Heb je ook door dat TVP'en zijn nut heeft verloren?quote:
Heb je ook door dat de helft van de vaste klanten in de OP hier niet meer komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Heb je ook door dat TVP'en zijn nut heeft verloren?
Ja, ik wilde hem eigenlijk ook updaten, maar toen ik zag dat Braddie geen UI had, had ik al geen zin meer. Moet anders dat hele lijstje weg?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb je ook door dat de helft van de vaste klanten in de OP hier niet meer komen
Dat heb ik een tijd geleden al eens gedaan. Was ook geen succes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem eigenlijk ook updaten, maar toen ik zag dat Braddie geen UI had, had ik al geen zin meer. Moet anders dat hele lijstje weg?
Updaten of verwijderen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijd geleden al eens gedaan. Was ook geen succes.
Hij blijft mooi........quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!, Elke gitarist is welkom!! Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt, jazz of metal , snel of langzaam. Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren. Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
pak gewoon die foto van hem die iedereen hier steeds postquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, ik wilde hem eigenlijk ook updaten, maar toen ik zag dat Braddie geen UI had, had ik al geen zin meer. Moet anders dat hele lijstje weg?
Beter updaten en dan gewoon bij onze brian may een leeg plaatjequote:
je vergeet nog een belangrijk iets als je op hem wilt lijkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil graag een freddy mercury signature microfoon en ook zo'n snor, dan wordt ik vast een goede noise artiest
jawel! Anders hoor ik nergens meer bijquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Svyatagor het volgende:
Volgens mij vindt niemand het echt boeiend of 'ie wel of niet met zijn UI in de OP staat, toch?
een komkommer ? Of de voortanden ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:14 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
je vergeet nog een belangrijk iets als je op hem wilt lijken
Een penny als plectrum gebruiken, sufferd!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een komkommer ? Of de voortanden ?
(ik was voor mijn tiende behoorlijk 'fan' van queen, was ook erg geschokt toen freddy overleed, ik herinner nog dat ik dat in het nieuwsrondje op school vertelde en dat al mijn klasgenootjes zoiets hadden vannou en? )
Tijdens het zingenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een penny als plectrum gebruiken, sufferd!
we hebben het niet over brian may maar over freddiequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Een penny als plectrum gebruiken, sufferd!
KIJK DAT GEBEURT ER NOU ALS BRADDIE HET DE GANSE DAG OVER BRIAN MAY HEEFT!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
we hebben het niet over brian may maar over freddie![]()
Hehe dat doe ik ook >: ) alleen ben ik nu niet thuis helaas, dus is het alleen maar leren geblazenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Examens: hele dagen leren en tussendoor gitaar spelen.
Ik kan me de beelden van dat tribute concert in Wembley (?) nog heel goed herinneren. Knocking 'on Heavens Door in de versie van dat concert heb ik destijds echt grijsgedraaid en dan letterlijk, vanaf cassettequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
we hebben het niet over brian may maar over freddie![]()
toen hij overleed was ik precies een maand en een dag oud
Ja en mijn eerste blootstelling aan nothing else matters van metallicaquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan me de beelden van dat tribute concert in Wembley (?) nog heel goed herinneren. Knocking 'on Heavens Door in de versie van dat concert heb ik destijds echt grijsgedraaid en dan letterlijk, vanaf cassette
GIMME SOME REGGAE!!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik kan me de beelden van dat tribute concert in Wembley (?) nog heel goed herinneren. Knocking 'on Heavens Door in de versie van dat concert heb ik destijds echt grijsgedraaid en dan letterlijk, vanaf cassette
Ja, dit is wel Extreem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:19 schreef Bosbeetle het volgende:
deze slechte love of my life door extreme kan ik me ook nog wel herinneren (lijkt me ook wel een erg lastig nummer om te zingen trouwens)
toch was het wel een gaaf concert dat freddy mercury tribute!
Je moet van dat nummer gewoon de basis kennen en dan helemaal losgaan met keiharde solo's een wah en een joint.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hehe dat doe ik ook >: ) alleen ben ik nu niet thuis helaas, dus is het alleen maar leren geblazenmaar als ik weer thuis ben, ga ik voodoo child leren, wat een bazennummer is dat!
Verwijderen.quote:
Ik heb diequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je moet van dat nummer gewoon de basis kennen en dan helemaal losgaan met keiharde solo's een wah en een joint.
Toch?
[ afbeelding ]
Ik wil binnenkort nog een toffe poster van Jimi op m'n kamer maar weet niet welke.![]()
Leren, dus dat moest ik nog doen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:55 schreef Gitaarmat het volgende:
Examens: hele dagen leren en tussendoor gitaar spelen.
Welke peavey ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:30 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft iemand hier een Marshall Haze? Wil binnenkort mn peavey verkopen/inruilen denk ik.
Is 'ie mooi?quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:59 schreef Muchachooo het volgende:
Tele is binnen! Nu nog 3u OV en dan ben ik weer thuis
Wat zit er nu in?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit te twijfelen toch maar een setje EMGs in m'n SG te knallen
voor zover ik zo snel kon zien wel, gloedjenieuw, en ziet er sowieso beter uit dan de gemiddelde squierquote:
Snaren vervangen is in principe vrij simpel (heb het zelf ook maar 1 keer gedaan hoor) maar op youtube genoeg voorbeeldjes te vinden hoe het moet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben bang dat ik wat verkloot als ik zelf ga kutten met m'n gitaren, hoe zijn jullie begonnen hiermee? Ik heb een elektrische staan van C.Giant, ding was maar 100,- euro en inmiddels heb ik een betere gekocht, nu lijkt het me wel leuk om hieraan wat onderdelen te verbeteren, met name als leerproces.
Nieuwe snaren zou stap 1 zijn, en mss andere pickups, maar ik heb nog nooit snaren vervangen, ook geen idee hoe dat moet bij elektrisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |