net een bos stro zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Haar haar!
Extensions had ze wel even kunnen kammen,.
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.quote:
en daarom hoeft ze geen beha's te dragen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.
Eh.... waar zie je dat ik dat zeg?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
en daarom hoeft ze geen beha's te dragen?
Oh ik hoorde later in een interview dat ze niet tevreden was met de maat, dat ze ze te groot vond.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.
Ze zijn nogal zuidwaarts gedaald.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel meevallen van faja. Oke, je ziet stijve tepels en zo, maar verder...
vind haar zonder al die opsmuk veel beter uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Even het tegenovergestelde van onflatteus, voor de verandering.
Rara: wie is het?
[ afbeelding ]
Lijkt wel of ze een boze unibrow heeft,quote:
De zus van Bert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een boze unibrow heeft,.
Vind haar sowieso niet echt leukquote:
Die vind ik niet onflatteus ...quote:
Wanneer zag ze er dan wel mooi uit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vind ik niet onflatteus ...
Wat is Katie Price trouwens lelijk geworden.
Spitting Image van Rupaul zeg..quote:
omg hahahahahah die armen ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Spitting Image van Rupaul zeg..
[ afbeelding ]
Die onderbroekquote:
die armen brrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
Janice Dickinson....(laatste foto:) Rare strepen op dr decollete?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen:quote:
wat een verlept wijf, echt zo'n gevalletje die maar niet wilt accepteren dat het tijd wordt om je naar je leeftijd te kleden en te gedragenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
Janice Dickinson....(laatste foto:) Rare strepen op dr decollete?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |