kwijlquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:07 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Zoekt er iemand een leuk projectje![]()
Gitaar: Epiphony Les Paul Custom Alpine White guitar!
Ja daaromquote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Ach, 't is een leuk projectje tochAls ik 't geld en tijd had dan was ik er allang klaar mee geweest.. Leuke PU's erin, mooie paintjob, ff een flinke afstelbeurt (nek, intonatie etc) en je kan ermee doen wat je wilt..
Maar hij heeft me al genoeg gekost![]()
![]()
weet je wat meer van de gitaar? body van echt hout ofzo/enzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:49 schreef Le_vogel_du_kiwi het volgende:
Ach, 't is een leuk projectje tochAls ik 't geld en tijd had dan was ik er allang klaar mee geweest.. Leuke PU's erin, mooie paintjob, ff een flinke afstelbeurt (nek, intonatie etc) en je kan ermee doen wat je wilt..
Maar hij heeft me al genoeg gekost![]()
![]()
Wat mensen om me heen zeiden dat ik 'm gewoon door moest verkopen, maar dan ben je geen echte gitarist toch...
No WaY!quote:
Wel echt hout, durf niet te zeggen van wat voor hout. Zit immers 'n laklaag over en ben nou niet zo'n harde baas dat ik hoor wat voor een hout het is!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:51 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
weet je wat meer van de gitaar? body van echt hout ofzo/enzo?
quote:Op zondag 8 mei 2011 09:14 schreef -Menn0- het volgende:
Terug uit Val Thorens en gelijk de Truckster verkocht! Lekkerrrr!
weet je zeker dat je wilt ruilen met een haze? ik denk dat je er wat mee op achteruit gaat namelijkquote:Op zondag 8 mei 2011 12:47 schreef Gitaarmat het volgende:
[TR/TK] Peavey Classic 30 buizenversterker
quote:Op zondag 8 mei 2011 12:40 schreef Muchachooo het volgende:
Oh god...
Ultimate GAS-attack: http://www.rockpalace.com(...)ribute-Worn-Gold-Top
Ik weet het wel zeker!quote:Op zondag 8 mei 2011 12:56 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
weet je zeker dat je wilt ruilen met een haze? ik denk dat je er wat mee op achteruit gaat namelijk
Heb laatst op zo`n Studio gespeeld(Zo`n faded) en ook op een Standard, en ik vond qua toon/sustain/feel de Standard veel fijner, Die studio`s zijn wel fijne Gibson`s voor het geld, maar dan zou ik persoonlijk liever een Epiphone kopen in het 600-800euro segment dan een Gibson, dan krijg je volgens mij meer waar voor je geld.quote:Op zondag 8 mei 2011 18:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
![]()
Hoe verhouden die studio's zich tov de standard/deluxe e.d.?
Jwz die sustainquote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb laatst op zo`n Studio gespeeld(Zo`n faded) en ook op een Standard, en ik vond qua toon/sustain/feel de Standard veel fijner, Die studio`s zijn wel fijne Gibson`s voor het geld, maar dan zou ik persoonlijk liever een Epiphone kopen in het 600-800euro segment dan een Gibson, dan krijg je volgens mij meer waar voor je geld.
Ja of aan de Red Special over mijn Triple Rectifier (van baas geleend)quote:Op zondag 8 mei 2011 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
Voor veel sustain heb je meer aan een SG oid lijkt me
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:58 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja of aan de Red Special over mijn Triple Rectifier (van baas geleend)
Dat laatste zeg je ook maar omdat dat hier gezegd werdquote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb laatst op zo`n Studio gespeeld(Zo`n faded) en ook op een Standard, en ik vond qua toon/sustain/feel de Standard veel fijner, Die studio`s zijn wel fijne Gibson`s voor het geld, maar dan zou ik persoonlijk liever een Epiphone kopen in het 600-800euro segment dan een Gibson, dan krijg je volgens mij meer waar voor je geld.
Aan een Fransman?quote:Op zondag 8 mei 2011 09:14 schreef -Menn0- het volgende:
Terug uit Val Thorens en gelijk de Truckster verkocht! Lekkerrrr!
quote:Op zondag 8 mei 2011 19:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |