abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96362409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ziet er niet fake uit...

http://www.telegraaf.nl/b(...)it_huis_Osama__.html
Ow come on! Dus deze gruwelfoto's wel en de gruwelfoto's van OBL zelf niet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_96362542
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wat geloof jij wel eigenlijk?

Denk jij echt dat ALLES een complot is? Dat hele gebeuren in Alphen, wie heeft dat bijvoorbeeld gedaan?
Alles in MSM is een complot;

of het is fake

of het is echt, maar dan echt in het complot.

Alphen is een rituele moord; standaard manchurian programming, delta program.

9-4-2011 = 13-13; Alphen staat voor n Aleph; dus alfa 13-13 = Top van de pyramide;

waarschijnlijk astrale voeding voor het ritueel van Prince William.
pi_96362831
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Darklight het volgende:
Die komen ook niet
http://www.nu.nl/buitenla(...)niet-vrij-geven.html
Haha dit zaakje stinkt zo erg...
En dan ook dit soort dingen

quote:
Bovendien lijken niet veel mensen te betwijfelen dat de terroristenleider dood is. De noodzaak om de foto's te tonen, is daarom volgens een van de functionarissen niet groot genoeg.
Al die overheidspersonen die elkaar ook trouwens tegenspreken elke keer weer, wat voor amateurs zitten daar aan de top zeg? Dit nieuws is tenminste niet zo goed geplanned als 9/11.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:46:10 #104
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96363039
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Stranger het volgende:

[..]

Haha dit zaakje stinkt zo erg...
En dan ook dit soort dingen

[..]

Al die overheidspersonen die elkaar ook trouwens tegenspreken elke keer weer, wat voor amateurs zitten daar aan de top zeg? Dit nieuws is tenminste niet zo goed geplanned als 9/11.
Met hologrammen twee torens in een miljoenenstad opblazen lukt ze wel, maar iemand niet vermoorden weer niet. Het blijven rare snuiters, die illuminatie.
pi_96363519
Dus even résumé:

- Osama is van de CIA
- Osama is niet vermoord
- Osama was in 2001 al dood.
- De Twin Towers zijn niet ingestort maar opgeblazen
- Osama is niet Osama, er zijn 2 Osama's
- De Twin Towers zijn er nog
- Osama was in 2006 al dood.
- Osama is Obama
- Osama was in 2001 al dood
- De Twin Towers hebben nooit bestaan
- Obama is dus ook dood
- Obama heeft de dood van Osama vervalst
- Obama heeft zijn geboortecertificaat vervalst
- Obama is geboren in Afrika
- Osama is dus ook geboren in Afrika
- Osama heeft nooit bestaan
- Obama is dus een hologram

Samenvatten maakt dingen altijd weer helder :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:56:12 #106
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_96363655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
Dus even résumé:

- Osama is niet vermoord
- Osama is Obama
- Obama is dus ook dood
- Osama heeft nooit bestaan

Samenvatten maakt dingen altijd weer helder :)
Grapjurk.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_96363752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Grapjurk.
Ik vat alleen de informatie van Lambiekje en Bankfurt van de afgelopen jaren samen.
Dat is te controleren, lees gewoon hun topics terug.

Open je ogen!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:59:53 #108
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96363900
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Grapjurk.
a) Best grappig ja.
b) Toch raakt hij een enorme kern! Het enige wat 'conspirasisisten' gemeen hebben is dat ze niets van de waarheid geloven, maar volgens de één is 9/11 door hologrammen vernietigd, volgens de ander door de overheid van de VS, volgens de ander door reptielen. Idem nu weer: Osama is CIA-agent. Osama leeft nog, Osama is al jaren dood. Ook op het diepere vlak is het een goede grap dus.
pi_96364182
De Waarheid is in deze alleen niet zo simpel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:07:19 #110
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96364373
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef nokwanda het volgende:
De Waarheid kent inderdaad duidelijk vele gezichten.
pi_96364399
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken de waarheid niet, kan alleen afgaan op bronnen, media en gezond verstand.
Niemand kent de waarheid, zelfs Obama weet mogelijk niet alles en moet in zijn werk ook afgaan op informatie van geheime diensten en archieven die ooit zijn aangelegd onder het bewind van Bush, Clinton, Bush Sr, Reagen, etc...

Er zijn echter enkele lieden die de waarheid verkondigen alsof ze hem zelf hebben uitgevonden hebben, niet luisteren naar anderen en bij ieder nieuwsfeit een andere waarheid verkondigen.
pi_96364514
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

...
9-4-2011 = 13-13; Alphen staat voor n Aleph; dus alfa 13-13 = Top van de pyramide;
...

Goeie troll :P

top van de pyramide -> jack de vries -> peter R de vries -> Rrrr -> 3 -> 3 - 2 -> 5

En 5 betekent 14 op de waddenzee tot 20 in het zuiden met zwakke zuid oostelijke wind :D

Alhoewel ze wel beter een foto hadden kunnen publiceren van Bin Laden.
En vooral het feit dat ze het lijk meteen in zee hebben gedumpt.
Lijken spoelen bijna altijd weer aan. Dus snap dat niet zo goed. En dat is eigenlijk het vreemdste van deze hele zaak vind ik.

[ Bericht 26% gewijzigd door again1928 op 04-05-2011 22:14:53 ]
pi_96364802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
Dus even résumé:
Yep.

- Osama is (een creatie) van de CIA
- Osama is niet vermoord
- Osama is Obama (in het ritueel spiegelend wel ja)
- De Twin Towers hebben nooit bestaan (na 09/11 niet meer idd).
- Obama is dus ook dood (de echte waarschijnlijk wel)
- Osama (als stoute boef achter 09/11) heeft nooit bestaan

idd mooie samenvatting. :)
pi_96364939
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Yep.

- Osama is (een creatie) van de CIA
- Osama is niet vermoord
- Osama is Obama (in het ritueel spiegelend wel ja)
- De Twin Towers hebben nooit bestaan (na 09/11 niet meer idd).
- Obama is dus ook dood (de echte waarschijnlijk wel)
- Osama (als stoute boef achter 09/11) heeft nooit bestaan

idd mooie samenvatting. :)
;(
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:16:28 #115
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_96364994
Maar wat eigenlijk écht interessant is; Waarom beginnen steeds meer mensen zo ernstig te twijfelen aan nieuwsberichten vanuit de overheid die over dit soort zaken gaan?
pi_96365170
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef again1928 het volgende:

[..]

Goeie troll :P

top van de pyramide -> jack de vries -> peter R de vries -> Rrrr -> 3 -> 3 - 2 -> 5

En 5 betekent 14 op de waddenzee tot 20 in het zuiden met zwakke zuid oostelijke wind :D

Jij snapt het niet; geeft niet hoor.

quote:
Alhoewel ze wel beter een foto hadden kunnen publiceren van Bin Laden.
En vooral het feit dat ze het lijk meteen in zee hebben gedumpt.
Lijken spoelen bijna altijd weer aan. Dus snap dat niet zo goed. En dat is eigenlijk het vreemdste van deze hele zaak vind ik.
Inderdaad.

Maar ach, denk je nou echt dat Jan Lul, de behanger, zich hierover zorgen maakt ? Nee toch ? die zit allang met zijn gedachten bij de volgende braderie of bij Ajax- FCTwente.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:19:31 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96365211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Maar wat eigenlijk écht interessant is; Waarom beginnen steeds meer mensen zo ernstig te twijfelen aan nieuwsberichten vanuit de overheid die over dit soort zaken gaan?
Omdat iedere gek wat op internet kan zetten. Vroegah dacht men zelf nog na, nu wordt klakkeloos geloofd wat er op het internet staat.
pi_96365481
O(s)ama - O(b)ama = Twin (bs) O-ama
pi_96365581
quote:
Het is een proces van bewustwording.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:25:34 #120
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_96365607
quote:
3s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef pfaf het volgende:

[..]

Omdat iedere gek wat op internet kan zetten. Vroegah dacht men zelf nog na, nu wordt klakkeloos geloofd wat er op het internet staat.
Wat wordt geloofd volgens jou? Soortgelijke berichten als die van tegenstrijdig naar de dood van Bin Laden zijn?
pi_96365815
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ken de waarheid niet, kan alleen afgaan op bronnen, media en gezond verstand.
Niemand kent de waarheid, zelfs Obama weet mogelijk niet alles en moet in zijn werk ook afgaan op informatie van geheime diensten en archieven die ooit zijn aangelegd onder het bewind van Bush, Clinton, Bush Sr, Reagen, etc...

Er zijn echter enkele lieden die de waarheid verkondigen alsof ze hem zelf hebben uitgevonden hebben, niet luisteren naar anderen en bij ieder nieuwsfeit een andere waarheid verkondigen.
Bronnen en media... mijn gezond verstand en ook genoeg bronnen zeggen mij dat ook leiders zelf "waarheden" uitvinden. Dat is ook een waarheid. Dus mijn gezond verstand zegt mij dat je ook niet alles klakkeloos moet geloven wat in de media komt. Bovendien wil er nog weleens iets anders blijken na een aantal jaar en als de wind dan goed staat komt het in dezelfde media weer anders terug.

Dat wil overigens niet zeggen dat ik een aantal suggesties hier nogal overboard vind gaan en dat ik ook niet alle alternatieve bronnen en media zomaar geloof.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_96365867
quote:

[..]

Vroegah slikte men ook alles wat men werd voorgeschoteld, net zoals nu.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:33:41 #123
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96366070
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Wat wordt geloofd volgens jou? Soortgelijke berichten als die van tegenstrijdig naar de dood van Bin Laden zijn?
'Conspiracy'-sites ja. Ik kan nu wat LSD nemen en de meest bizarre theorie bedenken, deze (over)morgen op een (vooral erg lelijke) site zetten en lieden als Lambiekje (no offence) zullen het als zoete koek slikken en zonder ook maar een moment kritisch bekijken geloven, zolang het maar tegen de berichtgeving van mainstream-media, wetenschappers en overheid ingaat. Blijkbaar hebben zij er een soort verslaving van gemaakt om alles blind aan te nemen en zichzelf in de moeilijkste bochten te wringen, met honderden tegenstrijdigheden (kijk eens in een willekeurig 9/11 topic, of het Osama is dood/heeft nooit bestaan/leeft nog verhaal), omdat dat het web is waarin ze verstrikt zijn geraakt. Fascinerend, maar ook erg tragisch.
pi_96366529
Dat gaat misschien heel ver, dat ben ik met je eens. Maar omgekeerd gaat het toch even ver om alles te geloven wat de mainstream media je voorschotelen. Je hebt toch hopelijk wel wat inzicht in politieke processen zodat je sommige dingen kunt zien aankomen en weet dat sommige zaken wel erg convenient zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:46:44 #125
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96366880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Dat gaat misschien heel ver, dat ben ik met je eens. Maar omgekeerd gaat het toch even ver om alles te geloven wat de mainstream media je voorschotelen. Je hebt toch hopelijk wel wat inzicht in politieke processen zodat je sommige dingen kunt zien aankomen en weet dat sommige zaken wel erg convenient zijn.
Ik zeg ook zeker niet dat je alles moet geloven wat de media je voorschotelen, verre van zelfs! Het is echter wel zo dat wat serieuze media je voorschotelen (in zekere mate) 99 van de 100 keer met logica te beredeneren valt en je met je gezonde verstand kunt concluderen dat het de meest plausibele verklaring is, totdat iemand met meer logische verklaringen komt. Bij complotten is het 999 van de 1000 keer zo dat een theorie of verklaring logisch rammelt.
pi_96367683

:')
''Is it better to be feared or respected? I say, is it too much to ask for both?''
pi_96367689
Nou, in het hele war on terrorismverhaal rammelt wel heel veel, met dit laatste stukje als slagroom op de taart.
Zo... nu wat vreedzamere zaken. Mijn tederbeminde echtgenoot gaat mijn nek een goeie massage geven. En dat is in ieder geval wel echt :P
Nou, doei. Morgen verder met dit feuilleton
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:02:36 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96367799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef nokwanda het volgende:
Nou, in het hele war on terrorismverhaal rammelt wel heel veel, met dit laatste stukje als slagroom op de taart.
Zo... nu wat vreedzamere zaken. Mijn tederbeminde echtgenoot gaat mijn nek een goeie massage geven. En dat is in ieder geval wel echt :P
Nou, doei. Morgen verder met dit feuilleton
Ik ben benieuwd wat er rammelt aan dit verhaal? Ik zie geen reden om aan te nemen dat Bin Laden niet vermoord is. Als jij me er wel één kunt geven hoor ik die graag.
Slaap lekker en rustig. ;) :*
pi_96371126
Weer leuk gefabriceerd. Net als saddam die met zijn soldaten in een paleis tijdens een inval wordt opgepakt en daarna in een ondergronds hol wordt gestopt voor de media.

http://bluehoney.org/2011/05/02/video-the-truth-about-bin-laden/
pi_96372351
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat er rammelt aan dit verhaal? Ik zie geen reden om aan te nemen dat Bin Laden niet vermoord is. Als jij me er wel één kunt geven hoor ik die graag.
Ik kan je er wel een geven hoor... De mensen die in de VS aan de touwtjes trekken zijn criminele leugenaars. Dat jij daar geen besef van hebt, ligt aan je opvoeding die wellicht grotendeels uit tv-kijken heeft bestaan. :)

Slaap lekker .. :*
pi_96372719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef hondjes het volgende:

Of zoals in dit filmpje..Is Osama Obama.....

De ogen lijken wel :D
En de flaporen ook. ;)
wow
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:36:47 #132
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_96375508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Gaat er nu iets dagen?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:38:26 #133
52357 Lambiekje
pi_96375513
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Met hologrammen twee torens in een miljoenenstad opblazen lukt ze wel, maar iemand niet vermoorden weer niet. Het blijven rare snuiters, die illuminatie.
Nee na 911 zijn er veel heel veel mensen wakker geworden. En doorzien die grappen grollen beter dan voorheen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:44:50 #134
52357 Lambiekje
pi_96375543
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef pfaf het volgende:

[..]

'Conspiracy'-sites ja. Ik kan nu wat LSD nemen en de meest bizarre theorie bedenken, deze (over)morgen op een (vooral erg lelijke) site zetten en lieden als Lambiekje (no offence) zullen het als zoete koek slikken en zonder ook maar een moment kritisch bekijken geloven, zolang het maar tegen de berichtgeving van mainstream-media, wetenschappers en overheid ingaat.
Nee het moet wel passen in eerder alternatieve nieuwsberichten. De realiteit blijtk keer op keer gekker dan we met elkaar kunnen verzinnen.

quote:
Blijkbaar hebben zij er een soort verslaving van gemaakt om alles blind aan te nemen en zichzelf in de moeilijkste bochten te wringen, met honderden tegenstrijdigheden (kijk eens in een willekeurig 9/11 topic, of het Osama is dood/heeft nooit bestaan/leeft nog verhaal), omdat dat het web is waarin ze verstrikt zijn geraakt. Fascinerend, maar ook erg tragisch.
Het is niet verstrikt. Dat denk je, omdat je nog niet ingelezen genoeg bent. Volgens mij is er niemand die nog beweert dat Osama nog leeft.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:47:05 #135
52357 Lambiekje
pi_96375555
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef pfaf het volgende:

[..]

http://www.infowars.com/m(...)und-dead-obl-photos/

zo maar wat feitjes.
  donderdag 5 mei 2011 @ 07:50:45 #136
52357 Lambiekje
pi_96375579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 00:12 schreef DeuceFour het volgende:
Weer leuk gefabriceerd. Net als saddam die met zijn soldaten in een paleis tijdens een inval wordt opgepakt en daarna in een ondergronds hol wordt gestopt voor de media.

http://bluehoney.org/2011/05/02/video-the-truth-about-bin-laden/

Precies. Wake Up
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:00:02 #137
52357 Lambiekje
pi_96375640
pi_96375676
quote:
Omdat dankzij internet en social media mensen veel beter de bronnen achter het nieuws kunnen controleren in plaats van maar blind uit gaan van wat het journaal of de krant ons voedt. Mensen staan ook dankzij dit soort dingen dichter bij het nieuws, en kunnen dus sneller onjuistheden in berichtgeving ontdekken.

In dit geval is het natuurlijk allemaal nog vreemder, aangezien er bij veel mensen al twijfel is rondom die hele Bin Laden en 9/11, en deze hele operatie natuurlijk wel wat vraagtekens oproept. Dat het lijk meteen in zee is gedumpt, dat er geen foto's vrijgegeven worden en er niets is om op af te gaan dan wat Amerika ons wil vertellen, helpt niet echt natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stranger op 05-05-2011 08:21:53 ]
pi_96375758
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Inderdaad
:N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96375851
http://www.liveleak.com/view?i=d3b_1304540048

drie fotos, van de andere 3 doden....

geen mooie beelden, dus wie niet tegen bloed kan, kijk maar niet.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:24:59 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_96376675
quote:

[..]

Net zoals iedere president op tv kan liegen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_96376754
OMG wat een klucht zijn ze er weer van het maken !!!

quote:
"Bin Laden neergeschoten toen hij naar wapens greep"

Toen een Amerikaans commando zondag oog in oog kwam te staan met terroristenleider Osama bin Laden in zijn Pakistaans schuiloord, waren er wapens in de nabijheid, zo heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN gemeld.

Het Navy Seal Team 6 heeft met snelvuur kogels afgevuurd in de borst en het gelaat van bin Laden, zo vernam CNN van een Amerikaanse ambtenaar die militaire rapporten over de operatie heeft gelezen. De ongewapende bin Laden, die volgens het Witte Huis wat verzet bood, bewoog toen hij een eerste schot incasseerde.

Senator Dianne Feinstein, voorzitster van de Senaatscommissie voor de Inlichtingendiensten, vertelde CNN dat er wapens waren nabij bin Laden die zich op een bovenverdieping bevond. Hij overleed tegen het einde van de raid die 40 minuten heeft geduurd. "Hij was daar en wou naar die wapens grijpen. Je mag dat risico niet lopen", zo citeerde de nieuwszender de politica. Het bewuste commando is alweer op Amerikaanse bodem. (belga/dea)
... dus die raid duurt 40 min , en Osama zit daar boven op zijn kamertje ... te nietsen ofwa , terwijl er in de rest van het gebouw een kleine oorlog aan de gang is ?
Na 40 min wou hij naar die wapens grijpen ??
Wie verzint toch deze onzin :?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_96376805
Welk risico, ze waren daar toch gekomen om hem te vermoorden? Het was toch geen arrestatiemissie?
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:32:08 #144
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96376821
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Net zoals iedere president op tv kan liegen .
Dat valt nogal tegen. Als Obama wat vertelt zijn er miljoenen zo niet miljarden critici die iedere bewering aan hun kennis en logica toetsen en wordt hij er vervolgens door Senaat en Huis op afgerekend. Als iemand wat op internet plempt komen er een paar kritische reacties (waar nooit op ingegaan wordt) en één andere complotdenker, wat de eerste versterkt in z'n gedachte. Dat de eerste complotdenker denkt dat Bin Laden al 8 jaar dood is en de tweede dat hij nog leeft is voor beide irrelevant, het is anders dan algemene opvatting en dat is voor beide genoeg.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:31:31 #145
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96378504
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:27 schreef hondjes het volgende:

Ik vind die foto van die gecrashte heli wel intressant.. dat is geen normaal model heli .. die vorm doet mij denken aan de stealth bommenwerpers!
The truth was in here.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:37:03 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_96378665
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat valt nogal tegen. Als Obama wat vertelt zijn er miljoenen zo niet miljarden critici die iedere bewering aan hun kennis en logica toetsen en wordt hij er vervolgens door Senaat en Huis op afgerekend. Als iemand wat op internet plempt komen er een paar kritische reacties (waar nooit op ingegaan wordt) en één andere complotdenker, wat de eerste versterkt in z'n gedachte. Dat de eerste complotdenker denkt dat Bin Laden al 8 jaar dood is en de tweede dat hij nog leeft is voor beide irrelevant, het is anders dan algemene opvatting en dat is voor beide genoeg.
Vandaar toch dat iedereen bewijs wilt zien juist omdat kennis en logica vertellen dat we eigenlijk geen feiten hebben maar een verhaal van horen zeggen die vanaf de eerste berichtgeving tegenstrijdig is .
Ik begrijp eerlijk gezegt niet wat het uitmaakt voor de waarheid wat een individu voor dit nieuwsbericht geloofde en in welke richting dat dan was .
Zonder bewijs kan dat elke richting opgaan , ook die van een complot .
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:40:44 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_96378776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:27 schreef hondjes het volgende:

Het is niet anders dan dat we elke avond op het journaal zien , eerst waren het 2 mannen en 1 vrouw maar nu zijn het 3 mannen , ik ben benieuwd wat het verhaal morgen is :')
pi_96379478
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik vind die foto van die gecrashte heli wel intressant.. dat is geen normaal model heli .. die vorm doet mij denken aan de stealth bommenwerpers!
Ja lol ... supergeheime en superstille Black Hawk helicopter ... maar hij is wel tegen een muur gevlogen |:(
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:06:59 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96379697
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Ja lol ... supergeheime en superstille Black Hawk helicopter ... maar hij is wel tegen een muur gevlogen |:(
De heli is niet te zien, maar van binnen naar buiten zie je dus ook niks :')
The truth was in here.
pi_96383235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar goed, het is dan ook logisch dat de VS voor dit soort operaties materiaal inzetten waarvan wij niet weten dat het bestaat.

Wel kut dat zo'n state-of-the-art koptertje kennelijk door een kneus werd bestuurd....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_96384816
tsss Kan niet eens meer tegenspraak doen in mijn eigen topic..

Maar ik vind nog steeds dat Osama nooit bestaan heeft, en dat ze een Obama (Barry Soetoro*) hadden rondlopen op de loonlijst en die dan maar wat nuttig lieten doen > Terroristen filmpjes maken..

Aangezien Bush 'connecties' had met de Bin Laden familie hebben ze hem Osama Bin Laden genoemd en al van te voren bedacht om hem naderhand als president te laten 'runnen'.
Niemand kan dan meer Bin Laden vinden want die bestaat gewoon niet.
Bush verliest populariteit > tijd voor een nieuwe president.. tijd voor een oude bekende en een met dezelfde visies maar die het beter verwoord en populairder lijkt te zijn..

Oeps een probleem, hij is moslim en niet Amerikaan.. Ag mensen houden toch al van hem.. boeiend gewoon president laten worden.. De rest zien we later wel..

En nu zitten we in die 'later'-fase, waar we dus met al deze niet kloppende shit zitten te kijken..
Maar nu is hij de 'held' van een land wat erg graag over de hele wereld domineert..

Ik zeg heel het zaakje stinkt en is niet te vertrouwen daar kunnen we over eens zijn en daarmee uit.

*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:29:07 #152
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_96385085
Nou waren ze weer bang dat die een bomgordel droeg, en hem daarom maar doodschoten
alsof iemand 24/7 een bomgordel draagt :')

Commandos told to kill Osama bin Laden because of fears he was wearing suicide vest
http://www.telegraph.co.u(...)ng-suicide-vest.html
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:29:56 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96385112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef YpS het volgende:

Maar ik vind nog steeds dat Osama nooit bestaan heeft, en dat ze een Obama (Barry Soetoro*) hadden rondlopen op de loonlijst en die dan maar wat nuttig lieten doen > Terroristen filmpjes maken..

Aangezien Bush 'connecties' had met de Bin Laden familie hebben ze hem Osama Bin Laden genoemd en al van te voren bedacht om hem naderhand als president te laten 'runnen'.
Bush verliest populariteit > tijd voor een nieuwe president.. tijd voor een oude bekende en een met dezelfde visies maar die het beter verwoord en populairder lijkt te zijn..

Oeps een probleem, hij is moslim en niet Amerikaan.. Ag mensen houden toch al van hem.. boeiend gewoon president laten worden.. De rest zien we later wel..

En nu zitten we in die 'later'-fase, waar we dus met al deze niet kloppende shit zitten te kijken..
Maar nu is hij de 'held' van een land wat erg graag over de hele wereld domineert..

Ik zeg heel het zaakje stinkt en is niet te vertrouwen daar kunnen we over eens zijn en daarmee uit.

*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op zeg, dit is gewoon te ridicuul om maar even serieus te overwegen.
The truth was in here.
pi_96386156
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Niet voor niks TRU? Als het hier al niet meer kan ...
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:11:20 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96386828
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef YpS het volgende:

[..]

:{w
The truth was in here.
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 14:15:15 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_96387031
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef YpS het volgende:

[..]

*kuch

TRU is hiernaast
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:16:43 #157
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96387088
quote:

*
SPOILER
Obama zijn geschiedenis is best te traceren.
Hoewel hij geen uitbundig of bekende student was in zijn college jaren, zijn er genoeg foto's en mensen te vinden die hem kunnen verifieren.
Obama en Osama zijn in dat geval toch twee personen.

http://davidsd.org/2009/02/obama-at-occidental-college/

[ Bericht 2% gewijzigd door Ticker op 05-05-2011 14:22:23 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96387150
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik heb op BNW nog wel belachelijkere dingen voorbij zien komen, maar ik ben blij dat nu eindelijk de norm eens gezet is.... *O*
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 14:42:11 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_96388220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb op BNW nog wel belachelijkere dingen voorbij zien komen, maar ik ben blij dat nu eindelijk de norm eens gezet is.... *O*
Hoho, het was voor TRU bedoeld he :P
pi_96388927
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef Ticker het volgende:

[..]

Obama zijn geschiedenis is best te traceren.
Hoewel hij geen uitbundig of bekende student was in zijn college jaren, zijn er genoeg foto's en mensen te vinden die hem kunnen verifieren.
Obama en Osama zijn in dat geval toch twee personen.

[ afbeelding ]
http://davidsd.org/2009/02/obama-at-occidental-college/
Ik zeg ook niet dat Obama niet bestaat, maar hij kan toch vanaf zijn 25ste zijn gaan werken voor de overheid en dan de "rol" hebben gekregen om Osama Bin Laden filmpjes te maken zodat ook de rebellen (terroristen) een leider hebben.... :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:47:22 #161
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96391322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef YpS het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Obama niet bestaat, maar hij kan toch vanaf zijn 25ste zijn gaan werken voor de overheid en dan de "rol" hebben gekregen om Osama Bin Laden filmpjes te maken zodat ook de rebellen (terroristen) een leider hebben.... :')
In de lijn van toeval, vind ik de 'facial features' die overlappen schrikbarender en ben ik langer in de ban geweest van de theorie dat beiden dezelfde waren. Totdat ik wat natrok over Obama's jongeren jaren, daar zijn te veel foto's van te vinden om voor mij nog te twijfelen aan zijn echtheid.

Die filmpjes en audio tapes kunnen door iedereen zijn gemaakt. Zijn ze niet natuurlijk, dat is telkens dezelfde groep geweest, maar Obama zelf zullen ze daarvoor niet speciaal president hebben gemaakt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_96392815
Wacht even
- Ze hebben Bin Laden doodgeschoten ipv levend gevangen genomen
- Ze hebben hem in zee gedumpt uren na zijn dood?
- Eerst werd verteld dat hij bewapend was, daarna werd gemeld dat hij ongewapend was?
- Er werd gemeld dat hij zich verschuilde achter zijn vrouw en daarna werd gemeld dat dit niet het geval was?
- Er werd gemeld dat hij werd neergeschoten omdat Bin Laden 40 minuten na de inval greep naar een wapen? Later werd gemeld dat hij is neergeschoten omdat ze bang waren dat hij een bomgordel om had?
- Er is een foto gemaakt van het moment waarop de Obama administration mee keek maar later werd gemeld dat het beeld op zwart ging tijdens de operatie?
- Obama wil niet dat er foto's vrijgegeven worden van Bin Laden maar er zijn wel foto's vrijgegeven van de andere slachtoffers in het gebouw?

Wie gelooft deze onzin nog?
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:29:59 #163
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_96393151
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef polderturk het volgende:
Wacht even
- Eerst werd verteld dat hij bewapend was, daarna werd gemeld dat hij ongewapend was?
- Er werd gemeld dat hij zich verschuilde achter zijn vrouw en daarna werd gemeld dat dit niet het geval was?
- Er werd gemeld dat hij werd neergeschoten omdat Bin Laden 40 minuten na de inval greep naar een wapen? Later werd gemeld dat hij is neergeschoten omdat ze bang waren dat hij een bomgordel om had?
- Er is een foto gemaakt van het moment waarop de Obama administration mee keek maar later werd gemeld dat het beeld op zwart ging tijdens de operatie?
- Obama wil niet dat er foto's vrijgegeven worden van Bin Laden maar er zijn wel foto's vrijgegeven van de andere slachtoffers in het gebouw?

En dit is nou precies de reden dat conspiracies zo lek als een mandje zijn in de US (of de wereld)
Deze opsomming is daarnaast nou ook precies de reden waarom ik niet begrijp dat iedereen maar al te graag wilt geloven in 'officiële verhalen'.
... uren kan ik doorzagen hierover. Psychologie noemen we dit toch?
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:47:59 #164
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_96393848
quote:

SPOILER
Ja, het lijkt me inderdaad zeer aannemelijk dat men op deze manier geredeneerd heeft.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 5 mei 2011 @ 16:50:35 #165
273885 m0j0
01101000 01101111 01101001
pi_96393965
quote:
Wacht even

Mijn collega`s, mijn vader, 2 van m`n vrienden.

En dat ben ik dus alleen, tel dan alle mensen in de wereld bij elkaar op, en zie hoeveel schapen er rond lopen op deze aardkloot..
Om deze signature te zien heb je een premium abonnement nodig.
pi_96397094
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Darklight het volgende:
Nou waren ze weer bang dat die een bomgordel droeg, en hem daarom maar doodschoten
alsof iemand 24/7 een bomgordel draagt :')

Commandos told to kill Osama bin Laden because of fears he was wearing suicide vest
http://www.telegraph.co.u(...)ng-suicide-vest.html
Als hij een bomgordel had gedragen had hij die al die 40 minuten af kunnen laten gaan :D
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:04:54 #167
52357 Lambiekje
pi_96398607
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef m0j0 het volgende:

[..]

Mijn collega`s, mijn vader, 2 van m`n vrienden.

En dat ben ik dus alleen, tel dan alle mensen in de wereld bij elkaar op, en zie hoeveel schapen er rond lopen op deze aardkloot..
En uiteraard A-Tuinhek en Terecht.
pi_96399909
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En uiteraard A-Tuinhek en Terecht.
Ik voel me buitengesloten.
  donderdag 5 mei 2011 @ 20:14:14 #169
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96401740
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wat maakt dat voor verschil? Althans op dit forum, dan? Hier heeft men al lang besloten dat het een fake-operatie was. Op het moment dat er dadelijk foto's verschijnen wordt elke pixel weer aangegrepen om te laten zien dat het een grote cover-up is.
Ik ben geen bnw-er maar dit klinkt nogal als een grote hoax.

We hebben beelden ja, nee die mag je niet zien.. Het lijk? Nee die is weg! Foto's vraag je? Ja daar werken we nu aan..

Op het moment heeft de stelling dat hij dood is evenveel waarde als stellen dat ik beatix neer heb geknuppeld; niemand hier kan bewijzen dat het niet zo is.
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 21:00:08 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_96404515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik voel me buitengesloten.
Dat is een keuze :P
Voorlopig geloof ik de officiele versie, tot het tegendeel bewezen is.
Eigenlijk hetzelfde als het 9/11 drama.
pi_96410210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is een keuze :P
Voorlopig geloof ik de officiele versie, tot het tegendeel bewezen is.
Eigenlijk hetzelfde als het 9/11 drama.
Je bedoeld tot het 'officieel' als bewezen wordt gezien.

Het ligt er maar aan welke feiten je geloofd of het bewezen is of niet..
  Moderator donderdag 5 mei 2011 @ 22:45:32 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_96411921
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef YpS het volgende:

[..]

Je bedoeld tot het 'officieel' als bewezen wordt gezien.

Het ligt er maar aan welke feiten je geloofd of het bewezen is of niet..
Nou nee, als het bewezen is geloof ik het.
pi_96417704
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hebben ze in deze zaak jou al bewezen dat het wel echt is dan?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2011 00:52:53 ]
pi_96418207
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ok,

hier heb je het bewijs, dus vanaf nu geloof je het:

http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/binladen_cia.html
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 09:07:28 #175
249559 crew  Lavenderr
pi_96421413
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hebben ze in deze zaak jou al bewezen dat het wel echt is dan?
Nee, nog niet.
Door alle berichtgeving weet ik gewoon niet meer wat te geloven.

Dus ik wacht af.
pi_96423448
quote:
'Treinen mogelijk doelwit Al Qaida op tiende verjaardag 9/11'

Het terreurnetwerk Al Qaida overwoog aanslagen te plegen op Amerikaanse treinen op 11 september 2011, precies tien jaar na de aanslagen in de VS. Dat stelden Amerikaanse functionarissen gisteren op basis van informatie die is gevonden in de Pakistaanse woning van de omgebrachte terroristenleider Osama bin Laden.

Sinds februari overwoog Al Qaida 'naar verluidt het uitvoeren van een operatie tegen treinen op een onbekende locatie in de Verenigde Staten op de tiende verjaardag van 11 september 2001', meldt een memo van het Amerikaanse ministerie van Binnenlandse Veiligheid dat persbureau AFP in handen heeft. Een van de ideeën was het laten ontsporen van een trein zodat die van een brug of in een vallei zou storten. Erg concreet waren de plannen volgens antiterrorisme-adviseurs echter niet en er zijn geen tekenen dat er daadwerkelijk een aanslag is beraamd.

In de memo staat verder dat de verwachting is gebaseerd op 'de eerste berichten' en waarschuwt dat dit soort informatie 'vaak misleidend of verkeerd blijkt te zijn door snel veranderende situaties'. En: 'Het is duidelijk dat er iets gepland werd, maar we hebben geen recente informatie die aangeeft dat er een actief lopend complot gaande was dat zich richtte op de transportsector.'

Complot
De memo werd volgens een woordvoerder van het ministerie opgesteld om betrokkenen te waarschuwen voor een mogelijk complot. Ook is het onduidelijk of na februari nog verder is gewerkt aan het idee om aanslagen te plegen, aldus de zegsman.

In de woning van Bin Laden namen de VS een schat aan informatie in beslag, waaronder vijf computers, tien harddrives en honderd andere apparaten geschikt voor de opslag van informatie. Een speciaal team gaat alle bestanden bekijken om te zien of er verwijzingen zijn naar andere terroristen of op handen zijnde aanslagen. Naar verwachting duurt het maanden of misschien wel jaren voor al het materiaal is doorgespit.

Uit de gevonden documenten blijkt ook dat de terroristen aanslagen in grote steden op belangrijke dagen wilden plegen. Er zijn echter geen tekenen dat het meer dan wensen waren, aldus een medewerker van de veiligheidsdiensten.
http://www.volkskrant.nl/(...)erjaardag-9-11.dhtml

Waarom laten we ons zo psychologisch beetnemen?
  vrijdag 6 mei 2011 @ 10:50:12 #177
8898 Darklight
pi_96424312
Clinton weet niet meer wat ze zag toen die foto van haar werd genomen :')
quote:
Hillary Clinton has said she has "no idea" what she and the rest of Barack Obama's national security team were watching at the precise moment a photographer snapped what has become the defining image of the Osama bin Laden operation.
http://www.telegraph.co.u(...)y-were-watching.html
pi_96424905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:25 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)erjaardag-9-11.dhtml

Waarom laten we ons zo psychologisch beetnemen?
Ze waren eerst in staat vliegtuigen te kapen en deze neer te laten storten in gebouwen. Tien jaar laten zouden ze dan 'slechts' in staat zijn om een treintje op te blazen :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:12:45 #179
8898 Darklight
pi_96425173
In plaats van inlichtingen te verkrijgen van de terrorist zelf(die schoten ze dood), vinden ze toevallig computers, harddrives etc waar alles op staat
pi_96425222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:12 schreef Darklight het volgende:
In plaats van inlichtingen te verkrijgen van de terrorist zelf(die schoten ze dood), vinden ze toevallig computers, harddrives etc waar alles op staat
Niet eens zwaar encrypted ook. :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 11:17:18 #181
8898 Darklight
pi_96425361
En hij kon elk moment vluchten, maar laat dan wel alle informatie achter??
pi_96426367
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ze waren eerst in staat vliegtuigen te kapen en deze neer te laten storten in gebouwen. Tien jaar laten zouden ze dan 'slechts' in staat zijn om een treintje op te blazen :')
Het is wel voor gevorderden !
De timing moet juist zitten zodat de trein net van een brug of in een vallei valt ...
pi_96426586
Eerst dit:

en dat dit:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 10:50 schreef Darklight het volgende:
Clinton weet niet meer wat ze zag toen die foto van haar werd genomen :')

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)y-were-watching.html
^O^
pi_96427610
Sowieso, die foto. :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:28:19 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96436203
En nu hij dood is.. hoe voelen we ons er bij. Veiliger? Was de wraak zoet en kunnen we er op teren?
The truth was in here.
pi_96436704
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
En nu hij dood is.. hoe voelen we ons er bij. Veiliger? Was de wraak zoet en kunnen we er op teren?
Ondanks alles toch wel bewonderenswaardig hoe hij zó lang van de 'vrijheid' heeft kunnen 'genieten'..
pi_96437432
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:28 schreef Bastard het volgende:
De wereld is een stuk vrediger. Ik bedoel, de afgelopen week werd het weer opeens een stuk kouder en slechter. Maar nu zijn we weer een paar dagen verder na het nieuws van Osama, en het zonnetje schijnt nu buiten en het is 25 graden. Toch een groot verschil met toen Osama nog in leven was.
pi_96437900
Al-Qaida bevestigt dood Bin Laden
1998: Bin Laden met zijn volgelingen in Afghanistan» 1998: Bin Laden met zijn volgelingen in Afghanistan APTN
Toegevoegd: vrijdag 6 mei 2011, 14:41
Update: vrijdag 6 mei 2011, 15:38

Terreurorganisatie al-Qaida heeft bevestigd dat Osama bin Laden dood is. De organisatie heeft op verschillende radicale sites een bericht over de dood van Bin Laden geplaatst, ondertekend door "de algehele leiding van al-Qaida".

Volgens de terreurbeweging zullen de aanvallen op de Amerikanen en hun bondgenoten doorgaan.

"Hun blijdschap zal plaatsmaken voor droevigheid", is op een site te lezen. "We zullen een vloek blijven voor de Amerikanen en ze achtervolgen in binnen- en buitenland. Hun bloed wordt vermengd met tranen."
Audiofragment

Ook staat in de verklaring: "Wij onderstrepen dat het bloed van de heilige oorlogssjeik Osama bin Laden, moge Allah hem zegenen, ons en alle moslims dierbaar is. Zijn bloed heeft niet tevergeefs gevloeid."

De terreurbeweging roept alle Pakistanen op om in opstand te komen tegen de regering, omdat die geholpen heeft om Bin Laden te vinden. "De Pakistaanse bevolking moet de schaamte uitwissen die door de kliek van boeven en verraders is opgelegd."

Verder zei de leiding van al-Qaida dat de Pakistanen bevrijd moeten worden van de "vuiligheid die de Amerikanen verspreid hebben". Ook maakte de leiding bekend dat er binnenkort een audiofragment wordt vrijgegeven waarop Bin Laden een week voor zijn dood nog sprak.

Het is de eerste keer dat al-Qaida de dood van Bin Laden veroordeelt. De organisatie had zich tot nu toe nog niet uitgelaten over de dood van haar leider.

Uiteraard hebben ook zij geen bewijs voor zijn dood maar als het op het internet staat en het nog is ondetekend door "de algehele leiding van al-Qaida" dan moet het wel waar zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_96438369
Links naar de 'radicale' websites met die verklaring plx.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:20:00 #190
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96438434
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:56 schreef WSquater het volgende:

[..]

De wereld is een stuk vrediger. Ik bedoel, de afgelopen week werd het weer opeens een stuk kouder en slechter. Maar nu zijn we weer een paar dagen verder na het nieuws van Osama, en het zonnetje schijnt nu buiten en het is 25 graden. Toch een groot verschil met toen Osama nog in leven was.
Nee ik denk niet dat het weer invloed heeft op het wel of niet bestaan van een Osama op de wereld. Tenslotte hebben we toch mooi dagen gehad in de afgelopen 10 jaar nietwaar?

Er is 1 bekende boeman gedood, ook die man was vader, en had vast wel vrienden en andere familie.. er lopen nog zoveel gekken rond die misschien nog wel veel gevaarlijker zouden wezen als ze de macht kregen om de dingen te doen die ze willen.. beinvloeden ook het weer niet ;)
The truth was in here.
pi_96439765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee ik denk niet dat het weer invloed heeft op het wel of niet bestaan van een Osama op de wereld. Tenslotte hebben we toch mooi dagen gehad in de afgelopen 10 jaar nietwaar?

Er is 1 bekende boeman gedood, ook die man was vader, en had vast wel vrienden en andere familie.. er lopen nog zoveel gekken rond die misschien nog wel veel gevaarlijker zouden wezen als ze de macht kregen om de dingen te doen die ze willen.. beinvloeden ook het weer niet ;)
Ach,

Een Osama Bin Photoshop Laden minder,

Het gewone volk wil vermaakt worden, gun ze nou toch dat ene pleziertje van een echte boef, die echt gepakt wordt op het einde van het verhaal, net als in een spannende thriller.

:)
  Moderator vrijdag 6 mei 2011 @ 17:11:16 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_96440677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:07 schreef Ali_boo het volgende:
Al-Qaida bevestigt dood Bin Laden
1998: Bin Laden met zijn volgelingen in Afghanistan» 1998: Bin Laden met zijn volgelingen in Afghanistan APTN
Toegevoegd: vrijdag 6 mei 2011, 14:41
Update: vrijdag 6 mei 2011, 15:38

Terreurorganisatie al-Qaida heeft bevestigd dat Osama bin Laden dood is. De organisatie heeft op verschillende radicale sites een bericht over de dood van Bin Laden geplaatst, ondertekend door "de algehele leiding van al-Qaida".

Volgens de terreurbeweging zullen de aanvallen op de Amerikanen en hun bondgenoten doorgaan.

"Hun blijdschap zal plaatsmaken voor droevigheid", is op een site te lezen. "We zullen een vloek blijven voor de Amerikanen en ze achtervolgen in binnen- en buitenland. Hun bloed wordt vermengd met tranen."
Audiofragment

Ook staat in de verklaring: "Wij onderstrepen dat het bloed van de heilige oorlogssjeik Osama bin Laden, moge Allah hem zegenen, ons en alle moslims dierbaar is. Zijn bloed heeft niet tevergeefs gevloeid."

De terreurbeweging roept alle Pakistanen op om in opstand te komen tegen de regering, omdat die geholpen heeft om Bin Laden te vinden. "De Pakistaanse bevolking moet de schaamte uitwissen die door de kliek van boeven en verraders is opgelegd."

Verder zei de leiding van al-Qaida dat de Pakistanen bevrijd moeten worden van de "vuiligheid die de Amerikanen verspreid hebben". Ook maakte de leiding bekend dat er binnenkort een audiofragment wordt vrijgegeven waarop Bin Laden een week voor zijn dood nog sprak.

Het is de eerste keer dat al-Qaida de dood van Bin Laden veroordeelt. De organisatie had zich tot nu toe nog niet uitgelaten over de dood van haar leider.

Uiteraard hebben ook zij geen bewijs voor zijn dood maar als het op het internet staat en het nog is ondetekend door "de algehele leiding van al-Qaida" dan moet het wel waar zijn
Great.
De te verwachten Pavlov-reactie . :')
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:22:18 #193
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_96441102
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 11:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Het is wel voor gevorderden !
De timing moet juist zitten zodat de trein net van een brug of in een vallei valt ...
Nog ff oefenen dus

Treinpassagiers geëvacueerd vanwege 'terreur-cd'
  vrijdag 6 mei 2011 @ 17:55:12 #194
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96442204
quote:
Wacht even

Of: van wie heb je die onzin? Ik heb deze verhalen namelijk helemaal niet in de media gezien?
pi_96442418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Great.
De te verwachten Pavlov-reactie . :')
En ook dit bericht had ik zelfs nog kunnen plaatsen op elk forum, ondertekend door elke naam die ik zou willen.

Ik vond dit stukje interessanter:

quote:
Een lid van de Jemenitische tak van Al-Qaeda heeft de dood van Osama bin Laden, de leider van de organisatie, bevestigd. In een telefoongesprek met het Franse persagentschap AFP benadrukt hij dat Bin Ladens dood een 'catastrofe' is voor het netwerk.

Osama bin Laden
'Dit nieuws is een catastrofe voor ons. Aanvankelijk geloofden we de informatie niet, maar we hebben contact opgenomen met onze broeders in Pakistan en die hebben het ons bevestigd', aldus het lid van 'Al-Qaeda op het Arabische Schiereiland' (AQAP).

Hij voegde eraan toe dat de verantwoordelijken van AQAP, ontstaan uit de fusie van de Saudische en Jemenitische takken van het netwerk, in het zuiden van Jemen een bijeenkomst zullen houden om een communiqué op te stellen over 'de toekomst van de jihad in de komende periode'.
Uit de Standaard: http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110502_030

en deze uit Al Jazeera en Al Arabiya

quote:
Al-Qaeda has confirmed the death of its leader, Osama bin Laden, and said in an online posting that it would continue to launch attacks on the West.

The group said it would not deviate from the path of armed struggle and that bin Laden's blood " is more precious to us and to every Muslim than to be wasted in vain".

The statement was released on forums sympathetic to al-Qaeda and translated by the SITE monitoring service on Friday.

"It [bin Laden's blood] will remain, with permission from Allah the Almighty, a curse that chases the Americans and their agents, and goes after them inside and outside their countries,"al-Qaeda said.

It was not clear what country the statement had been posted from.

The message called upon Pakistan, where bin Laden was discovered, to "rise up and revolt to cleanse this shame that has been attached to them... and to clean their country from the filth of the Americans who spread corruption in it".

It added that the group would soon release an audiotape of bin Laden that was recorded one week before he was killed by US commandos on Monday.

Al Qaeda's branch in Yemen confirmed the death of bin Laden four days ago, after speaking to their contacts in Pakistan.

A spokesman for Al Qaeda in the Arabian Peninsula (AQAP) said they were devastated at the news.

"This news has been a catastrophe for us. At first we did not believe it, but we got in touch with our brothers in Pakistan who have confirmed it," a member told the AFP news agency.
http://english.aljazeera.(...)156125729467729.html

quote:
Al-Qaeda confirmed the death of its founder and leader Osama Bin Laden that it threatened to avenge, in a statement posted on jihadist Internet forums on Friday, the US monitoring group SITE Intelligence reported.

“We in Al-Qaeda organization pledge to Allah the Almighty and ask His help, support and steadfastness to continue on the path of jihad, the path walked upon by our leaders, and on top of them, Sheikh Osama,” SITE said, quoting the statement.
“We also stress that the blood of the mujahid Sheikh Osama bin Laden, may Allah have mercy upon him, weighs more to us and is more precious to us and to every Muslim than to be wasted in vain,” it said.

“We call upon our Muslim people in Pakistan, on whose land Sheikh Osama was killed, to rise up and revolt to cleanse this shame that has been attached to them by a clique of traitors and thieves who sold everything to the enemies,” the statement continued.

“(We call upon them) to rise up strongly and in general to cleanse their country (Pakistan) from the filth of the Americans who spread corruption in it,” said the statement.

The statement came after US President Barack Obama said that American commandos killed bin Laden on Sunday in a covert operation in the Pakistani garrison town of Abbottabad.

Soon after President Obama’s announcement, the Shumukh al-Islam forum, which had been a conduit for Al-Qaeda announcements, had asked users to wait for confirmation of his death, but many had posted threats against the US to avenge the killing.

The latest statement promised that America and those who live in the US “will never enjoy security until our people in Palestine enjoy it.”

The formal Qaeda statement came four days after the Al-Qaeda branch in Mr. Bin Laden’s ancestral home of Yemen said they had confirmation through their contacts in Pakistan that he had been killed.

Saudi and Yemeni Al-Qaeda branches, which merged in January 2009 to form the Yemen-based Al-Qaeda in the Arabian Peninsula (AQAP), said on Monday that Mr. Bin Laden had been “killed.”

“This news has been a catastrophe for us. At first we did not believe it, but we got in touch with our brothers in Pakistan who have confirmed it,” said an AQAP member reached by telephone.
http://english.alarabiya.net/articles/2011/05/06/148081.html
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_96442442
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 17:55 schreef pfaf het volgende:

[..]

Of: van wie heb je die onzin? Ik heb deze verhalen namelijk helemaal niet in de media gezien?
Ik wel. Gehoord op radio en tv en gelezen in diverse kranten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_96442502
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

:D We hebben hier een rode kater, Kareltje, die we hier Osame bin Karel of Kareltje bin Laden noemen. Hij is absoluut heel zacht achter de oortjes, maar toch een terrorist.
En regelmatig zeggen we dat OBL of Saddam ook zacht achter de oortjes moet zijn geweest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 mei 2011 @ 18:04:00 #198
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_96442523
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 18:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik wel. Gehoord op radio en tv en gelezen in diverse kranten.
Ik wel speculaties gezien, maar het zou nogal flauw zijn om daarop een actie als absurd af te doen. Als Bin Laden zich achter een vrouw verscholen had en hij daardoor neergeschoten is zou ik dat graag van een betrokkene of z'n superieur willen horen. Niet op een blog, sensatiekrant of site.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:50:14 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96457080
Ik vind het een gemiste kans voor Amerika, dat zij Osama Bin laden niet kunnen berechten voor zijn misdaden. Ik was namelijk wel erg benieuwd welke harde bewijzen Amerika zou hebben, dat eens en voor altijd zou aantonen, dat OBL inderdaad achter de aanslagen van 9/11 zou zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 06-05-2011 22:56:32 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  vrijdag 6 mei 2011 @ 22:55:14 #200
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_96457316
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:50 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ach,

Een Osama Bin Photoshop Laden minder,

Het gewone volk wil vermaakt worden, gun ze nou toch dat ene pleziertje van een echte boef, die echt gepakt wordt op het einde van het verhaal, net als in een spannende thriller.

:)
Die vergelijking is stuitend en ook best wel beangstigend. Dat het gewone volk op deze vrij doorzichtige manier via de onderbuik zou kunnen worden beinvloed. maar we zien het toch echt wle gebeuren gezien de beelden vóór The Whitehouse net na verkondiging.

Verder kwam ik ook nog wel wat leuke quotes tegen op internet zoals:

"dude shouldn't have bought an iPhone" of
"Osama Bin Laden: World Hide and Seek Champion, 2001-2011 "

:D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')