Oh ik hoorde later in een interview dat ze niet tevreden was met de maat, dat ze ze te groot vond.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.
Ze zijn nogal zuidwaarts gedaald.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel meevallen van faja. Oke, je ziet stijve tepels en zo, maar verder...
vind haar zonder al die opsmuk veel beter uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Even het tegenovergestelde van onflatteus, voor de verandering.
Rara: wie is het?
[ afbeelding ]
Lijkt wel of ze een boze unibrow heeft,quote:
De zus van Bert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een boze unibrow heeft,.
Vind haar sowieso niet echt leukquote:
Die vind ik niet onflatteus ...quote:
Wanneer zag ze er dan wel mooi uit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vind ik niet onflatteus ...
Wat is Katie Price trouwens lelijk geworden.
Spitting Image van Rupaul zeg..quote:
omg hahahahahah die armen ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Spitting Image van Rupaul zeg..
[ afbeelding ]
Die onderbroekquote:
die armen brrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
Janice Dickinson....(laatste foto:) Rare strepen op dr decollete?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen:quote:
wat een verlept wijf, echt zo'n gevalletje die maar niet wilt accepteren dat het tijd wordt om je naar je leeftijd te kleden en te gedragenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komt van d'r siliconen. Ik vind haar steeds viezer worden, terwijl ik wel een zwak voor d'r hebquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Jude Law lijkt het net alsof zijn hoofd erop is geplaktquote:
Ik dacht eerder aan Rutger Hauer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Hansje heeft iets te veel met vuur gespeeld
[ afbeelding ]
klopt maar zijn shows zijn wel geweldigquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef Noek het volgende:
Hans wordt oud maar niet mooier. Ik vind hem vaak ook zo treurig in interviews. Alles lijkt zo'n flop ofzo, gelukkig heeft die z'n haar nog!
Je weet het inderdaad niet neequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:56 schreef scrub_nurse het volgende:
hij gaat als chippendale meedoenik weet het niet hoor..
quote:“Na mijn eenmalige optreden in Las Vegas met de Chipppendales voor het programma Try Before You Die van BNN, kreeg ik een aanbod met hen een Europese tournee te maken. Maar daar heb ik met mijn plannen en voorstellingen van Circus Hurricane geen tijd voor."
Heeft hij al gedaan hoor, was laatst op Try before you die.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:56 schreef scrub_nurse het volgende:
hij gaat als chippendale meedoenik weet het niet hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |