Ik ben benieuwd wat er rammelt aan dit verhaal? Ik zie geen reden om aan te nemen dat Bin Laden niet vermoord is. Als jij me er wel één kunt geven hoor ik die graag.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:00 schreef nokwanda het volgende:
Nou, in het hele war on terrorismverhaal rammelt wel heel veel, met dit laatste stukje als slagroom op de taart.
Zo... nu wat vreedzamere zaken. Mijn tederbeminde echtgenoot gaat mijn nek een goeie massage geven. En dat is in ieder geval wel echt
Nou, doei. Morgen verder met dit feuilleton
Ik kan je er wel een geven hoor... De mensen die in de VS aan de touwtjes trekken zijn criminele leugenaars. Dat jij daar geen besef van hebt, ligt aan je opvoeding die wellicht grotendeels uit tv-kijken heeft bestaan.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er rammelt aan dit verhaal? Ik zie geen reden om aan te nemen dat Bin Laden niet vermoord is. Als jij me er wel één kunt geven hoor ik die graag.
Slaap lekker en rustig.![]()
wowquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef hondjes het volgende:
Of zoals in dit filmpje..Is Osama Obama.....
De ogen lijken wel![]()
En de flaporen ook.
Gaat er nu iets dagen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow come on! Dus deze gruwelfoto's wel en de gruwelfoto's van OBL zelf niet?
Nee na 911 zijn er veel heel veel mensen wakker geworden. En doorzien die grappen grollen beter dan voorheen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Met hologrammen twee torens in een miljoenenstad opblazen lukt ze wel, maar iemand niet vermoorden weer niet. Het blijven rare snuiters, die illuminatie.
Nee het moet wel passen in eerder alternatieve nieuwsberichten. De realiteit blijtk keer op keer gekker dan we met elkaar kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
'Conspiracy'-sites ja. Ik kan nu wat LSD nemen en de meest bizarre theorie bedenken, deze (over)morgen op een (vooral erg lelijke) site zetten en lieden als Lambiekje (no offence) zullen het als zoete koek slikken en zonder ook maar een moment kritisch bekijken geloven, zolang het maar tegen de berichtgeving van mainstream-media, wetenschappers en overheid ingaat.
Het is niet verstrikt. Dat denk je, omdat je nog niet ingelezen genoeg bent. Volgens mij is er niemand die nog beweert dat Osama nog leeft.quote:Blijkbaar hebben zij er een soort verslaving van gemaakt om alles blind aan te nemen en zichzelf in de moeilijkste bochten te wringen, met honderden tegenstrijdigheden (kijk eens in een willekeurig 9/11 topic, of het Osama is dood/heeft nooit bestaan/leeft nog verhaal), omdat dat het web is waarin ze verstrikt zijn geraakt. Fascinerend, maar ook erg tragisch.
http://www.infowars.com/m(...)und-dead-obl-photos/quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er rammelt aan dit verhaal? Ik zie geen reden om aan te nemen dat Bin Laden niet vermoord is. Als jij me er wel één kunt geven hoor ik die graag.
Slaap lekker en rustig.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:12 schreef DeuceFour het volgende:
Weer leuk gefabriceerd. Net als saddam die met zijn soldaten in een paleis tijdens een inval wordt opgepakt en daarna in een ondergronds hol wordt gestopt voor de media.
http://bluehoney.org/2011/05/02/video-the-truth-about-bin-laden/
Omdat dankzij internet en social media mensen veel beter de bronnen achter het nieuws kunnen controleren in plaats van maar blind uit gaan van wat het journaal of de krant ons voedt. Mensen staan ook dankzij dit soort dingen dichter bij het nieuws, en kunnen dus sneller onjuistheden in berichtgeving ontdekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Maar wat eigenlijk écht interessant is; Waarom beginnen steeds meer mensen zo ernstig te twijfelen aan nieuwsberichten vanuit de overheid die over dit soort zaken gaan?
Inderdaadquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Ow come on! Dus deze gruwelfoto's wel en de gruwelfoto's van OBL zelf niet?
Net zoals iedere president op tv kan liegen .quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat iedere gek wat op internet kan zetten. Vroegah dacht men zelf nog na, nu wordt klakkeloos geloofd wat er op het internet staat.
... dus die raid duurt 40 min , en Osama zit daar boven op zijn kamertje ... te nietsen ofwa , terwijl er in de rest van het gebouw een kleine oorlog aan de gang is ?quote:"Bin Laden neergeschoten toen hij naar wapens greep"
Toen een Amerikaans commando zondag oog in oog kwam te staan met terroristenleider Osama bin Laden in zijn Pakistaans schuiloord, waren er wapens in de nabijheid, zo heeft de Amerikaanse nieuwszender CNN gemeld.
Het Navy Seal Team 6 heeft met snelvuur kogels afgevuurd in de borst en het gelaat van bin Laden, zo vernam CNN van een Amerikaanse ambtenaar die militaire rapporten over de operatie heeft gelezen. De ongewapende bin Laden, die volgens het Witte Huis wat verzet bood, bewoog toen hij een eerste schot incasseerde.
Senator Dianne Feinstein, voorzitster van de Senaatscommissie voor de Inlichtingendiensten, vertelde CNN dat er wapens waren nabij bin Laden die zich op een bovenverdieping bevond. Hij overleed tegen het einde van de raid die 40 minuten heeft geduurd. "Hij was daar en wou naar die wapens grijpen. Je mag dat risico niet lopen", zo citeerde de nieuwszender de politica. Het bewuste commando is alweer op Amerikaanse bodem. (belga/dea)
Dat valt nogal tegen. Als Obama wat vertelt zijn er miljoenen zo niet miljarden critici die iedere bewering aan hun kennis en logica toetsen en wordt hij er vervolgens door Senaat en Huis op afgerekend. Als iemand wat op internet plempt komen er een paar kritische reacties (waar nooit op ingegaan wordt) en één andere complotdenker, wat de eerste versterkt in z'n gedachte. Dat de eerste complotdenker denkt dat Bin Laden al 8 jaar dood is en de tweede dat hij nog leeft is voor beide irrelevant, het is anders dan algemene opvatting en dat is voor beide genoeg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Net zoals iedere president op tv kan liegen .
Ik vind die foto van die gecrashte heli wel intressant.. dat is geen normaal model heli .. die vorm doet mij denken aan de stealth bommenwerpers!quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:27 schreef hondjes het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d3b_1304540048
drie fotos, van de andere 3 doden....
geen mooie beelden, dus wie niet tegen bloed kan, kijk maar niet.
Vandaar toch dat iedereen bewijs wilt zien juist omdat kennis en logica vertellen dat we eigenlijk geen feiten hebben maar een verhaal van horen zeggen die vanaf de eerste berichtgeving tegenstrijdig is .quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen. Als Obama wat vertelt zijn er miljoenen zo niet miljarden critici die iedere bewering aan hun kennis en logica toetsen en wordt hij er vervolgens door Senaat en Huis op afgerekend. Als iemand wat op internet plempt komen er een paar kritische reacties (waar nooit op ingegaan wordt) en één andere complotdenker, wat de eerste versterkt in z'n gedachte. Dat de eerste complotdenker denkt dat Bin Laden al 8 jaar dood is en de tweede dat hij nog leeft is voor beide irrelevant, het is anders dan algemene opvatting en dat is voor beide genoeg.
Het is niet anders dan dat we elke avond op het journaal zien , eerst waren het 2 mannen en 1 vrouw maar nu zijn het 3 mannen , ik ben benieuwd wat het verhaal morgen isquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:27 schreef hondjes het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=d3b_1304540048
drie fotos, van de andere 3 doden....
geen mooie beelden, dus wie niet tegen bloed kan, kijk maar niet.
Ja lol ... supergeheime en superstille Black Hawk helicopter ... maar hij is wel tegen een muur gevlogenquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind die foto van die gecrashte heli wel intressant.. dat is geen normaal model heli .. die vorm doet mij denken aan de stealth bommenwerpers!
De heli is niet te zien, maar van binnen naar buiten zie je dus ook niksquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:00 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja lol ... supergeheime en superstille Black Hawk helicopter ... maar hij is wel tegen een muur gevlogen![]()
Maar goed, het is dan ook logisch dat de VS voor dit soort operaties materiaal inzetten waarvan wij niet weten dat het bestaat.quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind die foto van die gecrashte heli wel intressant.. dat is geen normaal model heli .. die vorm doet mij denken aan de stealth bommenwerpers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |