GretschGGGquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Svyatagor het volgende:
Zwaar staan rocken bij Triggerfinger vandaag, wat is dat toch een bazenband.
[ afbeelding ]
Hij is echt evil! En de bassist is ook een baasquote:Op donderdag 5 mei 2011 23:11 schreef Svyatagor het volgende:
Zwaar staan rocken bij Triggerfinger vandaag, wat is dat toch een bazenband.
[ afbeelding ]
Die bassist schijnt ook een hele goede gitarist te zijn, hoorde ik.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:53 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Hij is echt evil! En de bassist is ook een baas
Laatst bij een optreden stond de hele band gewoon 2 minuten 'freezed'. Echt geniaal!
Ja, ik heb een Tele van zo'n pakket. Toen het nog Tanayo heette. Leuk! Maar verwacht geen Fenderquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:49 schreef mr-green het volgende:
Ik zit er over te denken om het volgende te bestellen. Lijkt mij een leuk klus project
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_e_guitar_kit_t_style.htm
Iemand ervaring mee?
klinkt goed?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef CoiLive het volgende:
Tweedehands stratje opgehaald voor een zeer leuke prijs!
[ afbeelding ]
(met de Big Dippers)
Zo he, die lijkt sprekend op die van mij, alleen prijskaartje is wat anders denk ikquote:Op vrijdag 6 mei 2011 17:18 schreef CoiLive het volgende:
Tweedehands stratje opgehaald voor een zeer leuke prijs!
[ afbeelding ]
(met de Big Dippers)
Nu niet meer. Ik haat nieuwe snaren. Zal morgen wel weer beter zijnquote:
Meer dan de prijs van mijn aangepaste mex strat van de nieuwprijs van deze afquote:
Dank. Mensen, zullen we anders naar een ander forum verhuizen? Dan PMen we elkaar het adres, en dan kunnen we zelf regelen wie wel en niet mag komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef CoiLive het volgende:
Had ik al gezegd dat het een John Mayer Signature Sunburst Stratocaster is die perfect is voor harmonieën. Mijn andere strat klinkt bijna net zo goed (Stagg, maar wel van custom brandhout!!) en is goed voor meer Funk/Punk dingen. Deze twee samen zijn echt geniaal. Ik denk dat ik desondanks nog wel veel op de Stagg zal spelen (vooral in de pentatonische schaal van Bmin).
Trouwens; Dit ga ik vanaf nu in elke post herhalen. Ik zeg het maar alvast, dan kunnen jullie je er op voorbereiden!
Hoi Braddie.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 18:16 schreef CoiLive het volgende:
Had ik al gezegd dat het een John Mayer Signature Sunburst Stratocaster is die perfect is voor harmonieën. Mijn andere strat klinkt bijna net zo goed (Stagg, maar wel van custom brandhout!!) en is goed voor meer Funk/Punk dingen. Deze twee samen zijn echt geniaal. Ik denk dat ik desondanks nog wel veel op de Stagg zal spelen (vooral in de pentatonische schaal van Bmin).
Trouwens; Dit ga ik vanaf nu in elke post herhalen. Ik zeg het maar alvast, dan kunnen jullie je er op voorbereiden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |