Wat hij hierboven zegt.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:31 schreef Netsplitter het volgende:
Breng 'm lekker naar de sloop en kijk voor een andere.
Dit klinkt als een bodemloze put en is zonde van je geld.
Is zeer vervelend maar nog meer geld in pompen is echt zonde.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:34 schreef PolkaDots het volgende:
Ik vind het alleen zo zonde dat ik er al veel aan heb uitgegeven, niet dat het beter wordt als ik er nog meer aan uitgeef.. Denk ook dat het hier maar moet eindigen.
Dat klopt, maar ik wil deze toch verkopen omdat ik hier niet mee naar Noorwegen kan rijden. Het is en blijft een koekblik.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:35 schreef Misan het volgende:
Je moet kijken of je het er zelf voor over hebt. Als je het eigenlijk niet waard vindt dan moet je het niet doen. Bedenk wel dat je geen nieuwe auto hebt voor dat geld, al is het nog maar de vraag wat je in de toekomst mogelijk uit zal geven aan reparaties
Waar heb jij rijles gehad dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef PolkaDots het volgende:
Daarbij was dit mijn eerste auto, en heb ik hem erg misbruikt. Ik wist niet eens hoe een koppeling werkte en vond het raar dat hij altijd zo schokteIk zie het gewoon als extra (hard nodige) rijles.
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:47 schreef PolkaDots het volgende:
Daarbij was dit mijn eerste auto, en heb ik hem erg misbruikt. Ik wist niet eens hoe een koppeling werkte en vond het raar dat hij altijd zo schokteIk zie het gewoon als extra (hard nodige) rijles.
Haha ik mag gewoon in een schakelbak rijden, maar in een lesauto kun je je het nog veroorloven om niet goed met de pedalen om te gaan (ik bedoel dat ik bijvoorbeeld in een file waar je 10 rijdt niet zo goed begreep dat je met je koppeling een hoop kunt doen).quote:Op donderdag 28 april 2011 08:51 schreef Gunner het volgende:
Mag je dan wel in een schakelbak rijden? Voor zover ik weet staat er dan een vermelding van AUTOMAAT op?
quote:Op donderdag 28 april 2011 08:31 schreef Netsplitter het volgende:
Breng 'm lekker naar de sloop en kijk voor een andere.
Dit klinkt als een bodemloze put en is zonde van je geld.
krijg je alleen reclamequote:Op donderdag 28 april 2011 08:56 schreef babipangang het volgende:
gezien het geld wat je er nu al aan uit hebt gegeven zou ik toch even zorgen dat je er een nieuwe apk op hebt. Daarna direct verkopen, zonder APK kom je er helemaal niet vanaf.
en anders: www.ikwilvanmijnautoaf.nl of www.mijnautoverkopen.nl
Het is je vergeven. Je bent immers een vrouw en zult nooit leren autorijden.quote:Op donderdag 28 april 2011 08:58 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Haha ik mag gewoon in een schakelbak rijden, maar in een lesauto kun je je het nog veroorloven om niet goed met de pedalen om te gaan (ik bedoel dat ik bijvoorbeeld in een file waar je 10 rijdt niet zo goed begreep dat je met je koppeling een hoop kunt doen).
En als deze koud is, vliegt hij ook vooruit als je niet heel langzaam de koppeling omhoog laat komen. Dat vond ik zo eng dat ik hem al eerder weg wilde doen, toen legde mijn vriend uit hoe je met de koppeling moet omgaan en ging er een wereld voor me open.
Ik geef het gewoon eerlijk toe
Wat zeg je? Kun je hem APK keuren zonder dat de remmen goed zijn?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:04 schreef T42 het volgende:
[..]op fok moet altijd alles naar de sloop of de kliko in
(sloop geeft je net 100 euro....)
zet hem te koop ts of ruil hem in op iets anders.
of je komt even langs en ik krijg er wel een apk op veel kansmaar dan wel snel verkopen!
Betere vraag, wil je het riskeren?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:16 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
Wat zeg je? Kun je hem APK keuren zonder dat de remmen goed zijn?
Zolang er geen APK steekproef volgt wel.quote:Op donderdag 28 april 2011 09:16 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
hij remt toch nog?quote:Op donderdag 28 april 2011 09:16 schreef PolkaDots het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |