quote:Airframe Info
Manufacturer: Beech
Model: A35 Search all Beech A35
Year built: 1948
Construction Number (C/N): D-1598
Number of Seats: 4
Number of Engines: 1
Engine Manufacturer and Model: Cont Motor E185 SERIES
Link this airframe to another registry number
Aircraft
Mode S Code: 51205224
Certification Class: Standard
Certification Issued: 2000-06-14
Air Worthiness Test: 1955-10-01
Last Action Taken: 2006-06-20
Current Status: Valid
Owner
Registration Type: Co-Owned
Address: Columbus, IN 47201
United States
Region: Great Lakes
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Als ik er 1 koop is het zo'n motor ja. Zo'n ding als jij hebt dan nog liever.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef Sounddragon het volgende:
Maarrehh, Bara, hoorde ik jou nou van de week roepen dat je ook een Alp wilt ?
Fuck, vol!
Dit is een vis.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie hier verstand van?
[ afbeelding ]
Ik nu wel namelijk.
West-Brabant 150km enkel? Woon jij in Keulen ofzo?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef densmee het volgende:
morgen helemaal naar west brabant kachelen met de motor toch een 300 kilometer heen en terug.
En vandaag nieuwe bandjes besteld, worden over een paar dagen geleverd ik geloof Dunlop sport smart banden
Van oost naar west brabant en terug is toch geen 300 kilometer johquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef densmee het volgende:
morgen helemaal naar west brabant kachelen met de motor toch een 300 kilometer heen en terug.
En vandaag nieuwe bandjes besteld, worden over een paar dagen geleverd ik geloof Dunlop sport smart banden
150 km is inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
West-Brabant 150km enkel? Woon jij in Keulen ofzo?
Een Twin is ook een stuk zwaarder, in het terrein legt een Twin het af tegen een Alp, mits fatsoenlijk aangepast uiteraard, maar dat geldt ook voor een Twin natuurlijk; op wegbandjes ben je snel uitgespeeldquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ik er 1 koop is het zo'n motor ja. Zo'n ding als jij hebt dan nog liever.
60pk is net wat prettiger dan 50
M'n beetje zijn erg lang wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een Twin is ook een stuk zwaarder, in het terrein legt een Twin het af tegen een Alp, mits fatsoenlijk aangepast uiteraard, maar dat geldt ook voor een Twin natuurlijk; op wegbandjes ben je snel uitgespeeldEen Twin kost ook 2 scheppen meer in de aanschaf, want ze zijn zeldzamer in goede staat en met fatsoenlijke km standen.
Als je niet te groot bent, zou ik een Alp nemen en die lekker verbouwen, is best een stoer ding van te maken
Matige reactie voor een modquote:
Whehe, die had ik idd niet gezien, moet ie maar zeiken in de PTA FB idd, die lees ik wel.. en er is ook nog PM en DM if neededquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Bedoel je deze-> Lekker belangrijk die moderator fetish...
.
Whehe, lulloquote:
Zeg. Zag jij gisteren teovallig ook een topic in General Chat over sleutels die kwijt zijn geraakt?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Matige reactie voor een mod
En ik vind het kutbeleid.
Ik zag het ook pas later hoor, want normaal neem ik het wel voor je op ehquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehe, die had ik idd niet gezien, moet ie maar zeiken in de PTA FB idd, die lees ik wel.. en er is ook nog PM en DM if needed
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg. Zag jij gisteren teovallig ook een topic in General Chat over sleutels die kwijt zijn geraakt?
Ik zweer dat ik op "Volgen" heb gedrukt, maar ik kan dat hele fokking topic niet vinden.
Laat maar, gevonden: Auto sleutels in de auto
Topics is niet van gisteren![]()
.
'tis true.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:22 schreef BaraCuda het volgende:
Die Sheldon bij The big bang theory is echt zo fucking geniaal![]()
Omdat jij vrijwel de enige bent die ook buiten PTA komt, naast mijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]. knurft.
Nee even serieus, waarom zou ik dat gezien hebben?
Dat ding van Anne heeft een verlaagd zadel, en daar kon ik mezelf nog heel redelijk op kwijt moet ik toegevenquote:
Ik heb hem zo gekocht, maar het is inderdaad achterstallig onderhoud. Die vrouw reed er 32 jaar mee en vond het toen wel mooi geweest toen de auto wel erg stroef en alles werdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het meerdendeel is dus eigenlijk gewoon achterstallig onderhoud, of heb je hem zo gekocht?![]()
Zoals Barca al zegt: een klassieker rijd je niet low budget, dat denkt iedereen wel, maar het kost ook gewoon geld om hem rijdend te houden, net als een Aygo, alleen gaat het via de andere kant je knip uit. Als je wat voor auto dan ook koopt, en je gaat erin rijden en je doet verder niks, kom je altijd op dat punt uit dat het een berg geld gaat kosten ineens. Als je tussentijds gewoon aandacht aan zo'n ding besteedt, kun je nooit voor heel onverwachte verrassingen komen te staan, of je moet idd een koppakking kapot hebben of zoietsIemand die voor zijn auto zorgt, weet wat er aan de hand is met zijn auto, en lost dat meteen op, en rijdt niet door tot alles helemaal deaud is, want dan is het huilen
Nu deed Sneekie hetquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas later hoor, want normaal neem ik het wel voor je op eh.
Dat zou ook een prima optie zijn danquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ding van Anne heeft een verlaagd zadel, en daar kon ik mezelf nog heel redelijk op kwijt moet ik toegevenmet verlaagde steppies, aangepaste veren en stuurverhogers maak je er een heel ander ding van
Voor het prijsverschil tussen een Alp en een Twin kun je een flink stukkie verbouwenquote:
Is handigquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Barcaconia het volgende:
wilde ik net posten maar is nu nog meer relevant na Anne haar link. Waarom plaatsen mensen dit op youtube?
Uitboren wil ook wel werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Is handigMis alleen het gedeelte dat je een hamer, stalen pen en tang nodig hebt om de speciale bouten van het stuurslot eraf te tikken/draaien. En dat al bij een 121
jaa, dat wist ik nog,m echt een freak die vent hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:48 schreef Anne het volgende:
Hey Lex? Jij zei laatst toch dat Jaguarized jou heeft gezien maar je niet aan durfde te spreken.
Ik zat ff achter de schermen te lezen en check wat ik daar heb gepost:
http://forum.fok.nl/topic/432086/6/50#44254174
Dat is nog een tikkeltje enger niet?
Voor de mensen hier (en nee, dat is geen lekken, want ik had het ook hier kunnen posten toentertijd); Jaguarized heeft mij blijkbaar gezien, niks gezegd, maar wel even wat foto's geschoten.
Wat?quote:
Bovenste in suggestiesquote:
Deed mij denken aan deze luiquote:
.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat jij vrijwel de enige bent die ook buiten PTA komt, naast mij![]()
.
Vrijwel.quote:
Op 3 na? is er een verkiezing geweest?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze vergeet gewoon haar op 3 na favoriete PTA user
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Deed mij denken aan deze lui![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vEToFLEcuP
Toch maar een link want lay-out verneuking...
quote:De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.
Waar heb je een motortakel voor nodig dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:46 schreef Dingest het volgende:
Alternatief voor de motortakel; de buurman heeft een trekker met hefboom, daar gaan we het binnenkort eens mee proberen
Hoort erbij hequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef daNpy het volgende:
Motor een beurtje gegeven, kan hij er weer tegen dit jaar
eruit gaat meestal wel, dat kan en mag lomp, erin is meestal een ander verhaal als het heel moet blijvenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
Echte mannen tillen een motor met de blote handen uit de auto.
Laatst nog een Jaguar V12. Zo deden wij dat vroeger in de loopgraven.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
eruit gaat meestal wel, dat kan en mag lomp, erin is meestal een ander verhaal als het heel moet blijven
Jupquote:
Nee, maar ondanks mijn arrogantie snap ik nog wel dat jij en haar vader vóór mij gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op 3 na? is er een verkiezing geweest?
Gewoon jezelf op 1 stellen, altijd goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ondanks mijn arrogantie snap ik nog wel dat jij en haar vader vóór mij gaan
Jonguh, jij mag nog geen kist bier tillen atmquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Laatst nog een Jaguar V12. Zo deden wij dat vroeger in de loopgraven.
De mijne krijgt hem ook zelden op tijd hoor, vorige beurt was 10.000 geleden van de twinquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:08 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jup
Wel iets laat maar heb nog niet zoveel gereden en was de afgelopen 3 weken in Duitsland dus ja
Ff gewacht tot ik ook tijd had na het thuiskomen ivm olie aftappen met warme motor.
Hadden ze nog geen Jaguars met een V12quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Maar... maar... vroeger... in de loopgraven....
You wouldn't know, you weren't there!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hadden ze nog geen Jaguars met een V12
Heb je de soepman al een felicitatiemail gestuurd trouwens?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ondanks mijn arrogantie snap ik nog wel dat jij en haar vader vóór mij gaan
And very gheppie about datquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
You wouldn't know, you weren't there!
wie wat waarom?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je de soepman al een felicitatiemail gestuurd trouwens?
Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie: Alexxxxx, hermandeperman, BaraCuda, Hugster, BoJo, Sounddragon, Sjoewe, PeuRac, ook_gek, Fugiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze vergeet gewoon haar op 3 na favoriete PTA user
omdat hij alweer een heel jaar soep heeft gefabriektquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef Barcaconia het volgende:
Af en toe heb ik van die momenten dat ik bij mezelf denk van: "waar gaat dit over?".
Gefeliciteerd dan!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:34 schreef Anne het volgende:
[..]. Ik kan het wel verklappen.
Het gaat over mijn vader, die toevallig ook op FOK! zit en vandaag jarig is. En zowel Alex (groente) als SD (asperge) vinden zijn soeppies lekker.
Zoiets.
Wat heeft t beestje dan? En wat voor een is het?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
Ik heb die momenten trouwens vrijwel nooit. Ligt dat aan mij?
Wil er iemand nog een kat hebben trouwens?
Nog even en ik laat per ongeluk de voordeur open staan.
In het vorige topic postte ik al een telefoonnummer van mensen die wellicht interesse hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:35 schreef Anne het volgende:
Ik heb die momenten trouwens vrijwel nooit. Ligt dat aan mij?
Wil er iemand nog een kat hebben trouwens?
Nog even en ik laat per ongeluk de voordeur open staan.
Hij heeft niks. Hij moet per se naast mij zitten, maar dat gaat nu even niet, want de bank is vollie en dus gaat het beestje VERVELEND doen, daarnaast ruzie zoeken met de andere katten en de hele buurt bij mekaar mauwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heeft t beestje dan? En wat voor een is het?
0900-0245 zekerquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
In het vorige topic postte ik al een telefoonnummer van mensen die wellicht interesse hebben.
Hehe, herkenbaar, heeft een van de Britjes ook last van. Jammer dat het geen Brit is, mn meisje wil er nog een bij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft niks. Hij moet per se naast mij zitten, maar dat gaat nu even niet, want de bank is vollie en dus gaat het beestje VERVELEND doen, daarnaast ruzie zoeken met de andere katten en de hele buurt bij mekaar mauwen.
Ragdoll.
1-800-CHI-NESEquote:
Hoezo per dagquote:
Omdat we er 2 dagen van hebben gegetenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoezo per dag? Of is dit weer een van die grapjes van je die ik niet snap?
Ik ben blond, weetje.
Om de motor eruit te takelenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waar heb je een motortakel voor nodig dan?
Damn, da's wel een grondige testquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ah, ik zie het nu. Er ontbreekt nog één letter van de code![]()
Fixed
Wat een kuthokquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Om de motor eruit te takelenDa's de enige manier om bij de koppeling te komen, want de 95/96 heeft een dichte onderkant. Bijna alles moet bovenlangs. De enige manier waarop die er met grof geweld uitgaat is door het hele motorruim aan gort te zagen
quote:
Ikke niet, vergeet ik toch niet allesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Anne het volgende:
Dat ie dat nog weet. Dat was ik zelfs vergeten.
Het is wel verrekte handig als je eens iets laat vallen tijdens het sleutelen. Hoef je niet je hele werkplek af te zoeken naar de schroef of dopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe. Zeker Terrorist Takedown 3 aan het spelenquote:
Er is een auto audio topic, maar dit een makkiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
Doe het hier maar ff, heeft denk ik weinig zin om hier een apart topic voor te openen. Heb net een nieuwe auto, maar die werd zonder autoradio geleverd. Nu wil ik er wel graag een hebben, maar heb dus de balle verstand van het aansluiten etc van die dingen. Heb even een foto gemaakt van de connectors die uit de middenconsole komen, hopelijk kan iemand mij vertellen of ik verloop stekkertjes oid moet hebben ofso of dat dit universele aansluitingen zijn voor alle merken autoradio's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok die heb dan nog niet gevonden. Maar dat verloopkabeltje zou dus bij de radio zelf moeten zitten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is een auto audio topic, maar dit een makkie![]()
Wat je daar ziet zijn DIN stekkers, de meeste radio's kun je daar dmv een verloopkabeltje (wat erbij hoort te zitten) op aansluiten
Ja, meestal wel, en zoniet kun je voor elk merk en type radio wel din verloopjes bestellenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
ok die heb dan nog niet gevonden. Maar dat verloopkabeltje zou dus bij de radio zelf moeten zitten?
super, dankjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, meestal wel, en zoniet kun je voor elk merk en type radio wel din verloopjes bestellen
Is dat de middenpagina dan? vroegah waren dat blote wêhvuhquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:31 schreef Duvel het volgende:
Even aan het spelen met panoramasoftware...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft Clinton eigenlijk voor gecensureerde afbeelding op tafel liggen? Bill en Monica?quote:
pikstrafquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In een bikini kun je, behalve zonnen, ook zwemmen
[..]
Ik zei dus: straf
die kunnen dus rechtstreeks op de meeste nieuwe radio's zonder verloopjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is een auto audio topic, maar dit een makkie![]()
Wat je daar ziet zijn DIN stekkers, de meeste radio's kun je daar dmv een verloopkabeltje (wat erbij hoort te zitten) op aansluiten
nee wel als ik ondeugend blijfquote:
tot een zeker punt, als je dan doorgaat weer welquote:
Boefjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
tot een zeker punt, als je dan doorgaat weer wel
Da's wel heel erg LBO niveau heahquote:
Op de laatste Alpine die ik kocht nog niet, en da was echies geen goedkoopiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:47 schreef lipje het volgende:
[..]
die kunnen dus rechtstreeks op de meeste nieuwe radio's zonder verloopje
Barbaar!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat de middenpagina dan? vroegah waren dat blote wêhvuh
And proud of itquote:
Oh ja, naast die punt, je hebt gelijk... Morgen maar even wat extra controlpoints toevoegen. Had ik nog niet gezien.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Netjes![]()
. Ik zie alleen een stukje links van de zon een beetje dubbel, ken dat?
daarom zeg ik ook DE MEESTEquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de laatste Alpine die ik kocht nog niet, en da was echies geen goedkoopie
dus toch te hoog voor je gegrepen?quote:
Yeahquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, naast die punt, je hebt gelijk... Morgen maar even wat extra controlpoints toevoegen. Had ik nog niet gezien.
Hm nee die horen ook zo volgens mij... (Zie edit vorige bericht.)quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Yeah. Ook naar onderen, in die bossen. Al valt dat bijna niet op.
Dat zei ik toch ook?quote:
Blijkbaar, dat wordt dus iets anders verzinnenquote:
Dit bedoel ik hè? Kan dat het hoort, ziet er alleen zo dubbel uitquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm nee die horen ook zo volgens mij... (Zie edit vorige bericht.)
Morgen weer een dag, toch nog lastig om dit goed te matchen, alhoewel het programma goed werk verricht.
+1 goed planquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Dingest het volgende:
De knoop doorgehakt: iemand benadert om de koppen te inspecteren, iemand anders benadert voor een motorpakkingset die hij nog heeft liggen, en een bestelling geplaatst bij Swedish Car Parts. Eén dezer dagen kan ik dus een pakket met een remslang, set remblokken, druklager en koppelingset, luchtfilter, olie filter, ruitenwissers en een oliekeerring verwachten![]()
Remschijven, keerring vliegwielzijde, setje stuurkogels volgen later als ik weet of ik de pakkingset van die Saabforumer kan overnemen.
Voordeel is, als het allemaal mis gaat heb ik geen geld meer en zijn jullie van het gezeur af
Wat heb ik aan een 9000?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:34 schreef Paladijn het volgende:
Je had natuurlijk ook die 9000 2.3 CDE kunnen kopen
Aan de andere kant zit daar geen turbo op
In het algemeen. Altijd wel leuk om reparatie/restauratie dingen van toffe auto's te lezen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:38 schreef Dingest het volgende:
[..]
In het algemeen of alleen vanwege de laatste zin?
Zonder sleutelwerk? Word jij al net zo'n optimist als die lui op het saabforum?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef Paladijn het volgende:
Dan heb je 1 auto zonder las/sleutelwerk?
Zou wel mooi zijn als jullie gewoon meerijden met de CR trouwens...
Wat ga je doen, de hele auto volplakken met van die kinder-trol-poppetjes?quote:
Heb geen al te hoge verwachtingen; ik modder eigenlijk maar een beetje aanquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
In het algemeen. Altijd wel leuk om reparatie/restauratie dingen van toffe auto's te lezen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:15 schreef Dingest het volgende:
De knoop doorgehakt: iemand benadert om de koppen te inspecteren, iemand anders benadert voor een motorpakkingset die hij nog heeft liggen, en een bestelling geplaatst bij Swedish Car Parts. Eén dezer dagen kan ik dus een pakket met een remslang, set remblokken, druklager en koppelingset, luchtfilter, olie filter, ruitenwissers en een oliekeerring verwachten![]()
Remschijven, keerring vliegwielzijde, setje stuurkogels volgen later als ik weet of ik de pakkingset van die Saabforumer kan overnemen.
Voordeel is, als het allemaal mis gaat heb ik geen geld meer en zijn jullie van het gezeur af
Zou kunnen, maar stiekem ben ik niet zo dol op het tonen van grote roestplekkenquote:
nah, mogelijk een imperiaal met jachtrommel/net en wat camo-kleurtjesquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat ga je doen, de hele auto volplakken met van die kinder-trol-poppetjes?![]()
In dat thema zou je eigenlijk met deze auto moeten gaan:
[ afbeelding ]
De 121 rijdt gewoon. Technisch is dat ding in prima staat en gewoon bijgehouden qua onderhoud. Daar heb ik echt nog geen schokkende dingen mee gehad. Het werk wat ik nu aan de bodem laat doen is juist preventiefquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:03 schreef Paladijn het volgende:
Er zit vast wel wat onderhoud aan, maar het gaat er meer om dat je nu een lading oude/fragiele wagens hebt met diverse roestproblemen en sleutelwerk. Indien je er een auto naast hebt die 'gewoon rijdt' kun je vrij sleutelen zonder je andere auto's verder richting de eeuwige jachtvelden te helpen door erin te rijden. Het continu klein onderhoud moeten plegen aan je oldtimers/121 lijkt me ook niet bevorderlijk voor je beurs.
Of richt je gewoon op een van je oldtimers en maak die fatsoenlijk rijdbaar (desnoods als CR wagen) anders krijg je last van het Lexxx syndroom
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 03-05-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 047 Sounddragon
02. 042 Anne
03. 037 Barcaconia
04. 018 Dingest
05. 012 BaraCuda
06. 010 Duvel
07. 006 PeuRac
08. 006 lipje
09. 006 Sjoegerd
10. 005 Alexxxxx
11. 003 hoogvlieger
12. 003 Paladijn
13. 003 2cv
14. 002 daNpy
15. 002 densmee
16. 001 Hyman
17. 001 Alfisti
18. 001 RingBewoner
19. 001 Xtreem
Reeks-statistieken!
Ha, ja die bedoelde ik met schaduwen, die horen idd niet. Moet ik er nog even een keer uit zien te meppen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Dit bedoel ik hè? Kan dat het hoort, ziet er alleen zo dubbel uit.
[ afbeelding ]
Ekte ekte suckups doen het logo van de baas natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 09:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet trouwens ook naar de kapper bedenk ik me net. Wat zal ik doen, ook maar chevrons?
Thanks, but no thanksquote:Op woensdag 4 mei 2011 07:29 schreef lipje het volgende:
goedemorgen
* lipje gooit een ontbijtje bij SD in bed.
Je hapte gisteren wel erg
quote:
Met moderne Amerikaanse bakken heb ik niet zoveel, maar dit heeft wel een hoog 'do-want' gehaltequote:
Dat snap ik, maar ik heb het kenteken niet onthouden, puur de combinatie verbaasde mijquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef Dingest het volgende:
De letters CD verraden dat dan al![]()
Maar met zo'n bak wil ik ook wel bij het Corps Diplomatique
Tsja, over smaak valt niet te twisten...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil wel een nieuwe Thunderbird. Die ouwe hokken heb ik weinig mee.
Ik zou mijn vriendin hier zo in laten rijdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Tsja, over smaak valt niet te twisten...
[ afbeelding ]
Ik zou er niet aan willen beginnen
Nah, dat vind ik dus echt helemaal niks.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin hier zo in laten rijden
[ afbeelding ]
Mezelf ook wel maar het ding heeft wel een redelijk hoog gay-gehalte
Die linker vind ik wel tof!quote:
Hoax! Je hebt geen vriendin want FOK!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin hier zo in laten rijden
[ afbeelding ]
Mezelf ook wel maar het ding heeft wel een redelijk hoog gay-gehalte
Ik had laatst een malloot die zijn '98 Mustang wilde inruilen op de Lincquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:27 schreef Barcaconia het volgende:
Ik wil wel een nieuwe Thunderbird. Die ouwe hokken heb ik weinig mee.
Dat is wel gaafquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:44 schreef Barcaconia het volgende:
Die linkse was wel een apart geval. Stond in een museum in Indiana, had origineel 5000miles gelopen en kwam uit 1956. Nooit gerestaureerd, volledig origineel zoals hij daar stond.
Met een 3.8 erin, muscle, rightquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:45 schreef Barcaconia het volgende:
'98 mustangIs leuk voor sportschool typjes op anabolen zonder verstand die een "echte muscle car" willen rijden
Die Jaguar XJ220 op de achtergrondquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef Dingest het volgende:
[..]
Tsja, over smaak valt niet te twisten...
[ afbeelding ]
Ik zou er niet aan willen beginnen
Niets tegen 3.8 motoren he.quote:
Jij hebt dus een muscle Jeep of wat?quote:
Jupquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij hebt dus een muscle Jeep of wat?![]()
Poe hee, dan win je wel van de Linc met 4.9 liter en 130 pony'squote:Op woensdag 4 mei 2011 12:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jup
3.8 V6 met 200 stampende paarden onder de kap
Je wilt em ombouwen naar diesel? Is lpg inbouwen niet goedkoper?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb net een bedrijf gebeld die een complete dieselmotor hebben liggen maar zonder draadboom. Daar begin ik ook niet aan. Was nog te duur ook...
Misschien maar eens een mooi schadegeval zoeken.
Waarom trouwens niet meteen een diesel gekocht? En raak je t benzine blok wel weer kwijt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef Barcaconia het volgende:
Ombouw naar diesel is handiger, fijner en duurzamer (gas wordt ook duurder en duurder). Daarbij hou ik niet van gas en wil ik geen gastank in de kofferbak. (en je mag in .be de helft van de parkeergarages niet in)
Ombouw naar diesel is ongeveer even duur als je toevallig tegen een complete motor aanloopt. Slechts wat meer werk
Ben ermee naar de kapper gegaan, hoezo ?quote:
Nu pas ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef Sounddragon het volgende:
owja; 2CV, je bent bij deze officieel uitgeroepen tot 2011 mongol van de SC, kut!
Is dit het nieuwe Citrofapper topic of wat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Hyman het volgende:
Ik zag vandaag een Citroën 4cv cabrio op de snelweg!
Vet leuke auto.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:09 schreef Hyman het volgende:
Ik zag vandaag een Citroën 4cv cabrio op de snelweg!
Vet leuke auto.
Yeah, mijn laatste als UWV werknemer..quote:
Ik hoop dat ze gevoel voor humor hebben daarquote:Ik ga lekker aan het werk, en ik wens hierbij ontslag te nemen bij het UWV.
groetjes, SD
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe Citrofapper topic of wat?
njet!quote:
Amerika. Dieselquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom trouwens niet meteen een diesel gekocht? En raak je t benzine blok wel weer kwijt?
renault toch?quote:
Wol !quote:
Dat hebben ze niet, vermoed ik. Maar gefeliciteerd, en veel sterkte zondagavond.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah, mijn laatste als UWV werknemer..
Net mijn wijzigingsformulier ingevuld bij die kwallo's, met bij de opmerkingen:
[..]
Ik hoop dat ze gevoel voor humor hebben daar
Don't need that; ik heb nu gewoon een baan waarbij ik om half 8 moet beginnenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet, vermoed ik. Maar gefeliciteerd, en veel sterkte zondagavond.
jehquote:
Je zit door de week op locatie dat je zoveel meeneemt?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:49 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga voor het eerst mijn kofferset aan de Twin hangen a.s. vrijdag, eens kijken hoeveel zooi je op zo'n ding kunt vervoeren; dat wordt lachen![]()
Op de planning: 2 zijkoffers volgestouwd met alle zwaardere zut, 2 kleinere plunjebalen met kleding, een fullsize sporttas met vanalles en nogwat, een rugzak met werkspullen en mijn laptop + accessoires and maybe more
Nee, ik ga in principe verkassen naar Cuijk en van daaruit werken, dus een hoop kleding mee te versjouwen, werkspullen (2 overalls, 2 werkbroeken, stapeltje polo's en shirts, werkschoenen en laarzen, helmpie enzo), persoonlijke onderhoudszooi, laptop, laders en shit en zoveel mogelijk normale kleding; the worksquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zit door de week op locatie dat je zoveel meeneemt?
Ik wil bij jou uit de buurt, relnichtquote:
Aah vandaar, heb jij de toko al te koop staan dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik ga in principe verkassen naar Cuijk en van daaruit werken, dus een hoop kleding mee te versjouwen, werkspullen (2 overalls, 2 werkbroeken, stapeltje polo's en shirts, werkschoenen en laarzen, helmpie enzo), persoonlijke onderhoudszooi, laptop, laders en shit en zoveel mogelijk normale kleding; the works![]()
Binnenkort komen er ook wel autoritten, vooral de kofferbak van de Linc gaat zijn nut nog wel bewijzen denk ik
Nou dan ga ik je nu iets leuks vertellen wat geen geintje is....quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil bij jou uit de buurt, relnicht
Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah vandaar, heb jij de toko al te koop staan dan?
You are fokkin' kidding me I hope?quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dan ga ik je nu iets leuks vertellen wat geen geintje is....
Ik heb tijdje geleden een hele leuke meid leren kennen en die woont daar in de buurt..... Dus
Schok ook toe ik zag dat je daar ging wonen haha
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou dan ga ik je nu iets leuks vertellen wat geen geintje is....
Ik heb tijdje geleden een hele leuke meid leren kennen en die woont daar in de buurt..... Dus
Schok ook toe ik zag dat je daar ging wonen haha
Nee echt niet echt niet, ze woont net in boxmeer precies op het randje hahaquote:
sappies? Sinds wanneer kruip jij niet meer elke avond uit de kroeg naar huis?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee echt niet echt niet, ze woont net in boxmeer precies op het randje haha
Wel geinig kunnen we keertje met ze alle naar de kroeg wat sappies doen
Dit is grappig.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee.
[..]
You are fokkin' kidding me I hope?![]()
![]()
![]()
Jij kent me defenitie nog niet van mijn sappies zo blijktquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
sappies? Sinds wanneer kruip jij niet meer elke avond uit de kroeg naar huis?
Coctailsquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij kent me defenitie nog niet van mijn sappies zo blijkt
Godver, da's bijkans om de hoekquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* SD doet geen 'sappies'quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij kent me defenitie nog niet van mijn sappies zo blijkt
Da's de verkeerde kant van de Maas. Wat doe je jezelf aan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klinkt primaquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:30 schreef ook_gek het volgende:
Peu ik drink gewoon nog door en ook met grote regelmaat cocktails. Maar als we naar de kroeg gaan zeggen we gewoon sappie doen vanavond. Staat dus voor zuipen
En SD
Ik ken haar niet zo heel lang, we hebben het gewoon leuk samen. En soms zit ik bij haar en soms zij bij mij. Zoals veel mensen vind ook zij schevenigen helemaal geweldig![]()
Maar ja zie wel hoe of wat, huizen daar zijn wel stukke goedkoper dan scheveningen... En die ferrari moet toch een keertje komen he
En biertje dan ipv sappie? Lekker aan de bar hangen
Weet niet, ken wel cocktails. En verkeerde kant van de maas? Tja kan niet alles hebben hequote:
Ben je van slag, van mijn nieuwsquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Anne het volgende:
FUUU...
Ik zie dat ik ook aan de verkeerde kant woon.
Ik voelde me al een tijdje niet lekker, nu weet ik waar het aan ligt!
Ik heb geen idee wiequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Nee, niet echt. Er zijn wel meer FOK!kers die in de buurt rondhangen eh.
Nou, ehm, boelveel, maar om het bij de PTA SC te houden;quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie
Wist ook niet dat jij daar zat. Schrokntoen ik SD over cuijk zag beginnen whehe
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:34 schreef Anne het volgende:
FUUU...
Ik zie dat ik ook aan de verkeerde kant woon.
Ik voelde me al een tijdje niet lekker, nu weet ik waar het aan ligt!
check. En heb ook vrienden in Valburg en Arnhemquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ehm, boelveel, maar om het bij de PTA SC te houden;
Alex is volgens mij ook wel redelijk vaak in de buurt (lees; Elst) te vinden.
En ik woon ook pas 23 jaar daar en dat is inderdaad nog nooit gemeld hier of heeft nooit in mijn profiel gestaan.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:
Ja anne weet ik veel waar al die plaaaatsen liggen. En weet e ht niet waar iedereen woont.
Alexxxxx friesland weet ik dan wel. Omdat het een kut fries is
Anne ergens bij de duitse grens
Peu in groteverhalen wereld.
En de rest boeid niet.
Onze 9000 van '96 is nagenoeg roestvrij... De bouwkwaliteit is dan ook heel wat beter (en dat mag ook wel voor de kostprijs!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
De 121 rijdt gewoon. Technisch is dat ding in prima staat en gewoon bijgehouden qua onderhoud. Daar heb ik echt nog geen schokkende dingen mee gehad. Het werk wat ik nu aan de bodem laat doen is juist preventiefIk zie niet in hoe dit verder mechanisch anders is ten opzichte van het onderhoud van een andere tweedehands wagen van 10+ jaar oud (die vroeg of laat ook gaat roesten)?
Brabant de gekste kut!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Anne het volgende:
Mwehehe, eerst was de randstad het best vertegenwoordigd hier in de PTA SC.
Maar volgens mij is het Brabant tegenwoordig, met dank aan densmeetje, Bara, Barca, ikke en dadelijk ook nog SD-tje.
Ja heb geen idee waar je woont.... Friesland ofzo toch?quote:
Das best wel kut.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Anne het volgende:
Maar volgens mij is het Brabant tegenwoordig, met dank aan densmeetje, Bara, Barca, ikke en dadelijk ook nog SD-tje.
Ik heb geen woonruimtequote:Op woensdag 4 mei 2011 17:49 schreef ook_gek het volgende:
Ja anne weet ik veel waar al die plaaaatsen liggen. En weet e ht niet waar iedereen woont.
Alexxxxx friesland weet ik dan wel. Omdat het een kut fries is
Anne ergens bij de duitse grens
Peu in groteverhalen wereld.
En de rest boeid niet.
jij ontbijt toch met twee bakkies pleur?quote:
Halloquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:56 schreef Anne het volgende:
Of een Red Bull of aanverwant, zónder russische toevoegingquote:
Jij parasiteert bij je ouders toch?quote:
Ja, en dat tiefde jij dus in mijn nest vanmorgen als ik het goed begrijp?quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
jij ontbijt toch met twee bakkies pleur?
in een thermoflesquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Of een Red Bull of aanverwant, zónder russische toevoeging
[..]
Jij parasiteert bij je ouders toch?
[..]
Ja, en dat tiefde jij dus in mijn nest vanmorgen als ik het goed begrijp?
Dan is het goedquote:
Lijkt wel of je op wereldreis gaatquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:51 schreef Sounddragon het volgende:
Net effe gekeken wat er allemaal past op de Twin, en ik heb ruimte zat volgens mij; de blauwe tas is nog leeg, en ik heb al prettty much alles aan kleding bij me wat ik wil en nodig heb voor nu, in die tas komen dus nog alle extra dingetjes die je toch wel regelmatig gebruikt zoals, wekker, thermoskan, broodtrommel, personal stuff, externe HD evt nog een extra jas (het blijft vast niet eeuwig mooi weer) plus een minimale hoeveelheid gereedschap wat ik daar wil hebben om een beetje uit de voeten te kunnen met de brommer(s) en tevens alles wat ik nog tegen ga komen en ik nu nog niet heb bedacht![]()
[ afbeelding ]
Conclusio sluito: je kan best aardig wat stouwen op zo'n mormel
Copy that.quote:
Ik had het idee dat iemand bij de herdenking op de Waalsdorpervlakte er doorheen zat te kleppen op de achtergrondquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Copy that.
Dodenherdenking werd hier bijna ruw verstoord door een kat die achter een vlieg aan ging...
Waren dat geen aanwijzingen voor de wachten?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:27 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik had het idee dat iemand bij de herdenking op de Waalsdorpervlakte er doorheen zat te kleppen op de achtergrond![]()
Ik heb geen vlag, ook geen vlaggemasthouderding trouwens.quote:Valt mij ook op dat nog maar weinig mensen de moeite nemen om te vlaggen (iig op 4 mei).
Nee, is onzin.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:41 schreef 2cv het volgende:
Het is hier erger dan en zwijnenstal. Zal ik een poging doen het 1 en ander op te ruimen ?
Lijkt me dat - juist voor die erewachten - dat heel duidelijk geregeld is en dat dat niet tijdens die 2 minuten nog eens hoeft. Of doe het dan op z'n minst buiten het bereik van de microfoon...quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waren dat geen aanwijzingen voor de wachten?
[..]
Ik heb geen vlag, ook geen vlaggemasthouderding trouwens.
Je weet dat ik eigenwijs ben en standaard alle goede adviezen in de wind sla. Toch ... ?quote:
En?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:47 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je weet dat ik eigenwijs ben en standaard alle goede adviezen in de wind sla. Toch ... ?
Zit ook wat in, over die wachten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Lijkt me dat - juist voor die erewachten - dat heel duidelijk geregeld is en dat dat niet tijdens die 2 minuten nog eens hoeft. Of doe het dan op z'n minst buiten het bereik van de microfoon...
Mijn huis had ook geen vlaggenmast, die heb ik er toen wel opgeschroefd. Als ik thuis ben op 4 en 5 mei vlag ik altijd. Als ik moet rijden rond 8 uur zoek ook een plek op om te stoppen (één keer hoeven doen bij een tankstation - hele parkeerruimte stond tegen 8 uur vol met auto's die even stopten).
De ene auto is de andere niet - Saabs zullen gezien hun plek van herkomst wel een betere bodembescherming mee hebben gekregen, maar roesten kunnen ze wel degelijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Onze 9000 van '96 is nagenoeg roestvrij... De bouwkwaliteit is dan ook heel wat beter (en dat mag ook wel voor de kostprijs!). Juist met de kleine 'boodschappenautootjes' a'la 121, polo, ibiza, swift, sunny/100nx etc. heb ik doorgaans het idee dat ze maar voor iets van 100.000km en een rond de 10 jaar gebruik gebouwd zijn, daarna zijn ze 'op'. Je ziet de oude versies daarvan ook amper meer rijden, terwijl er nog zat oude Volvo's, sterren en BMW's rondrijden.
Maar als je het idee hebt dat je er met minimaal onderhoud nog prima mee kunt rijden moet je dat uiteraard vooral doen, ik kreeg het idee dat je juist veel tijd/geld aan onderhoud en sleutelen aan je 121 kwijt was. Als je je dat bespaart kun je dat weer in de96
stoppen.
Iemand anders suggereerde nog dat het de regisseur kon zijn, wat ik wel heel slordig zou vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zit ook wat in, over die wachten.
Ik heb alleen gevlagd toen ik op kamers woonde, maar verder heb ik er niets mee. Wel hou ik gewoon mijn mond, waar ik ook ben (thuis, in de trein, in Pompeii).
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Iemand anders suggereerde nog dat het de regisseur kon zijn, wat ik wel heel slordig zou vinden.
Ik heb niets met de vlag, wel met het herdenken!quote:Ik vind het eigenlijk wel vrij belangrijk om daar aandacht aan te schenken. Niet dat ik er in andere tijden van het jaar zo nu en dan niet stil sta, maar ik vind een centraal 'tastbaar' moment wel van redelijk belang. Zeker nadat ik eens een bezoek een Auschwitz heb gebracht, waar je echt een gevoel van de zinloosheid, de omvang en de wreedheid van de holocaust krijgt. En dan is het niet eens een volledig beeld, maar een glimp.
Op 4 mei toon ik dan wel de respect voor die 11+ miljoen slachtoffers van de holocaust, de kleine 45-50 miljoen overige doden van de rest van WOII, de vele mensen die daaronder vallen en zijn gestorven voor 'onze' vrijheid. Maar ook de zinloze slachtoffers van oorlogen en rassenvervolging erna, en dat het eigenlijk diep triest is dat we er verder nog steeds niet van lijken te leren
If it pays, it movesquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef ook_gek het volgende:
Stel ik ga verhuizen, kan je dan ook wat zooi voor me mee nemen?
Andere kant van NL, not reallyquote:
Leuk voor je, pleur je wel effe opzij als er een motor achter je zit?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef ook_gek het volgende:
SD ben dit weekend in de buurt gezellig he!
De kans is redelijk groot dat ik het gras aan het maaien was rond die tijdquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Copy that.
Dodenherdenking werd hier bijna ruw verstoord door een kat die achter een vlieg aan ging...
Verkeerd getankt. Benzine in Diesel ?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:23 schreef densmee het volgende:
Zoals de titel al aangeeft, in een nieuwe Kettingzaag (3 bomen gezaagd) , per ongeluk vol getankt met kerosine, sloeg ook meteen af na 5cm zagen.. Dom ik weet het, maar tank vaak kerosine in een vliegtuig dus pakte automatisch die slang...
Toen leeg laten pompen door de ANMB en die gast zei dat het vervangen van de brandstoffilter afdoende was.
Maar toen ik de dealer belde voor een afspraak kwamen ze ermee dat er van alles vervangen (¤4500kosten) moest worden, (orders vanuit de importeur van Husqvarna als je nog garanties wilt behouden ofzo?
Inmiddels 20cm met de zaag gezagen, en hij liep eigenlijk weer als een zonnetje nadat er Aspen in zat...
Iemand enig idee hoe schadelijk dit nu voor de motor is geweest? Kunnen ze dit ook zien als ze alleen het brandstoffilter vervangen (aangezien ik dat wel wil doen)
Graag wat professionelereacties
natuurlijk en dat blijft hij de komende jaren ook doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef Duvel het volgende:
Ik heb weleens Euro 95 in een aggregaat gegooid waar Aspen 4 stond voorgeschreven. Het heeft nachten lang zonder problemen gedraaid.
Ik trap wel vol op me rem zodat je met je bek opeens tegen me windscherm aan zitquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Sounddragon het volgende:
Leuk voor je, pleur je wel effe opzij als er een motor achter je zit?
Ik houd afstand paljas, gaat je never nooit lukkenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik trap wel vol op me rem zodat je met je bek opeens tegen me windscherm aan zit
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |