quote:
Dankjewel! En ja, eindelijk mag ik meepraten met de andere volwassenenquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:57 schreef Witchfynder het volgende:
Gefeliciteerd KaMo! Ben je nu al meerderjarig?.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:03 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankjewel! En ja, eindelijk mag ik meepraten met de andere volwassenen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
dan ga ik wel even alleen in het akoestisch hoekje staan
Van hartequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben ook jarig vandaag
Feli Kamo!
Ow gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben ook jarig vandaag
Feli Kamo!
Goed idee! Straks maar eens richting BFZwollequote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef belsen het volgende:
Ik ga straks een biertje op jullie drinken.
Ik wel meer dan éénquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:53 schreef belsen het volgende:
Ik ga straks een biertje op jullie drinken.
Hier Haarlem.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:25 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Goed idee! Straks maar eens richting BFZwolle
Ziet er leuk uit, voor een, zo te zien, schappelijke prijs.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:49 schreef mr-green het volgende:
Ik zit er over te denken om het volgende te bestellen. Lijkt mij een leuk klus project
http://www.thomann.de/nl/harley_benton_e_guitar_kit_t_style.htm
Iemand ervaring mee?
Zoiets als dit moet het er kwa uiterlijk gaan uitzienquote:Op donderdag 5 mei 2011 12:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, voor een, zo te zien, schappelijke prijs.
Staat gewoon op hun homepage?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:06 schreef mr-green het volgende:
Er is toch iets dat je boven de 100 euro geen extra kosten of porto hoeft te betalen voor verzenden bij Thomann.de?
Is ook pas sinds kort. Toen ik de prophecy kocht jwz veels sustain 3 kilo alles. Moest ik toch echt wel 8 euro betalenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Staat gewoon op hun homepage?
Bij Thomann koopt u altijd gunstig, veilig en met uitstekende service:
Bij een bestelling boven de 100.00¤ verzenden wij GRATIS naar Nederland, anders betaalt U maar 8,00 EUR verzendkosten (flatrate)!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
Zoiets als dit moet het er kwa uiterlijk gaan uitzien
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:14 schreef ElmoFan het volgende:
Ik heb echt iets vets besteld voor m'n (akoestische) gitaar:
Een soundhole pickup:
[ afbeelding ]
En een guitar link usb interface omdat ik nog geen versterker heb en ik hier elk effect mee kan maken.
Als het goed is gaat m'n gitaartje met distortion ongeveer zo klinken:
Ik zat eerder te denken aan een London City of een Vintage.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:34 schreef The_Dean het volgende:
Heb nog wel een startersstratje. 30 euro. 40 euro incl. hoes
Wat is zijn budget dan? Zou namelijk, als die al een paar jaar les heeft, toch voor iets beters gaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan een London City of een Vintage.
En een echte starter is hij niet, hij heeft al een paar jaar les.
Zo rond de 500 euro.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:54 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Wat is zijn budget dan? Zou namelijk, als die al een paar jaar les heeft, toch voor iets beters gaan
Ik wil ook zeker niet zeggen dat ze slecht zijn (wil er zelf namelijk ook nog eentje hebben), maar als het budget hoger was zou ik voor iets anders gaan. Ik ga er vanuit dat voor dit geld er ook een versterker bij moet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo rond de 500 euro.
En zo slecht zijn die dingen van Vintage of London City niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |