Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:21 schreef sp3c het volgende:
ik heb het trouwens niet allemaal gelezen, ik wil wel maar het is te oninteressant
Dus er is eigenlijk geen reet veranderd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:59 schreef rubje het volgende:
[..]
...plotseling een 360 graden gedraaid beleid...
Yep.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:32 schreef Clan het volgende:
Ik zag dat van de topic Nederlandse leger in...Centrale topic zijn gemaakt, misschien kunnen deze ook toegevoegd worden?
Nederlandse leger in België
Nederlandse leger in Korea
Nederlandse leger in Libanon
Nederlandse leger in Nieuw Guinea
Foto's zijn idd verdwenen uit het album, kan ze wel opnieuw uploaden maar dan blijven de linkjes kapot.quote:
Cobra4 kan dat ff fixen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Foto's zijn idd verdwenen uit het album, kan ze wel opnieuw uploaden maar dan blijven de linkjes kapot.
Danku danku, moet de vuist dieper voor de shortlist?quote:
Nee, je zit al diep genoeg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Danku danku, moet de vuist dieper voor de shortlist?
top3 bedoelde ikquote:
200k jezus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
Ondanks dat normaal een discussie voeren voor sommigen wat moeilijk lijkt te zijn, toch reden voor een klein feestje.
200.000 posts in Def.
Leg uit?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:43 schreef ONZcolumnist het volgende:
Hallo, ik ben hier geen bekende maar ik wil hier even plaatsen dat er zich iemand voordoet als Hoogvlieger in het echt.
Nou, een jongen zag dat ik op FOK! zag en zei dat hij hoogvlieger was. Maar Hoogvlieger woont volgens mij in omg. Utrecht (niet Zuid-Limburg). Ook bleek hij tong80 niet te kunnen, en hij zei hond met een d toen ik hem vroeg of het d of t was. Duidelijk nep dus.quote:
Strak plan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |