Nah, misschien komt het door de jurk, haar pose en de hoek waaruit het gefotografeerd is. Ik vind haar iig niet bijzonder dun. Katy heeft nu eenmaal een slank figuur. Zou graag met haar ruilen.quote:
ah dat kan idd ook, lelijke outfit trouwens nu ik er nog eens naar kijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, misschien komt het door de jurk, haar pose en de hoek waaruit het gefotografeerd is. Ik vind haar iig niet bijzonder dun. Katy heeft nu eenmaal een slank figuur. Zou graag met haar ruilen.
Van dezelfde avond:
[ afbeelding ]
Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:12 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Die is onflatteuzer... Hoewel
Omgquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik weet dat sommigen het wel degelijk flatteus vinden... maar ik schaar hem onder onflatteus:
[ afbeelding ]
onbekend? Misschien in Nederland. Vriendlief heet Kris Humphries en speelt bij de New Jersey Nets. Makkelijk, een moeder en vriend met dezelfde naamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kim Kardashian en onbekende vriend. Kim is bekend van...tsja. Pa heeft O.J. Simpson bijgestaan als advocaat.
Ah okee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:47 schreef kvd het volgende:
[..]
onbekend? Misschien in Nederland. Vriendlief heet Kris Humphries en speelt bij de New Jersey Nets. Makkelijk, een moeder en vriend met dezelfde naam
t ziet eruit alsof hij aan haar ruikt, niet echt charmantquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind haar net dood lijken.
Kim Zolciak (Real Housewives of Atlanta)
[ afbeelding ]
Viel me ook gelijk op.quote:
Is dat een recente foto?quote:
Ik denk het niet want volgens mij is hij heel veel afgevallen. Maar ik had de foto nog nooit gezien...quote:
Daarom vroeg ik het ookquote:Op zaterdag 7 mei 2011 21:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik denk het niet want volgens mij is hij heel veel afgevallen. Maar ik had de foto nog nooit gezien...
zie ook niet war ermis is. Of het moet zijm.dat ze geen maatje 36 heeftquote:
dat kan niet, toch? Dat moet een realdoll of een pop zijn...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar ik vind haar net dood lijken.
Kim Zolciak (Real Housewives of Atlanta)
[ afbeelding ]
Ik vind haar verhoudingen vreemd. Ze heeft een slank en spits gezichtje, een lange nek en dan opeens enorme bovenbenen.quote:
omg dit is toch wel heel erg zeg, behalve dat ze misschien niet de normale volle laag make up op heeft ziet ze er heel onverzorgd uit!quote:Op zondag 8 mei 2011 16:04 schreef kvd het volgende:
Wat is er met Christina gebeurd?
[ afbeelding ]
meer foto's
http://www.dailymail.co.u(...)-night-New-York.html
Zo zonder duidelijke wenkbrauwen zie je er al heel snel verlept uit...quote:Op zondag 8 mei 2011 19:13 schreef Sushimonster het volgende:
Zo ziet zij er gewoon uit met geen/weinig make-up. Normaal zit daar een hele plamuurdoos op.
dus dat!! dat viel mij ookal gelijk op!! jeetje zeg wat een verschil, zelfs al zou ze een bleekbehandeling hebben overgeslagen dan zou het toch niet zo erg uitzien?? het staat ookquote:Op maandag 9 mei 2011 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
Het enige waar ik me over verbaas is het gebit. Alsof ze haar facings ineens kwijt is (mocht ze die hebben). Of dat ze haar bleekbeurt is vergeten?![]()
Nee ik snap ook niet hoe zoiets ineens kan veranderen, ik denk dan al snel dat de foto bewerkt isquote:Op maandag 9 mei 2011 11:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
dus dat!! dat viel mij ookal gelijk op!! jeetje zeg wat een verschil, zelfs al zou ze een bleekbehandeling hebben overgeslagen dan zou het toch niet zo erg uitzien?? het staat ook
allemaal een beetje rommelig in haar mond
ik heb ook geen idee heur...lijkt wel of ze een gebit heeft van facings wat ze over haar eigen tanden kan heen schuiven wanneer ze zin heeft en het nu vergeten is in te doenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik snap ook niet hoe zoiets ineens kan veranderen, ik denk dan al snel dat de foto bewerkt isHet zal wel niet, maar toch...
net een bos stro zo.quote:Op zondag 8 mei 2011 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Haar haar!
Extensions had ze wel even kunnen kammen,.
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.quote:
en daarom hoeft ze geen beha's te dragen?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.
Eh.... waar zie je dat ik dat zeg?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
en daarom hoeft ze geen beha's te dragen?
Oh ik hoorde later in een interview dat ze niet tevreden was met de maat, dat ze ze te groot vond.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:08 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij in een interview ooit verteld dat haar borstvergroting(en) mislukt zijn en dat ze hersteloperatie(s) heeft moeten ondergaan.
Ze zijn nogal zuidwaarts gedaald.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het wel meevallen van faja. Oke, je ziet stijve tepels en zo, maar verder...
vind haar zonder al die opsmuk veel beter uitzienquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Even het tegenovergestelde van onflatteus, voor de verandering.
Rara: wie is het?
[ afbeelding ]
Lijkt wel of ze een boze unibrow heeft,quote:
De zus van Bert.quote:Op woensdag 11 mei 2011 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze een boze unibrow heeft,.
Vind haar sowieso niet echt leukquote:
Die vind ik niet onflatteus ...quote:
Wanneer zag ze er dan wel mooi uit?quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die vind ik niet onflatteus ...
Wat is Katie Price trouwens lelijk geworden.
Spitting Image van Rupaul zeg..quote:
omg hahahahahah die armen ookquote:Op donderdag 12 mei 2011 23:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Spitting Image van Rupaul zeg..
[ afbeelding ]
Die onderbroekquote:
die armen brrrrquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
Janice Dickinson....(laatste foto:) Rare strepen op dr decollete?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht meteen:quote:
wat een verlept wijf, echt zo'n gevalletje die maar niet wilt accepteren dat het tijd wordt om je naar je leeftijd te kleden en te gedragenquote:Op zaterdag 14 mei 2011 23:29 schreef Kings het volgende:
Janice Dickinson....(laatste foto:) Rare strepen op dr decollete?...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |