GretschGGGquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Svyatagor het volgende:
Zwaar staan rocken bij Triggerfinger vandaag, wat is dat toch een bazenband.
[ afbeelding ]
Hij is echt evil! En de bassist is ook een baasquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Svyatagor het volgende:
Zwaar staan rocken bij Triggerfinger vandaag, wat is dat toch een bazenband.
[ afbeelding ]
Die bassist schijnt ook een hele goede gitarist te zijn, hoorde ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hij is echt evil! En de bassist is ook een baas
Laatst bij een optreden stond de hele band gewoon 2 minuten 'freezed'. Echt geniaal!
Ja, ik heb een Tele van zo'n pakket. Toen het nog Tanayo heette. Leuk! Maar verwacht geen Fenderquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:49 schreef mr-green het volgende:
Ik zit er over te denken om het volgende te bestellen. Lijkt mij een leuk klus project
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_e_guitar_kit_t_style.htm
Iemand ervaring mee?
klinkt goed?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef CoiLive het volgende:
Tweedehands stratje opgehaald voor een zeer leuke prijs!
[ afbeelding ]
(met de Big Dippers)
Zo he, die lijkt sprekend op die van mij, alleen prijskaartje is wat anders denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef CoiLive het volgende:
Tweedehands stratje opgehaald voor een zeer leuke prijs!
[ afbeelding ]
(met de Big Dippers)
Nu niet meer. Ik haat nieuwe snaren. Zal morgen wel weer beter zijnquote:
Meer dan de prijs van mijn aangepaste mex strat van de nieuwprijs van deze afquote:
Dank. Mensen, zullen we anders naar een ander forum verhuizen? Dan PMen we elkaar het adres, en dan kunnen we zelf regelen wie wel en niet mag komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef CoiLive het volgende:
Had ik al gezegd dat het een John Mayer Signature Sunburst Stratocaster is die perfect is voor harmonieën. Mijn andere strat klinkt bijna net zo goed (Stagg, maar wel van custom brandhout!!) en is goed voor meer Funk/Punk dingen. Deze twee samen zijn echt geniaal. Ik denk dat ik desondanks nog wel veel op de Stagg zal spelen (vooral in de pentatonische schaal van Bmin).
Trouwens; Dit ga ik vanaf nu in elke post herhalen. Ik zeg het maar alvast, dan kunnen jullie je er op voorbereiden!
Hoi Braddie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef CoiLive het volgende:
Had ik al gezegd dat het een John Mayer Signature Sunburst Stratocaster is die perfect is voor harmonieën. Mijn andere strat klinkt bijna net zo goed (Stagg, maar wel van custom brandhout!!) en is goed voor meer Funk/Punk dingen. Deze twee samen zijn echt geniaal. Ik denk dat ik desondanks nog wel veel op de Stagg zal spelen (vooral in de pentatonische schaal van Bmin).
Trouwens; Dit ga ik vanaf nu in elke post herhalen. Ik zeg het maar alvast, dan kunnen jullie je er op voorbereiden!
Gooi er nog een paar sustains doorheen en hoe en zwaar je gitaar weegt en hij is perfectquote:
Je bedoelt de John Mayer Signature Sunburst of wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef genakt het volgende:
[..]
Gooi er nog een paar sustains doorheen en hoe en zwaar je gitaar weegt en hij is perfectVooral de gitaar die je hebt in elke post herhalen
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je bedoelt de John Mayer Signature Sunburst of wat?
()
Van je baas gekregen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je bedoelt de John Mayer Signature Sunburst of wat?
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Owja dat topic :")quote:
Helaas geen vrije dag die dagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die bassist schijnt ook een hele goede gitarist te zijn, hoorde ik.
Was echt fantastisch, alle rockcliché's kwamen voorbij (drumsolo, van monitors afspringen, meezingspelletjes met publiek), maar ohohoh wat rockten ze hard.Triggerfinger
Ik ben toch maar niet gegaan.quote:
Nee hoezo ?quote:
Dacht dat ik je naar binnen zag gaan toen ik naar buiten ging, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee hoezo ?was wel in rotterdam dat wel
Nee helaasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dacht dat ik je naar binnen zag gaan toen ik naar buiten ging, maar blijkbaar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Seksloze vrijdag, ipv jou heeft ze een hoes genaaid.
Snel beter worden voor morgen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
Gister door mijn rug gegaan![]()
Ik strompel de hele dag al rond als iemand van 109.
fixed.quote:
Zo moeilijk is dat niet hoor, ik heb bier gewoon vervangen door wijnquote:
C-C-C-C-COMBOBREAKERRRRRquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:06 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik denk dat ik mijn chinese strat ''Braddie'' ga noemen. Dan hoef ik 'm ook niet meer ''Chinese kutstrat met wilkinson single coils en GFS humbucker die best goed klinkt'' meer te noemen.
tenzij jullie een betere naam weten natuurlijk.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik doe voorlopig weer even rustig aanGister zo belachelijk veel gedronken. Op een begeven moment zat ik op de weg terug bovenop een camper (?
? ) en ik kwam er niet meer af
Dan zal het beter zijn als wij nooit meetenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 08:18 schreef Cynic het volgende:
Ik haat dronken mensen, ik kan ook niet best tegen mezelf als ik dronken ben.
We sturen cynic gewoon na een uurtje wegquote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Genakt-Dribbel-Cynic meeting dat gaat niet goed![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 03:06 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik ken hetlekker misdragen als je lazerus bent
kwijlquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:07 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Zoekt er iemand een leuk projectje![]()
Gitaar: Epiphony Les Paul Custom Alpine White guitar!
Ja daaromquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Ach, 't is een leuk projectje tochAls ik 't geld en tijd had dan was ik er allang klaar mee geweest.. Leuke PU's erin, mooie paintjob, ff een flinke afstelbeurt (nek, intonatie etc) en je kan ermee doen wat je wilt..
Maar hij heeft me al genoeg gekost![]()
![]()
weet je wat meer van de gitaar? body van echt hout ofzo/enzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Ach, 't is een leuk projectje tochAls ik 't geld en tijd had dan was ik er allang klaar mee geweest.. Leuke PU's erin, mooie paintjob, ff een flinke afstelbeurt (nek, intonatie etc) en je kan ermee doen wat je wilt..
Maar hij heeft me al genoeg gekost![]()
![]()
Wat mensen om me heen zeiden dat ik 'm gewoon door moest verkopen, maar dan ben je geen echte gitarist toch...
No WaY!quote:
Wel echt hout, durf niet te zeggen van wat voor hout. Zit immers 'n laklaag over en ben nou niet zo'n harde baas dat ik hoor wat voor een hout het is!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
weet je wat meer van de gitaar? body van echt hout ofzo/enzo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:14 schreef -Menn0- het volgende:
Terug uit Val Thorens en gelijk de Truckster verkocht! Lekkerrrr!
weet je zeker dat je wilt ruilen met een haze? ik denk dat je er wat mee op achteruit gaat namelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[TR/TK] Peavey Classic 30 buizenversterker
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
Oh god...
Ultimate GAS-attack: http://www.rockpalace.com(...)ribute-Worn-Gold-Top
Ik weet het wel zeker!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
weet je zeker dat je wilt ruilen met een haze? ik denk dat je er wat mee op achteruit gaat namelijk
Heb laatst op zo`n Studio gespeeld(Zo`n faded) en ook op een Standard, en ik vond qua toon/sustain/feel de Standard veel fijner, Die studio`s zijn wel fijne Gibson`s voor het geld, maar dan zou ik persoonlijk liever een Epiphone kopen in het 600-800euro segment dan een Gibson, dan krijg je volgens mij meer waar voor je geld.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Hoe verhouden die studio's zich tov de standard/deluxe e.d.?
Jwz die sustainquote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb laatst op zo`n Studio gespeeld(Zo`n faded) en ook op een Standard, en ik vond qua toon/sustain/feel de Standard veel fijner, Die studio`s zijn wel fijne Gibson`s voor het geld, maar dan zou ik persoonlijk liever een Epiphone kopen in het 600-800euro segment dan een Gibson, dan krijg je volgens mij meer waar voor je geld.
Ja of aan de Red Special over mijn Triple Rectifier (van baas geleend)quote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
Voor veel sustain heb je meer aan een SG oid lijkt me
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja of aan de Red Special over mijn Triple Rectifier (van baas geleend)
Dat laatste zeg je ook maar omdat dat hier gezegd werdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb laatst op zo`n Studio gespeeld(Zo`n faded) en ook op een Standard, en ik vond qua toon/sustain/feel de Standard veel fijner, Die studio`s zijn wel fijne Gibson`s voor het geld, maar dan zou ik persoonlijk liever een Epiphone kopen in het 600-800euro segment dan een Gibson, dan krijg je volgens mij meer waar voor je geld.
Aan een Fransman?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:14 schreef -Menn0- het volgende:
Terug uit Val Thorens en gelijk de Truckster verkocht! Lekkerrrr!
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |