Gooi er nog een paar sustains doorheen en hoe en zwaar je gitaar weegt en hij is perfectquote:
Je bedoelt de John Mayer Signature Sunburst of wat?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef genakt het volgende:
[..]
Gooi er nog een paar sustains doorheen en hoe en zwaar je gitaar weegt en hij is perfectVooral de gitaar die je hebt in elke post herhalen
jaquote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je bedoelt de John Mayer Signature Sunburst of wat?
()
Van je baas gekregen?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 19:13 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Je bedoelt de John Mayer Signature Sunburst of wat?
()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Owja dat topic :")quote:
Helaas geen vrije dag die dagquote:Op vrijdag 6 mei 2011 08:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die bassist schijnt ook een hele goede gitarist te zijn, hoorde ik.
Was echt fantastisch, alle rockcliché's kwamen voorbij (drumsolo, van monitors afspringen, meezingspelletjes met publiek), maar ohohoh wat rockten ze hard.Triggerfinger
Ik ben toch maar niet gegaan.quote:
Nee hoezo ?quote:
Dacht dat ik je naar binnen zag gaan toen ik naar buiten ging, maar blijkbaar nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:45 schreef genakt het volgende:
[..]
Nee hoezo ?was wel in rotterdam dat wel
Nee helaasquote:Op vrijdag 6 mei 2011 21:56 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dacht dat ik je naar binnen zag gaan toen ik naar buiten ging, maar blijkbaar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Seksloze vrijdag, ipv jou heeft ze een hoes genaaid.
Snel beter worden voor morgen!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 22:30 schreef brother52 het volgende:
Gister door mijn rug gegaan![]()
Ik strompel de hele dag al rond als iemand van 109.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |