Toch nog een tweede reactie van mij en een lange
at that, gewoon omdat het kan. En ja ik snap ook wel dat smaken verschillen maar ik wil toch wat dingen opmerken, vooral als ik dan zie dat de reacties hier mensen afschrikken om te gaan kijken. Eeuwige zonde.
Maar inderdaad er zaten wel wat meh stukken tussen. Zoals de Eskimo's, had beter gemoeten. Veel "cheap shots" zoals densha in zijn laatste reactie opmerkt. Maar als je je daar
als fan niet overheen kunt zetten ben je (algemeen) w.m.b een stupid spoiled whore (pun intended). Ja ik ben een fanboy maar ik durf te beweren dat ik ook met een wat meer nuchtere blik naar zaken als dit kan kijken.
Maar de opeenstapeling van reacties van densha belichaamt in mijn ogen dan ook de meeste South Park criticasters. De fans die er waarschijnlijk wat (veel?) later bij zijn gekomen en/of alle seizoenen t/m 8 niet helemaal goed hebben bekeken.
Natuurlijk lig ik in een deuk om de miljoenste jodengrap, dat is een gigantisch onderdeel van South Park man! Het moet het helemaal niet van actuele ontwikkelingen hebben, nooit gedaan ook. Dat is juist een trend die in het begin zeer zeldzaam was en naarmate de seizoenen vorderden werden ingezet.
Dat je dan ook nog eens een Majin Buu saga UI hebt zegt ook veel, want dat was ook de aftakeling van een serie 
Ik heb net de aflevering voor de tweede keer bekeken, iets wat ik al een tijdje niet meer heb gedaan. Ja, zo leuk vond ik 't. Dat had ik van te voren ook echt niet gedacht, mijn verwachtingen waren juist ontzettend laag omdat ik geen fan ben van Canada eps op zich, maar wat ben ik positief verrast zeg! Dat zegt jullie misschien niets maar mij wel
Enkele hoogtepunten voor mij, obvious *SPOILERS*- Ugly Bob (BOB!!!!) en Scott overal bij betrekken.
- De Queef Sisters en koningin die nog even snel queefen.
- Het droge commentaar overal bij, vooral wanneer hij opmerkt dat wat er gebeurt het breken van tradities is

Thanks for stating the obvious, maar dat is nou juist het prachtige van South Park.
- Die mass suicides

Vooral toen er iemand ineens voor een trein sprong, schrok me fucking kapot! Een gitarist van Rush die zichzelf doodschoot op het podium. Duuude

- Mr. Mackey die he-le-maal los gaat. Zijn haren ook helemaal nat

- "What the fuck is a box of faith?" En dan dat het nog echt bestaat ook

- X=Bibbidi-bobbidi-boo.
- Bob die omdat hij zo lelijk is a la Medusa Tooth Decay versteent
- Ike die geridderd wordt en het commentaar van Kyle zijn vrienden

"My sister is a den leader in girl scouts". "My uncle is the second in line to be manager at Gart Brothers".
- Het afrukken van de arm van de prinses en het in zijn eigen reet douwen

!!!! Wat een afsluiter