abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96859040
Ik snap niet waarom het bij vrouwen wel smerig zou zijn en er niet uit zien en bij mannen niet,. En het argument echte mannen zijn nou eenmaal behaard.... tja vrouwen ook, maar daar word wel verwacht dat alles afgeschoren word..

Ik vind een grote bos bij mannen er echt niet uit zien. En als het nat is is het helemaal onsmakelijk :S

Snap niet wat er gay aan zou zijn ( en lettelijk al helemaal niet. val je als je er verzorgd uit ziet gelijk op mannen??)

Kijk benen helemaal gladscheren als man, tja als je dat gay noemt kan ik nog wel inkomen.

Kan je net zou goed alle mannen die geen baard hebben gay noemen, die scheren toch ook hun o zo mannelijk haren af ! ? Dat argument heb ik hier nog niet gehoord.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:43:20 #102
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96860041
ik wil ook wel ff meedelen dat ik het gay vind
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 15 mei 2011 @ 21:45:00 #103
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96860160
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Dare81 het volgende:
Ik snap niet waarom het bij vrouwen wel smerig zou zijn en er niet uit zien en bij mannen niet,. En het argument echte mannen zijn nou eenmaal behaard.... tja vrouwen ook, maar daar word wel verwacht dat alles afgeschoren word..

Ik vind een grote bos bij mannen er echt niet uit zien. En als het nat is is het helemaal onsmakelijk :S

Snap niet wat er gay aan zou zijn ( en lettelijk al helemaal niet. val je als je er verzorgd uit ziet gelijk op mannen??)

Kijk benen helemaal gladscheren als man, tja als je dat gay noemt kan ik nog wel inkomen.

Kan je net zou goed alle mannen die geen baard hebben gay noemen, die scheren toch ook hun o zo mannelijk haren af ! ? Dat argument heb ik hier nog niet gehoord.
Hypocriet gelul als je naar de rest van je bericht kijkt, dus hou maar op. Alsof jij uitmaakt waar de grens ligt :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96860369
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hypocriet gelul als je naar de rest van je
bericht kijkt, dus hou maar op. Alsof jij uitmaakt waar de grens ligt :')
Grote bos is gewoon vies dus hij heeft gewoon gelijk.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:50:55 #105
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96860652
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Grote bos is gewoon vies dus hij heeft gewoon gelijk.
Ben ik met je eens, maar hij schijnt totaal niet te begrijpen waarom mensen een geschoren borst gay vinden, terwijl hij geschoren benen wel gay vindt.
Nogmaals, volledig glad is niet mooi, volle bos is niet mooi (bij man) gewoon netjes bijhouden is beste en makkelijkste :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96860741
Naar mijn mening.. ligt ook aan de man zelf toch. Als een man nogal veel warrig okselhaar heeft, vind ik trimmen wel netjes staan. Borsthaar kan goed bij een man staan en bij de ander ziet het er niet uit.
pi_96860993
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar hij schijnt totaal niet te begrijpen waarom mensen een geschoren borst gay vinden, terwijl hij geschoren benen wel gay vindt.
Nogmaals, volledig glad is niet mooi, volle bos is niet mooi (bij man) gewoon netjes bijhouden is beste en makkelijkste
:Y
Beenhaar heb je je hele leven. Borsthaar niet. En borsthaar is lelijk als je teveel hebt of juist te weinig.
  zondag 15 mei 2011 @ 21:58:08 #108
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_96861231
huh?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  zondag 15 mei 2011 @ 22:05:12 #109
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_96861739
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Beenhaar heb je je hele leven. Borsthaar niet. En borsthaar is lelijk als je teveel hebt of juist te weinig.
Sorry, toen ik 5 was had ik gladde beentjes :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_96861981
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sorry, toen ik 5 was had ik gladde
beentjes :Y
Ik niet. En anders zijn daar geen herinneringen van.
pi_96867104
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Hypocriet gelul als je naar de rest van je bericht kijkt, dus hou maar op. Alsof jij uitmaakt waar de grens ligt :')
In de eerste plaats, ben geen 'hij'
Ten tweede, ik zie niet in waarom jij het nodig vind mij aan te vallen, dat je het niet mee eens bent, prima, maar das wat anders.

Heb jij mij ergens zien schrijven dat IK uitmaak waar de grens ligt?? Hier worden om meningen gevraagd en ik heb de mijne gegeven.
Nogmaals, volledig glad is niet mooi, volle bos is niet mooi :blijkbaar mag jij die grens wel uitmaken..Gezien hoe t hier als feit gesteld word..

En heb nooit geschreven dat ik zelf geschoren benen bij mannen gay vind. En over een geschoren borst heb ik t al helemaal niet gehad. Dus voordat je gelijk verwijten gaat maken, lees even...

Ik vind t gewoon niet aantrekkelijk als er bij een man een grote bos haar uitsteekt. klaar

[ Bericht 14% gewijzigd door Dare81 op 15-05-2011 23:27:54 (quote mislukt) ]
pi_96872987
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Sorry, toen ik 5 was had ik gladde beentjes :Y
Ik wil met mijn 45 jaar nog gladde beentjes hebben, jullie zullen intussen ook wel weten waarom. :)

Tevens moet ik er niet aan denken om als een soort harige Harrie op de racefiets te moeten gaan trainen. :{w
  maandag 16 mei 2011 @ 02:23:21 #113
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_96873005
Het is pas gay als het je boeit wat anderen ervan vinden.
  maandag 16 mei 2011 @ 13:01:19 #114
343485 MissFrankenstein
Classy as fuck
pi_96882780
Als vrouw vind ik het een afknapper als een man de hele boel onder zijn oksel weg scheert, zolang je het een beetje bijhoud is het prima.
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
  maandag 16 mei 2011 @ 14:36:45 #115
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_96886313
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 13:01 schreef MissFrankenstein het volgende:
Als vrouw vind ik het een afknapper als een man de hele boel onder zijn oksel weg scheert, zolang je het een beetje bijhoud is het prima.
Inderdaad.
Dat vind ik voor andere lichaamsbeharing bij mannen trouwens ook. Borsthaar mag ook best.
Zolang het maar niet zo lang is dat het ergens langs de boord/mouwen naar buitenkomt.

Verder: alleen afhalen als je je er zelf aanstoort.
  maandag 16 mei 2011 @ 16:07:00 #116
343485 MissFrankenstein
Classy as fuck
pi_96889929
Persoonlijk vind ik het "pret streepje" op de onderbuik heel erg sexy en een beetje borsthaar, maar mannen met een behaarde rug, of super veel haar op de armen / handen vind ik echt minder.
Het scheren maakt het er ook niet beter op, beetje verloren zaak. :@
Aanbid Satan en maak kans op een gratis Ipad!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:09:57 #117
201543 FokR
What's it all about?
pi_97651007
Ik scheer het altijd weg, lekker fris.
You know what I mean?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:17:16 #118
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_97651215
gewoon 1 a 2 keer in de maand af scheren en klaar. Ben je 3 dagen beetje kaal en daarna ziet het er wel netjes uit.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_97652363
quote:
11s.gif Op zondag 15 mei 2011 21:30 schreef Dare81 het volgende:
Of het smerig is, is ook niet iets waar iedereen het over eens is. Het is in ieder geval niet iets wat je met iedereen deelt in elke situatie. Dat doe je met een bilnaad ook niet. Aan tafel bijvoorbeeld zit je niet graag tegen iemands okselhaar aan te kijken, dat is gewoon iets teveel confrontatie met iemands lichaam, met diens temperatuurhuishouding, met de suggestie van diens lichaamsgeur.

Maar vrouwen kunnen wel gekleed gaan met blote armen, en mannen met blote armen zijn of vergeten een overhemd aan te trekken, zijn in kleine intieme kring, zijn aan het recreeeren in de zon of bevinden zich in een achterstandswijk.

Ik vind sowieso dat je als man je oksels niet laat zien buiten de daartoe geieigende gelegenheden zoals het strand en de tuin, en daar maakt haar of geen haar dan ook niet meer zoveel uit. Maar in het normale openbaar confronteer je anderen ook niet met geschoren oksels. Niet alleen omdat mannen vaak wat meer zweten en een sterkere lichaamsgeur hebben, maar ook omdat ze langer zijn en daardoor zo'n blote oksel vaker in iemand gezicht wordt gedrukt.

Lange vrouwen die veel zweten zouden ook niet zomaar met blote oksels moeten lopen, dat kan ook wat te confronterend zijn voor kleine kerels en andere vrouwen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_97664095
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 16:07 schreef MissFrankenstein het volgende:
Persoonlijk vind ik het "pret streepje" op de onderbuik heel erg sexy en een beetje borsthaar, maar mannen met een behaarde rug, of super veel haar op de armen / handen vind ik echt minder.
Het scheren maakt het er ook niet beter op, beetje verloren zaak. :@
Mee eens. Ik vind dat je je oksels als man zijnde moet bijhouden, maar niet helemaal afscheren... dat vind ik iets te ver gaan.
If our love was a story book, we would meet on the very first page. The last chapter would be about, how I'm thankful for the life we've made.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 09:28:40 #121
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97689102
En toch snap ik niet dat men beweert dat vrouwen meer op mannen gaan lijken.
Het is dan eerder andersom.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')