 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en mogelijk heeft ze al een eigen spaarbankboekje met een aardig bedrag, zodat ze dat wel kan doen.
Ze kan daar niets doen. haar beeld van het eiland is waarschijnlijk zoals ze er toen is vertrokken. Ik kan je zeggen, Het barts er van de toeristen, hoe klein het ook is. de hotelletjes zitten vol en der staat geen bouwval niets meer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:34 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Gaat Sharon dan psychologen inhuren voor de bevolking van haar hoofdprijs![]()
Geen idee wat ze nou met dat geld in Thailand wil doen.
Ik gun het haar van harte maar snap niet helemaal hoe ze de bevolking daar wil gaan helpen?
Ja en nog een paar dingen, maar is niet erg ofzo.. Maaar dan weet je wat je zegt het kan overal gaan.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 12:35[/url] schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Hij vertelde alleen dat Jo altijd te veel belden
Ja tuuurlijk want als hij door verteld dat Jo te veel belt dan vertelt hij vast ook al haar geheimen door. Wat een achterlijke vergelijkingquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:38 schreef ItsDidi het volgende:
[..]
Ja en nog een paar dingen, maar is niet erg ofzo.. Maaar dan weet je wat je zegt het kan overal gaan.
Jaa maar het komt erop neer, dat hij het verteld.. Ik bedoel wat daar is besproken hoort daar.. Hij denkt een slim mannetje te zijn ja.quote:[img] Op [url= 4 mei 2011 12:35[/url] schreef mcspicy het volgende:
[..]
Niet alles hoor,over het negatieve van Mo naar Karim niks,het is een achterbaks mannetje die zijn hele route naar de finale al uit heeft gestippeld
Wat ze er over gezegd heeft is dat ze daarheen wil en geld wil uitgeven als toerist want "dat is toch het beste voor de bevolking daar, ze leven van toerisme" aldus Sharon. Ze wil dus gewoon de westerse patsert uithangen en die kohpipi's voor d'r laten hollen terwijl ze met dr reet aan 't zwembad ligt. En de rest wil ze investeren in een appartementje ofzo voor zichzelf.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:38 schreef Jaidee het volgende:
[..]
Ze kan daar niets doen. haar beeld van het eiland is waarschijnlijk zoals ze er toen is vertrokken. Ik kan je zeggen, Het barts er van de toeristen, hoe klein het ook is. de hotelletjes zitten vol en der staat geen bouwval niets meer.
Ik denk Mo zeker niet: die gaat weer liggen janken dat de Nazi's dat háár hebben aangedaan en waarom die doden nou juist herdacht moeten worden terwijl zij nog in het huis zit.quote:
zijn wij het iig eensquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat ze er over gezegd heeft is dat ze daarheen wil en geld wil uitgeven als toerist want "dat is toch het beste voor de bevolking daar, ze leven van toerisme" aldus Sharon. Ze wil dus gewoon de westerse patsert uithangen en die kohpipi's voor d'r laten hollen terwijl ze met dr reet aan 't zwembad ligt. En de rest wil ze investeren in een appartementje ofzo voor zichzelf.
Niks goed doel dus..
die is stukquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:46 schreef Ginosa het volgende:
Waarom staat de koffer van Mo niet alvast in het Labyrinth ??
Jij bent best een lief bijtertje....quote:
Ik snap alleen niet dat Jo er staat....quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef rc_1990 het volgende:
En toch snap ik niet dat Sharon en Jo boven Karim en Flip staan in polls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |