Klopt. Toch komt de VVD er wel heel dichtbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet wat libertarisch inhoudt? Nederland kent namelijk geen libertarische partijen
De VVD komt er het "dichtste" bij, maar staat er alsnog mijlenver vandaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Klopt. Toch komt de VVD er wel heel dichtbij.
Nee, de VVD staat echt heel ver weg van het libertarische gedachtegoed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goh, je hebt zomaar eens gelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet wat libertarisch inhoudt? Nederland kent namelijk geen libertarische partijen
quote:
Jij bent ook wel lekker vroeg vrijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:43 schreef remlof het volgende:
Ah, jullie gaan weer ouderwets snel.
Moeten jullie geen andere dingen doen voor je geld?
Een mijlpaal die jij nog moet bereiken.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb nog 7 jaar de tijd om dat eerder te bereiken dan jijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een mijlpaal die jij nog moet bereiken.
Neemt nog niet weg dat je dan eigenlijk geen recht van spreken hebt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nog 7 jaar de tijd om dat eerder te bereiken dan jij
Maak jij nou eerst maar eens je school af.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nog 7 jaar de tijd om dat eerder te bereiken dan jij
Rustig aan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maak jij nou eerst maar eens je school af.
Och, overal wel toch?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Nautilus. het volgende:
Ik wil vanavond een vriend bezoeken die in Tilburg woont. Is er iemand hier bekend met dat oord? Zo ja: zijn daar ook goede restaurants?
De plaatselijke gaarkeukenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:06 schreef Nautilus. het volgende:
Ik wil vanavond een vriend bezoeken die in Tilburg woont. Is er iemand hier bekend met dat oord? Zo ja: zijn daar ook goede restaurants?
Nee, ik ben meer op zoek naar een restaurant zoals dat van Hotel New York in Rotterdam. Met cachet, maar toch met een open sfeer. Ik ben nooit in Tilburg geweest, maar het lijkt mij een soort Roosendaal in het groot. Vandaar mijn vraag.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, overal wel toch?
Tenzij je doelt op Michelin.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:
Welke partij in Nederland zit er dan het dichtst bij?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]grappig ben je in elk geval wel alvast.
Er 'het dichtste bij staan' en 'sterk in de buurt komen' zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Welke partij in Nederland zit er dan het dichtst bij?
Het is natuurlijk onzin om het zo te verpakken. Je kunt bijvoorbeeld ook stellen dat de SP het dichtst bij het communisme staat van alle Nederlandse partijen, maar dat maakt de SP nog geen communistische partij. De VVD is wellicht het minst ver verwijderd van het libertarisme, maar de partij an sich heeft helemaal niets met deze stroming te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor goed eten moet je voornamelijk niet naar Hotel New York gaan. Wel gezellig natuurlijk en de locatie is top.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:15 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer op zoek naar een restaurant zoals dat van Hotel New York in Rotterdam. Met cachet, maar toch met een open sfeer. Ik ben nooit in Tilburg geweest, maar het lijkt mij een soort Roosendaal in het groot. Vandaar mijn vraag.
Geen een. Ze zitten er allemaal zo ver vanaf dat onderscheid maken amper zinvol is.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:24 schreef KoosVogels het volgende:
Het is natuurlijk onzin om het zo te verpakken. Je kunt bijvoorbeeld ook stellen dat de SP het dichtst bij het communisme staat van alle Nederlandse partijen, maar dat maakt de SP nog geen communistische partij. De VVD is wellicht het minst ver verwijderd van het libertarisme, maar de partij an sich heeft helemaal niets met deze stroming te maken.
Hetgeen ze zelf willen doenquote:Als libertariërs streven wij naar een vrije wereld; een wereld waarin niemand wordt gedwongen zijn of haar waarden op te offeren voor het profijt van anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |