Wie is die naast Cartman met rode jas?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Die eerste van links moet dan Damien voorstellen zeker? En die vierde van rechts komt mij ook niet erg bekend voor...
De rest is easy peasyWel mooi gedaan
quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:30 schreef arucard het volgende:
[..]
Wie is die naast Cartman met rode jas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:17 schreef RaymanNL het volgende:
Sinds het dieptepunt van vorige week heb ik niet eens zin om de nieuwe aflevering te gaan kijkenMaar daar moet ik me dan maar even over heen zetten.
Dit dus. Verder dan af en toe een glimlach kwam het helaas niet..quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:57 schreef slindenau het volgende:
Paar kleine aardige momentjes, maar over het algemeen de 2e zuigende aflevering van dit seizoen.
Wachten op betere tijden dus.
Dus datquote:Op donderdag 12 mei 2011 14:31 schreef msnk het volgende:
Ik hoop niet dat mensen deze aflevering overslaan vanwege de negatieve reacties hierboven, mensen hebben altijd wel wat te zeikenDe aflevering van vandaag was gewoon goed
Heb me kapot gelachen om deze aflevering. Die mass suicides![]()
Bob (hoe fucking old school wil je het hebben??), Scott
En het einde
![]()
![]()
!!!!
Heb alleen T&P wel gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Simpsons heeft nog het voordeel dat je ook gewoon kan genieten van springfield en het huis. Gewoon als cartoon te bekijken..quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:47 schreef RacerDKB het volgende:
Op zich niet slecht maar te veel over the top.
Oké, leuk een grapje over tradities, maar dat hoeft niet 25 keer terug te komen. En Mr. Mackey die apeshit gaat hoef je ook niet 5 keer te zien.
Ze moeten weer samen gaan schrijven, sinds seizoen 12 heeft Trey Parker alles op één aflevering (aflv. 200) in z'n eentje geschreven.
Maar als het zo doorgaat worden het Simpsons taferelen met veel slechte afleveringen en af fen toe een goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |