als jij betaalt. Waaromnietquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een 1971 Gibson Les Paul Custom? staat sinds vandaag te koop bij Kick!
Helemaal origineel(inclusief koffer) op de stemmechanieken na(Zijn grovers!)
De prophecy verslind die gitaar. Veel meer sustain op de marshall jwzquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Braddie het volgende:
Iemand intresse in een 1971 Gibson Les Paul Custom? staat sinds vandaag te koop bij Kick!
Ik heb er al een, bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:10 schreef Braddie het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:26 schreef genakt het volgende:
[..]
De prophecy verslind die gitaar. Veel meer sustain op de marshall jwz
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[ afbeelding ]
Gloednieuw! Zat nog in plastic in de doos.
Leuk dingetje verder (voor de prijs ook). Ziet er goed uit en klinkt redelijk en speelt best fijn. Snaren maken nog een beetje een 'ijzer'-geluid.
Nice!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Snaren moeten inderdaad nog ingespeeld worden
Maar wat een gitaar voor dat geld zeg!
Pickups zijn lang niet slecht, hals speelt heerlijk (iedereen vond hem te dun maar daar heb ik helemaal geen last van) en ook kleine dingen als goeie potmeters ontbreken niet. Je behoudt alle helderheid, ook met de pot op 1 of 2 (wat helaas nog wel eens anders wil zijn bij goedkope meuk).
Dit ding gaat niet snel de deur uit
Foto:
[ afbeelding ]
Edit: De tuners staan wel een beetje schots en scheef... Maargoed.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Cool, mag ik ook komen?quote:
Neequote:Op woensdag 4 mei 2011 20:39 schreef BurnaBoy het volgende:
Mooie poll![]()
![]()
Ik heb een gele hijskraan mag dat ook ?
quote:
Sure.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:42 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wel als het even kan je Telecaster meeslepen
quote:
Dan kom ik naar beidequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef genakt het volgende:
Als jullie dieguitaar meeting houden moet de rest maar even een LP meeting houden
Nemen wij onze LP's mee, gaan we ze hard pwnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:17 schreef genakt het volgende:
Als jullie dieguitaar meeting houden moet de rest maar even een LP meeting houden
echte mannenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nemen wij onze LP's mee, gaan we ze hard pwnen
Dat dusquote:
komt de LP knokploeg even naar de Tele'squote:
Dan ga jij naar het Braddieclubje! Ik ga met de echte mannen van de LP club mee.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan ga jij naar het Braddieclubje! Ik ga met de echte mannen van de LP club mee.
LP spelers hebben een korte ....quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dan ga jij naar het Braddieclubje! Ik ga met de echte mannen van de LP club mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
LP spelers hebben een korte ....
Hoezo omdat tele's zeker meer sustain hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
De mensuur van snaarinstrumenten is de effectieve maximale lengte van de trillende snaar die bepalend is voor de laagste toon die de snaar op het instrument kan voortbrengen. Instrumenten met grote mensuur zijn in het algemeen lager van toon dan die met kleiner mensuur.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Hoezo omdat tele's zeker meer sustain hebben
er serieus op ingaan hahaquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
De mensuur van snaarinstrumenten is de effectieve maximale lengte van de trillende snaar die bepalend is voor de laagste toon die de snaar op het instrument kan voortbrengen. Instrumenten met grote mensuur zijn in het algemeen lager van toon dan die met kleiner mensuur.
Of naar Nick en Simon!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
nee joh, die had ik meegenomen om niet met zo'n doos in de trein te hoevenquote:Op donderdag 5 mei 2011 00:03 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Had jij nou die koffer bij je gitaar gekregen?
Ooh, ik dacht al. Anders was het helemaal een topdeal geweest!quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:06 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee joh, die had ik meegenomen om niet met zo'n doos in de trein te hoeven
Omdat ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:20 schreef wimjongil het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |