Omdat ze groter waren zijn ze meer schuldig aan het zelfde gedrag. Dat is onzin. GL is evengoed verantwoordelijk voor de Kunduzmissie als de VVD. Beiden hebben ze de verkeerde beslissing genomen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De PvdA en Groenlinks zijn al jaren van het doodzwijgen en door laten rotten. Bovendien hebben CDA en PvdA een zooi generaal pardons er doorheen gegooit. Dat soort ondoordachte idioterie onthouden mensen en vormt een voedingsbodem voor populisten.
Wat mensen grappig genoeg wel vergeten is dat het de VVD is geweest die massaal goedkope arbeiders hier naartoe heeft gevlogen.
Dus in die zin. Iedere partij is schuldig aan de populariteit van de PVV. Maar de PvdA waarschijnlijk wel even iets meer dan de rest. Puur door hun opstelling en de hoeveelheid vingers die ze in de pap hebben.
Ik dacht gewoon dat je scherpere bewoordingen had en het beter verwoord, maar lag dus eik enkel aan een PI?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat komt omdat mijn post-icon net iets vriendelijker lacht dan de jouwne.
Uh nee, verschil in bijna 2x zoveel zetels en in verschillende coalities zitten die het mogelijk hebben gemaakt is een groot verschil.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Omdat ze groter waren zijn ze meer schuldig aan het zelfde gedrag. Dat is onzin. GL is evengoed verantwoordelijk voor de Kunduzmissie als de VVD. Beiden hebben ze de verkeerde beslissing genomen.
Topic gaat eigenlijk over het antisemitisme in Nederland. Volgens mij is dat langzaam aan het verdwijnen. Wereldwijd kan het ook verdwijnen of marginaal worden (maar dat ga ik niet meer meemaken).quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk maar eens hoe het antisemitisme zich heden ten dage in het M-O manifesteert. Geschiedenis is er niet voor niets en daar kunnen we ook iets van leren, ik denk dat het een utopie is om te denken dat antisemitisme zal verdwijnen. Intolerantie zal inderdaad nooit verdwijnen.
Sorry ik zal ontopic blijvenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:07 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Topic gaat eigenlijk over het antisemitisme in Nederland. Volgens mij is dat langzaam aan het verdwijnen. Wereldwijd kan het ook verdwijnen of marginaal worden (maar dat ga ik niet meer meemaken).
Je rekent een partij toch af op zijn beslissingen. Iedereen die de 'foute' beslissing heeft genomen kun je erop aanspreken. Achteraf heeft de PvdA wel meer invloed op de beslissingen gehad dan de PSP, maar dit maakt het toenmalige standpunt van de PSP niet beter. Of dat van de PvdA slechter.quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uh nee, verschil in bijna 2x zoveel zetels en in verschillende coalities zitten die het mogelijk hebben gemaakt is een groot verschil.
Playstation Portable?quote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je rekent een partij toch af op zijn beslissingen. Iedereen die de 'foute' beslissing heeft genomen kun je erop aanspreken. Achteraf heeft de PvdA wel meer invloed op de beslissingen gehad dan de PSP, maar dit maakt het toenmalige standpunt van de PSP niet beter. Of dat van de PvdA slechter.
Om even een ouwe knar uit Spiderman te citerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 01:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je rekent een partij toch af op zijn beslissingen. Iedereen die de 'foute' beslissing heeft genomen kun je erop aanspreken. Achteraf heeft de PvdA wel meer invloed op de beslissingen gehad dan de PSP, maar dit maakt het toenmalige standpunt van de PSP niet beter. Of dat van de PvdA slechter.
Nou, in de VS heeft het antisemitisme een flinke boost gekregen door de economische crisis. Het zijn dan ook niet de joden geweest die in een tent of auto hebben moeten bivakkeren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Als het goed gaat komt intolerantie niet boven de oppervlakte. In de jaren '30 uitte zich dat in antisemitisme. In de toekomst zal dat een andere vorm van intolerantie zijn of misschien toch antisemietisme. Ik weet het niet, maar het lijkt me sterk dat altij haat tegen de zelfde groep komt bovendrijven.
Ik zou het gewoon onder het kader intolerantie plaatsen. Het klopt wel dat er sprake is van antisemitisme, maar niet vergeleken met anti-islamisme.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:29 schreef SeculasStatius het volgende:
Misschien dat de TS uit z'n uitgestorven Zeeland moet komen en eens naar de grote stad moet gaan.
Vandaag in het nieuws:
http://www.groene.nl/2010/50_51_52/bang-welnee-boos
Je begeeft je op glad ijs, dat besef je héquote:Op donderdag 5 mei 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon onder het kader intolerantie plaatsen. Het klopt wel dat er sprake is van antisemitisme, maar niet vergeleken met anti-islamisme.
Moslimvrouwen kunnen niet meer normaal met een hoofddoek over straat wil je zeggen? Want voor Joden met een keppeltje geldt dat inmiddels namelijk wel.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon onder het kader intolerantie plaatsen. Het klopt wel dat er sprake is van antisemitisme, maar niet vergeleken met anti-islamisme.
Neuh, ik praat geen antisemitisme goed. Het valt voor mij onder intolerantie en dat is verwerpelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je begeeft je op glad ijs, dat besef je hé
En anti-islamisme is geen intolerantie maar?quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:59 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Neuh, ik praat geen antisemitisme goed. Het valt voor mij onder intolerantie en dat is verwerpelijk.
Voor intolerantie specifiek gericht tegen joden hebben we juist aan aparte naam: antisemitisme. Apart dat ik je erop moet wijzen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ah, de poging tot herdefinieren, waar als eindstation jodenhaat niet meer bestaat, het is immers allemaal maar intolerantie (en gek genoeg is anti-islamisme dat natuurlijk niet, dat is wel een eigen categorie waardig!) viel je ook op...quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
En anti-islamisme is geen intolerantie maar?
Uiteraard. Er wordt hier een poging gedaan antisemitisme te bagatelliseren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:15 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah, de poging tot herdefinieren, waar als eindstation jodenhaat niet meer bestaat, het is immers allemaal maar intolerantie (en gek genoeg is anti-islamisme dat natuurlijk niet, dat is wel een eigen categorie waardig!) viel je ook op...
Terwijl nog steeds heel veel Nederlanders openlijk tegenstander zijn van het etnisch zuiveren van de Palestijnse gebieden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Uiteraard. Er wordt hier een poging gedaan antisemitisme te bagatelliseren.
Open deur, lijkt me.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl nog steeds heel veel Nederlanders openlijk tegenstander zijn van het etnisch zuiveren van de Palestijnse gebieden.
Andere vraag zou zijn: wat heeft de situatie aldaar met de situatie alhier te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Terwijl nog steeds heel veel Nederlanders openlijk tegenstander zijn van het etnisch zuiveren van de Palestijnse gebieden.
Een dergelijk standpunt is een duidelijke blijk van jodenhaat, dus daar is je antisemitisme in Nederland.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Andere vraag zou zijn: wat heeft de situatie aldaar met de situatie alhier te maken.
Probeer je mij nu jodenhaat te verwijten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een dergelijk standpunt is een duidelijke blijk van jodenhaat, dus daar is je antisemitisme in Nederland.
Hoe kan je nou voorstander zijn van etnisch zuiveren? En wat maakt je dan precies antisemiet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Z'n redeneringen lijken wat onnavolgbaar. Da's wel vaker zo.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voorstander zijn van etnisch zuiveren? En wat maakt je dan precies antisemiet?
Belachelijke gevolgtrekking.
Als we een bepaalde bevolkingsgroep serieus moeten nemen zou er inderdaad een probleem qua antisemitisme zijn in nederland, maar dat doen we niets; niets aan de hand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arabieren wel, maar de Arabieren zijn antisemitisch.
Dat schijnt de definitie van antisemiet te zijn. Van Bommel is een antisemiet, Duisenberg is een antisemiet, Van Agt is een antisemiet, Hendriks is een antisemiet, Hayo Meyer is een antisemiet, maar zelf Joods dus een ernstig geval van Joodse zelfhaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoe kan je nou voorstander zijn van etnisch zuiveren? En wat maakt je dan precies antisemiet?
Belachelijke gevolgtrekking.
Dan lijkt de vraag of wij individuele moslims ook mogen aanspreken op daden van regimes ver weg. Want dat doe jij met joden ook. Dat joden in Amsterdam geen reet te maken met Israël lijk je niet eens door te hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat schijnt de definitie van antisemiet te zijn. Van Bommel is een antisemiet, Duisenberg is een antisemiet, Van Agt is een antisemiet, Hendriks is een antisemiet, Hayo Meyer is een antisemiet, maar zelf Joods dus een ernstig geval van Joodse zelfhaat.
Wilders daarentegen pleit voor totale etnische zuivering van de Palestijnse gebieden, niks schokkends overigens, want dat proces is al jaren gaande. Maar iedereen die zich tegen meer Lebensraum voor het uitverkoren volk keert schijnt een antisemiet te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |