Een echte man laat alles zitten!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Niet scheren is zwerver. Gatver.
Echt man scheert zijn borst en oksels en ook zijn schaamhaar.
Dat is dat ook geen echte man. Dit is een echte man anno 2000+quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een echte man laat alles zitten!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:42 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
[..]
Dat is dat ook geen echte man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Crutch het volgende:
Okselhaar is vies man, ik scheer het er ook af.
`t is gewoon wijven gedoe, dat hele gescheer, geknip, gewax, ge-epileer bij mannen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik ga zo mijn neusharen bij knippen!
Metroman = onaantrekkelijk. Ik ben het helemaal eens met MsMessyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
TS is bekend met de term metroman?
Omdat die haren viezzzz zijn patrick!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:56 schreef Dastan het volgende:
Snap die afkeer tegen lichaamshaar bij mannen niet echt. Wat is er vies of afstotelijk aan okselhaar of borsthaar of schaamhaar? Ik kan me er iets bij voorstellen dat je je schaamstreek scheert om orale seks wat minder `harig` te maken, maar waarom zou je in hemelsnaam je okselhaar weghalen? Ik vind kale of `bijgehouden` oksels bij jongens er altijd erg kinderachtig uitzien. Wees blij dat je een man wordt en laat dat haar toch lekker zitten.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Goed dat je het zegt, tenen idd ook nog even scheren.
Goed onderbouwdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Nickjuh16 het volgende:
ik zei tegen een vriend van me dat okselhaar scheren gay is, maar hij houdt vol dat het heel normaal is. wat vinden jullie ervan? ik vind het kapot gay.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |