Komt van d'r siliconen. Ik vind haar steeds viezer worden, terwijl ik wel een zwak voor d'r hebquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
Janice Dickinson....(laatste foto:) Rare strepen op dr decollete?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij Jude Law lijkt het net alsof zijn hoofd erop is geplaktquote:
Ik dacht eerder aan Rutger Hauer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Hansje heeft iets te veel met vuur gespeeld
[ afbeelding ]
klopt maar zijn shows zijn wel geweldigquote:Op woensdag 18 mei 2011 09:02 schreef Noek het volgende:
Hans wordt oud maar niet mooier. Ik vind hem vaak ook zo treurig in interviews. Alles lijkt zo'n flop ofzo, gelukkig heeft die z'n haar nog!
Je weet het inderdaad niet neequote:Op woensdag 18 mei 2011 09:56 schreef scrub_nurse het volgende:
hij gaat als chippendale meedoenik weet het niet hoor..
quote:“Na mijn eenmalige optreden in Las Vegas met de Chipppendales voor het programma Try Before You Die van BNN, kreeg ik een aanbod met hen een Europese tournee te maken. Maar daar heb ik met mijn plannen en voorstellingen van Circus Hurricane geen tijd voor."
Heeft hij al gedaan hoor, was laatst op Try before you die.quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:56 schreef scrub_nurse het volgende:
hij gaat als chippendale meedoenik weet het niet hoor..
Haar tieten kijken ook scheel...de ene tepel kijkt naar boven en de ander naar benedenquote:
Meegezogen met de liposuctie?quote:
Dit!! En voor de restquote:
Dohhhhohhhquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haar tieten kijken ook scheel...de ene tepel kijkt naar boven en de ander naar beneden![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:37 schreef Deckard het volgende:
Zo kijken haar tieten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt net een manquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:18 schreef SEMTEX het volgende:
Anna Dello Russo:
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Anna_Dello_Russo
quote:
Toch misstaat het haar niet. Weer eens wat anders dan afgetraind en mager. Ze kijkt op die foto overigens alsof ze de scheet van een ander ruikt.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
"Vrij" is best een understatement... damn...
Ik heb haar toch liever slanker.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Toch misstaat het haar niet. Weer eens wat anders dan afgetraind en mager. Ze kijkt op die foto overigens alsof ze de scheet van een ander ruikt.
Curves.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze ziet er niet echt slecht uit, maar ze is nu wel vrij mollig:
[ afbeelding ]
Die had ze eerder ook al, daar hoeft ze niet tien kilo ECHT te zwaar voor te zijn... check die armenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |