Een echte man laat alles zitten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Niet scheren is zwerver. Gatver.
Echt man scheert zijn borst en oksels en ook zijn schaamhaar.
Dat is dat ook geen echte man. Dit is een echte man anno 2000+quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een echte man laat alles zitten!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Dat is dat ook geen echte man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Crutch het volgende:
Okselhaar is vies man, ik scheer het er ook af.
`t is gewoon wijven gedoe, dat hele gescheer, geknip, gewax, ge-epileer bij mannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik ga zo mijn neusharen bij knippen!
Metroman = onaantrekkelijk. Ik ben het helemaal eens met MsMessyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
TS is bekend met de term metroman?
Omdat die haren viezzzz zijn patrick!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
Snap die afkeer tegen lichaamshaar bij mannen niet echt. Wat is er vies of afstotelijk aan okselhaar of borsthaar of schaamhaar? Ik kan me er iets bij voorstellen dat je je schaamstreek scheert om orale seks wat minder `harig` te maken, maar waarom zou je in hemelsnaam je okselhaar weghalen? Ik vind kale of `bijgehouden` oksels bij jongens er altijd erg kinderachtig uitzien. Wees blij dat je een man wordt en laat dat haar toch lekker zitten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Goed dat je het zegt, tenen idd ook nog even scheren.
Goed onderbouwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Nickjuh16 het volgende:
ik zei tegen een vriend van me dat okselhaar scheren gay is, maar hij houdt vol dat het heel normaal is. wat vinden jullie ervan? ik vind het kapot gay.
Wel handig als de shag op is en de winkels dicht zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:58 schreef DarkElf het volgende:
Haar is niets mis mee, maar een beetje bijhouden is niets gays aan toch? beter dan van die vieze plukken onder je armen.
Ditquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef Pan.da het volgende:
Mijn vriendin vind het onzin. Ik trim mijn schaamstreek, scheer mijn ballen, maar de rest laat ik lekker zitten. hou ik het onder de oksels wel wat bij, maar scheer t niet.
Dat is echt pure onzin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:04 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Nee, het is gewoon vies. En bovendien verhindert het het lichaam schoonmaken. Je zweet onder je oksels. Blijft dan lekker in die haren vermenigvuldigen.
Geen biologie gehad?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is echt pure onzin.
Waarom zou haar per definitie vies zijn?Wat mankeert sommigen? Mensen zeiken steeds dat het zogenaamd onsmakelijk of onfris zou zijn, maar niemand onderbouwt ook maar iets. Is een kale man ook schoner dan een man met een mooi kapsel? Hoe komen jullie er in hemelsnaam bij dat haar iets viezigs is?
Nooit van gewoon wassen gehoord dan? Om het maar even in de biologie te houden...dat haar zit er niet voor niets....zeggen feromonen je iets?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:52 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Geen biologie gehad?
Zweetklieren zitten onder je arm en niet op je hoofd.
nee.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Nooit van gewoon wassen gehoord dan? Om het maar even in de biologie te houden...dat haar zit er niet voor niets....zeggen feromonen je iets?
Google is your friend.quote:
Yep, die worden gebruikt om insecten te vangen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Nooit van gewoon wassen gehoord dan? Om het maar even in de biologie te houden...dat haar zit er niet voor niets....zeggen feromonen je iets?
En nog wat meer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Yep, die worden gebruikt om insecten te vangen.
Wordt in lippenstift verwerkt om vrouwen aantrekkelijker te doen lijken.quote:
Ik ga het niet uitleggen....je trolt maar lekker verder.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:02 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Wordt in lippenstift verwerkt om vrouwen aantrekkelijker te doen lijken.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20110207_045
Als je je dagelijks wast heb je daar echt geen last van, hoor. Sowieso is dat scheren maar een modegril. Zo'n - zeg - twintig jaar geleden schoren mannen echt hun oksels niet. Denk je dat iedereen toen maar stonk?quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:52 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Geen biologie gehad?
Zweetklieren zitten onder je arm en niet op je hoofd.
Eh ja.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je je dagelijks wast heb je daar echt geen last van, hoor. Sowieso is dat scheren maar een modegril. Zo'n - zeg - twintig jaar geleden schoren mannen echt hun oksels niet. Denk je dat iedereen toen maar stonk?
Pure onzin. Als je 's ochtends doucht en je doet wat deodorant op, kun je de hele dag heerlijk ruikend door het leven.quote:
1 dommen man voor dit topicquote:
En bij mij ook mijjn armen en benen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Niet scheren is zwerver. Gatver.
Echt man scheert zijn borst en oksels en ook zijn schaamhaar.
Wat is dit voor wereld, waarin iedereen maar glad en kaal wil zijn?quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
En bij mij ook mijjn armen en benen.
Voor mij is het belangrijk niet alleenj uit hygienisch oogpunt, maar vooral omdat ik als man graag vrouwelijk uitziende kleding draag en daar hoort natuurlijk geen borst, arm, oksel of been haren bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:19 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Wat is dit voor wereld, waarin iedereen maar glad en kaal wil zijn?
Wat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk niet alleenj uit hygienisch oogpunt, maar vooral omdat ik als man graag vrouwelijk uitziende kleding draag en daar hoort natuurlijk geen borst, arm, oksel of been haren bij.
En hij woont nog wel 1 stad verderopquote:
Zijn kledingstijl.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
En hij woont nog wel 1 stad verderop
Maar even serieus, waar moet ik hem van kennen?
Oquote:
Uiteraard hebben vrouwen een ander schoonheidsideaal. Het past ook wel bij deze tijd hoor. De traditionele verdeling van de man en vrouw is in sneltreinvaart veranderd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
O
OT maar weer nu
Ongeschoren (en dan ook echt ongeschoren) is
Kaal en glad is
Gewoon middenweg, klaar.
Bij meiden ligt dit anders, maar dat mag duidelijk zijn. Zij hebben een ander schoonheidsideaal.
Waarom is het bij vrouwen wel vies en bij mannen niet?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard hebben vrouwen een ander schoonheidsideaal. Het past ook wel bij deze tijd hoor. De traditionele verdeling van de man en vrouw is in sneltreinvaart veranderd.
Dat neemt niet weg dat lichaamshaar bij mannen ineens `vies` is. Ik vind dat we hierin te veel doorslaan.
Ik vind het bij beiden niet vies, maar ik vind wel dat een ongeschoren vrouw wat `ruig` overkomt. Van vrouwen wordt verwacht `elegant` te zijn. Ik zeg niet dat ik het daarmee eens ben, maar zo is het nu eenmaal. Tegenwoordig moeten mannen of jongens de vrouwen tegemoet komen lijkt het wel. Het overnemen van huishoudelijke taken, het praten over gevoelens, parttime werken, et cetera. Oftewel: emancipatie. Dat uit zich uiteraard ook in de verschijning. Ik vind echter dat mannen hierin doorslaan. Maar misschien ben ik daar ook wel wat conservatief in.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:44 schreef Tanin het volgende:
[..]
Waarom is het bij vrouwen wel vies en bij mannen niet?
Ik vind het allebei niet echt prettig, daarom haal ik het weg, en stel het op prijs als mijn vriendin dat ook doet.
Ik besef dat de traditionele rol van de man en de vrouw helemaal uit de tijd is. Ik zie jouw beschrijving ook als iets reëels. Echter het scheren van de oksels of borst past wat mij betreft niet in dat straatje. Hoe zou je daarmee iemand een plezier mee doen? Het is puur het modebeeld dat ons dat voorschrijft. Een overdrijving van de emancipatie in zekere zin.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:52 schreef Tanin het volgende:
Ik ga met plezier part-time werken en voor de kids zorgen, laat mij de boodschappen en het koken maar doen. De was ook met plezier. Als mijn vriendin dan af en toe een hand uitsteekt bij het schoonmaken en fulltime werkt hebben we volgens mij een prima levenAls zij dat wilt natuurlijk...
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef TwyLight het volgende:
Alhoewel ik meestal niet helemaal weghaal, maar wel beetje bijhouden
Okay, als het je stijl is kan ik daar nog begrip voor opbrengen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:24 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Voor mij is het belangrijk niet alleenj uit hygienisch oogpunt, maar vooral omdat ik als man graag vrouwelijk uitziende kleding draag en daar hoort natuurlijk geen borst, arm, oksel of been haren bij.
Ik vrees dat het zowel gay als normaal is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Nickjuh16 het volgende:
ik zei tegen een vriend van me dat okselhaar scheren gay is, maar hij houdt vol dat het heel normaal is. wat vinden jullie ervan?
Ik zie niet zo wat er geemancipeerd aan is. Maar goed, dat zie ik ook niet aan vrouwen die zich nergens scheren en in tuinbroek op lompe bergschoenen gaan rondstampen, terwijl die trend ook echt met emancipatie van doen schijnt te hebben gehad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik besef dat de traditionele rol van de man en de vrouw helemaal uit de tijd is. Ik zie jouw beschrijving ook als iets reëels. Echter het scheren van de oksels of borst past wat mij betreft niet in dat straatje. Hoe zou je daarmee iemand een plezier mee doen? Het is puur het modebeeld dat ons dat voorschrijft. Een overdrijving van de emancipatie in zekere zin.
Hypocriet gelul als je naar de rest van je bericht kijkt, dus hou maar op. Alsof jij uitmaakt waar de grens ligtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Dare81 het volgende:
Ik snap niet waarom het bij vrouwen wel smerig zou zijn en er niet uit zien en bij mannen niet,. En het argument echte mannen zijn nou eenmaal behaard.... tja vrouwen ook, maar daar word wel verwacht dat alles afgeschoren word..
Ik vind een grote bos bij mannen er echt niet uit zien. En als het nat is is het helemaal onsmakelijk :S
Snap niet wat er gay aan zou zijn ( en lettelijk al helemaal niet. val je als je er verzorgd uit ziet gelijk op mannen??)
Kijk benen helemaal gladscheren als man, tja als je dat gay noemt kan ik nog wel inkomen.
Kan je net zou goed alle mannen die geen baard hebben gay noemen, die scheren toch ook hun o zo mannelijk haren af ! ? Dat argument heb ik hier nog niet gehoord.
Grote bos is gewoon vies dus hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hypocriet gelul als je naar de rest van je
bericht kijkt, dus hou maar op. Alsof jij uitmaakt waar de grens ligt
Ben ik met je eens, maar hij schijnt totaal niet te begrijpen waarom mensen een geschoren borst gay vinden, terwijl hij geschoren benen wel gay vindt.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Grote bos is gewoon vies dus hij heeft gewoon gelijk.
Beenhaar heb je je hele leven. Borsthaar niet. En borsthaar is lelijk als je teveel hebt of juist te weinig.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar hij schijnt totaal niet te begrijpen waarom mensen een geschoren borst gay vinden, terwijl hij geschoren benen wel gay vindt.
Nogmaals, volledig glad is niet mooi, volle bos is niet mooi (bij man) gewoon netjes bijhouden is beste en makkelijkste
Sorry, toen ik 5 was had ik gladde beentjesquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Beenhaar heb je je hele leven. Borsthaar niet. En borsthaar is lelijk als je teveel hebt of juist te weinig.
Ik niet. En anders zijn daar geen herinneringen van.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry, toen ik 5 was had ik gladde
beentjes
In de eerste plaats, ben geen 'hij'quote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hypocriet gelul als je naar de rest van je bericht kijkt, dus hou maar op. Alsof jij uitmaakt waar de grens ligt
Ik wil met mijn 45 jaar nog gladde beentjes hebben, jullie zullen intussen ook wel weten waarom.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry, toen ik 5 was had ik gladde beentjes
Inderdaad.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef MissFrankenstein het volgende:
Als vrouw vind ik het een afknapper als een man de hele boel onder zijn oksel weg scheert, zolang je het een beetje bijhoud is het prima.
Of het smerig is, is ook niet iets waar iedereen het over eens is. Het is in ieder geval niet iets wat je met iedereen deelt in elke situatie. Dat doe je met een bilnaad ook niet. Aan tafel bijvoorbeeld zit je niet graag tegen iemands okselhaar aan te kijken, dat is gewoon iets teveel confrontatie met iemands lichaam, met diens temperatuurhuishouding, met de suggestie van diens lichaamsgeur.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Dare81 het volgende:
Ik snap niet waarom het bij vrouwen wel smerig zou zijn en er niet uit zien en bij mannen niet,. En het argument echte mannen zijn nou eenmaal behaard.... tja vrouwen ook, maar daar word wel verwacht dat alles afgeschoren word..
Mee eens. Ik vind dat je je oksels als man zijnde moet bijhouden, maar niet helemaal afscheren... dat vind ik iets te ver gaan.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef MissFrankenstein het volgende:
Persoonlijk vind ik het "pret streepje" op de onderbuik heel erg sexy en een beetje borsthaar, maar mannen met een behaarde rug, of super veel haar op de armen / handen vind ik echt minder.
Het scheren maakt het er ook niet beter op, beetje verloren zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |