Ja, een mini-meet in Dusseldorf donderdag over een weekquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Komt vast goed, ooit![]()
Is er trouwens nog een ESF meet dit jaar?
Leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Ze hebben al gerepeteerd vanmorgen
[..]
Ja, een mini-meet in Dusseldorf donderdag over een week
Cat, Goodbye, Tombola en ik gaan naar de halve finale.
Dat is mooi want wij vonden Dusseldorf niet zo interessantquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:32 schreef Greys het volgende:
We gaan zelfs maar één dagje
Donderdagochtend ergens heen, dan daar 's middags een beetje rondhangen, 's avonds festival, 's nachts terug. We slapen bij Cat, da's maar een uur van DusseldorfEn dan weer naar huis.
Dirkh komt zo heel af en toe nog eens langs waaien.
Die kaarten waren binnen een paar uur uitverkocht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is mooi want wij vonden Dusseldorf niet zo interessant![]()
En als ze nou de finale halen? Dan is er niemand van hier die nog een keer gaat?
Dom.quote:
Die heb ik helemaal beklommen en ik was helemaal wankel toen ik boven wasquote:
Oké, dat hoef ik dus niet te doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die heb ik helemaal beklommen en ik was helemaal wankel toen ik boven wasen het uitzicht was mwoah vanwege die hekken overal.
Nee het is geen aanraderquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oké, dat hoef ik dus niet te doen.Als je ooit in Londen bent: het uitzicht vanad St. Pauls cathedral is fantastisch.
![]()
Nu moet u me een moment excuseren. Ik moet mijn gordijnen redden van opeens heel dappere woonkamer doorzwervende kittens.
Check! Maar niet beklommen... want stervensdruk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee het is geen aanraderSt.Paul's ben ik wel geweest, maar niet beklommen want het was stervensdruk.
Ik kan de Santa Maria del Fiore in Firenze (dat klinkt mooier) aanraden
De fresco's daar zijn gruwelijk
Hahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check! Maar niet beklommen... want stervensdruk.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahahazijn we samen compleet
Wij gingen toen het regenachtig was, dat maakte het uitzicht er niet minder op maar je had wel minder lange wachtrijen.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet nog dat we in die koepel stonden, helemaal bovenin vlakbij de fresco's, gaat m'n moeder haar telefoon af.
Dat galmt wel
Je houdt niet van katten, niet van hoogtes, niet van vrouwen... wat moet ik toch met jou aan?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n hoogtevrees bij torens enzo. En eigenlijk bij alles wat hoog is.
Ik houd van carpoolenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je houdt niet van katten, niet van hoogtes, niet van vrouwen... wat moet ik toch met jou aan?
Ow ja.quote:
Vluggertje!quote:
Ahem. Wat?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja.![]()
Nu nog een goed plugje voor mijn gaatje vinden.
We zijn niet compatible.quote:
Jij hebt de juiste tools niet.quote:
What happens in Vegas, met Ashton Kutcher enquote:
Ow! Die was wel aardig geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
What happens in Vegas, met Ashton Kutcher enCameron Diaz
.
Oh die vond ik niet zo denderend, dus ik sla overquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
What happens in Vegas, met Ashton Kutcher enCameron Diaz
.
Die harenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Erik, word jij ook zo gek van die Ierse 'Jedward' songfestivaldeelnemers op twitter?
Die sporen toch niet? En soms schrijven ze alles in caps. Er is geen touw aan vast te knopen
http://twitter.com/planetjedward
Echt zo'n probleemkindjequote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Erik, word jij ook zo gek van die Ierse 'Jedward' songfestivaldeelnemers op twitter?
Die sporen toch niet? En soms schrijven ze alles in caps. Er is geen touw aan vast te knopen
http://twitter.com/planetjedward
Half negen geloof ikquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe laat begint dat ESF donderdag eigenlijk![]()
Ik ben zo mega onvoorbereid als het maar kan. Misschien moet ik even liedjes gaan luisteren van de landen die donderdag ook moeten
Oooooh, tijd zat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen geloof ik
Wacht, ik ga je een paar clipjes geven van liedjes uit 'onze' halve finale die je even moet zien
Ik moet sowieso via Utrecht naar Weert volgens mij (quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef Goodbye het volgende:
Woerden is prima, maar we kunnen ook kijken of er misschien een handiger treinstation is waar je me op kunt pikken. Ik ben topografisch niet zo goed onderlegd![]()
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb niks speciaals, volgens mijWe hadden vlak voor koninginnedag even moeten kijken in de winkels
Haha, die zijn wel leukquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Want de vlag voor aan het huis hier kan ik amper tillen, dus die kan ik niet meenemen.
Dit weekend maar even op vlaggenjacht. Of we bestellen deze
[ afbeelding ]
Bij de Intertoys/Blokker en de gemiddelde feestwinkel hebben ze zelfs van die stiftjes die al een vlaggetjes zijn. Rood-wit-blauw onder elkaar in één stiftje.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ah ja!Waar koop je dat ook alweer, schmink?
Of dezeZe hebben zelfs 3Js strings
[ afbeelding ]
En dan moet je string zeker boven je broek?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ah ja!Waar koop je dat ook alweer, schmink?
Of dezeZe hebben zelfs 3Js strings
[ afbeelding ]
Ah, donderdag even bij de Marskramert kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij de Intertoys/Blokker en de gemiddelde feestwinkel hebben ze zelfs van die stiftjes die al een vlaggetjes zijn. Rood-wit-blauw onder elkaar in één stiftje.
Daar zullen ze het ook vast hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, donderdag even bij de Marskramert kijken
Een Blokker hebben ze hier niet
Kom je wel op tv!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Nou klaar toch?
Oranje.
Roodwitblauw.
Volendam.
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Het lijkt goddomme de KKK wel, die 'Volendammer' muts op dat plaatje
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Heeeeeee kijk nou eens wie er op die site een glitterjasje showt!
[ afbeelding ]
Ik niet!quote:
Heel SST is voort kut maar Bart blijft lekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:49 schreef Greys het volgende:
Heeeeeee kijk nou eens wie er op die site een glitterjasje showt!
[ afbeelding ]
Maar voor jou is dat gewoon een lange broekquote:
Onoverzichtelijke kutsitequote:
Ik vind dat Volendampakkie wel leuk jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, ik ga niet als een saaie muis naast een oranje bom zitten. Maar ook niet andersom![]()
Ga jij in volendampakje?Doe ik de pompons wel
Die heb ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:10 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dan doe je dit toch aan:
[ afbeelding ]
J'aime j'aime la viehieeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Maes het volgende:
Hebben jullie al gevierd dat het vandaag 25 jaar geleden is dat Sandra Kim als eerste Belgische en als jongste deelneemster ever het songfestival won?
Hmz, 40 euro voor zoiets waarvan je de maat dan weer moet gokkenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:11 schreef Goodbye het volgende:
http://adwords.oranjeshopper.nl/?page=list-cat&id=8668&offset=2&
Ja, best duur, hè!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hmz, 40 euro voor zoiets waarvan je de maat dan weer moet gokken
Dat is wel weer een proquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:22 schreef Greys het volgende:
WTF, hier kost ie de helft
http://www.keeskonings.co(...)2527&cat=44&group=27
Nou, een grotere maat hoeft niet, lijkt mij hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat voor maat ik moet bestellen dan
40/42?
Anders wordt ie zo groot
Rekt dat een beetje, polyester?
Ik heb wel van die katoenen, lange hemden van de H&M. Als je dat er onder draagt merk je er denk ik niks van.quote:
Ja he?quote:
Mietjeeeeequote:
Nee daar ben ik dan weer echt te preuts voorquote:
Woehahahaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar voor jou is dat gewoon een lange broek.
quote:
Ik ben bang dat het niks gaat worden. Maar iets van vlaggen of pompons moet nog wel lukken, hoor!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:38 schreef Greys het volgende:
Nee maar srsly, als we nog iets willen moeten we het wel vandaag of morgen bestellen.
Gaat niet werken he?Want we weten het niet.
Ik zou het eerder andersom stellenquote:
Het is Limburg, waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
Misschien zit er bij Cat om de hoek zo'n winkel
Ja, het lijkt mij ook niet zo'n goed idee. Nouja, die ene rood/wit/blauw jurk ging nog wel. Kan je ook zo je jas overheen doen en dan is het wegquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:43 schreef Greys het volgende:
We moeten er wel de hele dag in lopen he
We hebben geen hotelkamer waar we ons even snel voordat het begint kunnen omkleden ofzo, we lopen er de hele middag in.
Nou bestel jij hem?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook niet zo'n goed idee. Nouja, die ene rood/wit/blauw jurk ging nog wel. Kan je ook zo je jas overheen doen en dan is het weg
Ik vier geen carnaval. Je kan lekker rustig je boodschappen doen dat weekendquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Lekker bier zuipen en hossen, jij liever dan ik, muissie
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vier geen carnaval. Je kan lekker rustig je boodschappen doen dat weekend
Ik ga hem bestellenquote:
Of om de plee te poetsen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga hem bestellenEven die site zoeken waar hij 20 euro kostte.
Komt altijd nog van pas met koninginnedag of een ek/wk
http://www.keeskonings.co(...)2527&cat=44&group=27quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga hem bestellenEven die site zoeken waar hij 20 euro kostte.
Komt altijd nog van pas met koninginnedag of een ek/wk
Fotooooquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
Zo, tapijt in de kinderkamer is gelegd door professionele tapijtleggers
Ook nog rwb is dan wel een beetje overdone, denk ik ja!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Doen we dan twee oranje ponpons bij de rwb jurk?
Ja, ineens blijkt dat mn oom stoffeerder wasquote:
Dat is eens geluk! Dat je het nog niet wist!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ineens blijkt dat mn oom stoffeerder was
Handige familiequote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ineens blijkt dat mn oom stoffeerder was
Stiefoom en met pensioen alquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:18 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is eens geluk! Dat je het nog niet wist!
Ja:quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Ik heb ook geklust
[ afbeelding ]
Al die klote gaatjes vullenquote:
Oh gadverquote:
Tombo in actie!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja:
[ afbeelding ]
Ik heb ook geklust
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh gadver![]()
Ik ga maandagmiddag de stad in met Zusje en Frummel![]()
Ik had trouwens uberkjoete slofjes voor haar gekocht met berepootjes aan de onderkant, waren tot 3 maanden.
En ze zijn nu al te klein
Ja he, en op het blauw komt mn slaapbank, die is weer beige, dusquote:
Ik ben er vanmiddag geweest en het ging super!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:42 schreef senesta het volgende:
Hallo all!
@Greys, hoe is het nou met je telefoon afgelopen?
Serieus?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:58 schreef APK het volgende:
Oeh, Shownieuws heeft het over donkere wolken boven het songfestival wegens dreiging met een aanslag
Ach, SBS hè.quote:
Nog niet gezien, niet in ESF iig...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
Oh, was daar al een topic over?
(Ik maak steeds topics die al bestaan namelijk)
Durf ik niet, misschien is er nu al wél een topic over geopend!quote:
Joh, elke Premier League wedstrijd heeft meer bezoekers...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ze willen wraak, en dit is het grootste evenement dat in de buurt komt. Zie je het al voor je:
Aanslag ESF op Esprit Arena, 29000 doden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Durf ik niet, misschien is er nu al wél een topic over geopend! [ afbeelding ]
Als we dat woord nog drie keer gebruiken leest de CIA mee!quote:
Dan vragen we ze meteen even naar hun favoriet bij de deelnemers!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als we dat woord nog drie keer gebruiken leest de CIA mee!
Zijn we hopelijk volgend jaar ook van al die kebab-landen af en krijgen we weer een écht songfestivalquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Terroristen! Bomaanslag plannen! In naam van ALLAH!
SILENCE! I KILL YOUquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Terroristen! Bomaanslag plannen! In naam van ALLAH!
Als je nog twee keer kebab zegt dan komt Rob Geus van de Smaakpolitie meelezen!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn we hopelijk volgend jaar ook van al die kebab-landen af en krijgen we weer een écht songfestival
Volgend jaar hè?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen schijn van kans met dat gedrocht van een nummer van Dana.
Oh ben jij er nou ook al zo eenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn we hopelijk volgend jaar ook van al die kebab-landen af en krijgen we weer een écht songfestival
Ah, een:quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik snapte die ironie wel, jij snapt alleen de ironie in míjn post niet.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Noem je mij Greys irrationeel en overdramatsich?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moest hier stiekem zelf best om lachen:
[..]
LEAVE DANA ALONE!!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen schijn van kans met dat gedrocht van een nummer van Dana.
Hahah ja maar kom op, hadden ze daar van te voren zelf ook niet bij stil gestaan???? Echt, hoe domquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry
Oh ik vind het zo tof dat we toch gelijk hadden met dat varen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry
Oh ik vind het zo tof dat we toch gelijk hadden met dat varen
Sorry, dat "digitale leutervijver" vind ik nog steeds erg leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Zeker een leuk topic geweest! Deze digitale leutervijver heeft gewoon keihard gelijk!![]()
![]()
Ik vind het wel sneu voor de kapitein die pas dinsdag aankomt en de rehearsals niet kan zien![]()
![]()
En ik!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:38 schreef grazz het volgende:
Ben stiekem wel een klein bisschen trots op het feit dat ik ook één van de paniekzaaiers was![]()
Trusten mister!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trots op iedereen van ESF. En ik ben slapen!
Lekker slapuh! Tot morgen straks!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben trots op iedereen van ESF. En ik ben slapen!
Mwahahaha, weet ik welquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En ik ben ook trots op mezelf omdat ik ook een paniekzaaier was!
Wist je trouwens al dat Jan Dulles ernstige doorlopende stemproblemen heeft door al die concerten die hij heeft gegeven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Mwahahaha, weet ik wel
Dit moeten we vaker doen
quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:42 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Wist je trouwens al dat Jan Dulles ernstige doorlopende stemproblemen heeft door al die concerten die hij heeft gegeven?
Ik wil wedden dat ik dat laatste niet ga laten!quote:Op woensdag 4 mei 2011 00:57 schreef Greys het volgende:
Als Lange Frans maar ver uit de buurt van Düsseldorf blijft
En paniek komt spontáán.
Ik heb het idee dat er van de week wel weer iets te panieken gaat zijn.
En dan niet weer lachen als ik er een topic over ga openen he???![]()
Greys is mysterieus. Wij mogen niet weten wanneer ze on/offline isquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:14 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom hebben sommige mensen een rood kruisje op de schouder van het poppetje naast hun naam en waarom zijn sommige poppetjes wel en sommige niet gekleurd?
Dat weet ik echt nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 01:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oh, je kan je onlinestatus zelf instellen. En dat rode kruisje dan?
Ja onbeschoft hé!?quote:Op woensdag 4 mei 2011 01:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Dat zal wel zijn voor of de onlinestatus ingesteld is. Nu is iedereen weggegaan zonder gedag te zeggenIk ga dan nu ook maar slapen
Leuk! Erg gelachen en daarna dankzij carpoolregeling pas om kwart voor 1 thuis. Het is nu vroeg.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 07:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk! Erg gelachen en daarna dankzij carpoolregeling pas om kwart voor 1 thuis. Het is nu vroeg.![]()
quote:En ik heb 48 PMs.Dadelijk op het werk maar eens ´rustig´ nalezen. .
Ow ja? Stroekie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]Nou ja, als het maar leuk geweest is
Ik had jouw buurman in het theater nog op twitter gisteravond
Ik snapte zijn tweet nietquote:
Het aantal retweets? Ik heb er twee keer anderhalve regel over geschrevenquote:In de auto hadden we het nog over de ESF twitter. Mijn vriendin was een beetjeom de bootpaniek en het aantal (re)tweets). Maar die snapt dat gewoon niet.
Lol! Die snap ik ook niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snapte zijn tweet niet
Hij schreef: "Zat het halve topic maar in Dusseldorf ofzo want E. en Erik zaten in de zaal vanavond!". Dus ik 'Whut?"
Zij had het over 30 stuks of zo.quote:[..]
Het aantal retweets? Ik heb er twee keer anderhalve regel over geschreven
Nou dit topic: [PANIEK] Hoe lang is het varen naar Dusseldorf? (Update: te lang!)quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Wat was er nou voor botenpaniek?![]()
Hai Cat
Dat moet een instelling zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
Nou de nieuwe (verzegelde) foon doet het ook niet op FOK! hoor
Dan zal het wel gewoon aan mij liggen dus, aangezien het bij mijn schoonvader op dezelfde foon wel gewoon werkt.
Mijn schoonvader had hem net 2 dagen en had er nog niets mee gedaan (die wachtte op S, omdat hij er geen verstand van heeft). En heeft dus niets aan de instellingen veranderd. En ik ook niet.quote:
Heb je avatars enzo uitgeschakeld?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
Mijn schoonvader had hem net 2 dagen en had er nog niets mee gedaan (die wachtte op S, omdat hij er geen verstand van heeft). En heeft dus niets aan de instellingen veranderd. En ik ook niet.
Het enige dat ik kan bedenken is dat er op de zwarte serie een andere browser zit dan op de wit-roze serie.
Ik krijg FOK! open, ik kan inloggen, maar ik kan niet scrollen.
Of ja, 1 cm scrollen duurt een minuut of 4.
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je avatars enzo uitgeschakeld?
Volgens mij kun je ook proberen de animated gifjes enzo uit te zetten.
Ik heb een gouden.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien probeert het universum je te vertellen dat roze telefoons niet kunnen.
Ik heb alleen de ava's uitstaan volgens mij.. En hij is nog best wel snel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb laatst wel de PI's ook uitgezet (!!!) en dat scheelt me een hoop in snelheid
!
Al gedaan, dat laatste.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb een gouden.Die inmiddels meer de kleur 'kras' heeft. Maar dat was vijf jaar geleden keihip.
Wel balen Greys.. Kun je het niet aan GlowMouse vragen ofzo?
En die wist het ook niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Al gedaan, dat laatste.
Maar ik weet in elk geval weer precies waarom ik altijd zo'n schijthekel heb aan nieuwe telefoons.
Vast wel, maar dat weiger ik.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
En die wist het ook niet?Balen balen balen.
En is er geen tekst only voor mobiel die het wel doet ofzo?
Ik zie je plaatje nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:53 schreef APK het volgende:
Dit zijn mijn instellingen, zijn er veel verschillen?
[ afbeelding ]
Ik was het plaatje vergeten, staat er nu welquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie je plaatje niet
Is mijn netbook nu ook al stuk?
Ik heb 999 ppp, en dat gaat vrij prima (alleen lastig in fototopics).quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:00 schreef Greys het volgende:
Zelfde, alleen mijne stond op 50 posts per pagina.
Is dat teveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |