Ow come on! Dus deze gruwelfoto's wel en de gruwelfoto's van OBL zelf niet?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ziet er niet fake uit...
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_huis_Osama__.html
Alles in MSM is een complot;quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat geloof jij wel eigenlijk?
Denk jij echt dat ALLES een complot is? Dat hele gebeuren in Alphen, wie heeft dat bijvoorbeeld gedaan?
Haha dit zaakje stinkt zo erg...quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Darklight het volgende:
Die komen ook niet
http://www.nu.nl/buitenla(...)niet-vrij-geven.html
Al die overheidspersonen die elkaar ook trouwens tegenspreken elke keer weer, wat voor amateurs zitten daar aan de top zeg? Dit nieuws is tenminste niet zo goed geplanned als 9/11.quote:Bovendien lijken niet veel mensen te betwijfelen dat de terroristenleider dood is. De noodzaak om de foto's te tonen, is daarom volgens een van de functionarissen niet groot genoeg.
Met hologrammen twee torens in een miljoenenstad opblazen lukt ze wel, maar iemand niet vermoorden weer niet. Het blijven rare snuiters, die illuminatie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Haha dit zaakje stinkt zo erg...
En dan ook dit soort dingen
[..]
Al die overheidspersonen die elkaar ook trouwens tegenspreken elke keer weer, wat voor amateurs zitten daar aan de top zeg? Dit nieuws is tenminste niet zo goed geplanned als 9/11.
Grapjurk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
Dus even résumé:
- Osama is niet vermoord
- Osama was in 2001 al dood.
- Osama is niet Osama, er zijn 2 Osama's
- Osama was in 2006 al dood.
- Osama is Obama
- Osama was in 2001 al dood
- Obama is dus ook dood
- Obama heeft de dood van Osama vervalst
- Obama heeft zijn geboortecertificaat vervalst
- Obama is geboren in Afrika
- Osama is dus ook geboren in Afrika
- Osama heeft nooit bestaan
- Obama is dus een hologram
Samenvatten maakt dingen altijd weer helder
Ik vat alleen de informatie van Lambiekje en Bankfurt van de afgelopen jaren samen.quote:
a) Best grappig ja.quote:
De Waarheid kent inderdaad duidelijk vele gezichten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef nokwanda het volgende:
De Waarheid is in deze alleen niet zo simpel.
Ik ken de waarheid niet, kan alleen afgaan op bronnen, media en gezond verstand.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:04 schreef nokwanda het volgende:
De Waarheid is in deze alleen niet zo simpel.
Goeie trollquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
...
9-4-2011 = 13-13; Alphen staat voor n Aleph; dus alfa 13-13 = Top van de pyramide;
...
Yep.quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep.
- Osama is (een creatie) van de CIA
- Osama is niet vermoord
- Osama was in 2001 al dood.
- De Twin Towers zijn niet ingestort maar opgeblazen
- Osama is niet Osama, er zijn 2 Osama's
- De Twin Towers zijn er nog
- Osama was in 2006 al dood.
- Osama is Obama (in het ritueel spiegelend wel ja)
- Osama was in 2001 al dood
- De Twin Towers hebben nooit bestaan (na 09/11 niet meer idd).
- Obama is dus ook dood (de echte waarschijnlijk wel)
- Obama heeft de dood van Osama vervalst
- Obama heeft zijn geboortecertificaat vervalst
- Obama is geboren in Afrika
- Osama is dus ook geboren in Afrika
- Osama (als stoute boef achter 09/11) heeft nooit bestaan
- Obama is dus een hologram
idd mooie samenvatting.
Jij snapt het niet; geeft niet hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef again1928 het volgende:
[..]
Goeie troll
top van de pyramide -> jack de vries -> peter R de vries -> Rrrr -> 3 -> 3 - 2 -> 5
En 5 betekent 14 op de waddenzee tot 20 in het zuiden met zwakke zuid oostelijke wind![]()
Inderdaad.quote:Alhoewel ze wel beter een foto hadden kunnen publiceren van Bin Laden.
En vooral het feit dat ze het lijk meteen in zee hebben gedumpt.
Lijken spoelen bijna altijd weer aan. Dus snap dat niet zo goed. En dat is eigenlijk het vreemdste van deze hele zaak vind ik.
Omdat iedere gek wat op internet kan zetten. Vroegah dacht men zelf nog na, nu wordt klakkeloos geloofd wat er op het internet staat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Maar wat eigenlijk écht interessant is; Waarom beginnen steeds meer mensen zo ernstig te twijfelen aan nieuwsberichten vanuit de overheid die over dit soort zaken gaan?
Het is een proces van bewustwording.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Maar wat eigenlijk écht interessant is; Waarom beginnen steeds meer mensen zo ernstig te twijfelen aan nieuwsberichten vanuit de overheid die over dit soort zaken gaan?
Wat wordt geloofd volgens jou? Soortgelijke berichten als die van tegenstrijdig naar de dood van Bin Laden zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat iedere gek wat op internet kan zetten. Vroegah dacht men zelf nog na, nu wordt klakkeloos geloofd wat er op het internet staat.
Bronnen en media... mijn gezond verstand en ook genoeg bronnen zeggen mij dat ook leiders zelf "waarheden" uitvinden. Dat is ook een waarheid. Dus mijn gezond verstand zegt mij dat je ook niet alles klakkeloos moet geloven wat in de media komt. Bovendien wil er nog weleens iets anders blijken na een aantal jaar en als de wind dan goed staat komt het in dezelfde media weer anders terug.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik ken de waarheid niet, kan alleen afgaan op bronnen, media en gezond verstand.
Niemand kent de waarheid, zelfs Obama weet mogelijk niet alles en moet in zijn werk ook afgaan op informatie van geheime diensten en archieven die ooit zijn aangelegd onder het bewind van Bush, Clinton, Bush Sr, Reagen, etc...
Er zijn echter enkele lieden die de waarheid verkondigen alsof ze hem zelf hebben uitgevonden hebben, niet luisteren naar anderen en bij ieder nieuwsfeit een andere waarheid verkondigen.
Vroegah slikte men ook alles wat men werd voorgeschoteld, net zoals nu.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat iedere gek wat op internet kan zetten. Vroegah dacht men zelf nog na, nu wordt klakkeloos geloofd wat er op het internet staat.
'Conspiracy'-sites ja. Ik kan nu wat LSD nemen en de meest bizarre theorie bedenken, deze (over)morgen op een (vooral erg lelijke) site zetten en lieden als Lambiekje (no offence) zullen het als zoete koek slikken en zonder ook maar een moment kritisch bekijken geloven, zolang het maar tegen de berichtgeving van mainstream-media, wetenschappers en overheid ingaat. Blijkbaar hebben zij er een soort verslaving van gemaakt om alles blind aan te nemen en zichzelf in de moeilijkste bochten te wringen, met honderden tegenstrijdigheden (kijk eens in een willekeurig 9/11 topic, of het Osama is dood/heeft nooit bestaan/leeft nog verhaal), omdat dat het web is waarin ze verstrikt zijn geraakt. Fascinerend, maar ook erg tragisch.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat wordt geloofd volgens jou? Soortgelijke berichten als die van tegenstrijdig naar de dood van Bin Laden zijn?
Ik zeg ook zeker niet dat je alles moet geloven wat de media je voorschotelen, verre van zelfs! Het is echter wel zo dat wat serieuze media je voorschotelen (in zekere mate) 99 van de 100 keer met logica te beredeneren valt en je met je gezonde verstand kunt concluderen dat het de meest plausibele verklaring is, totdat iemand met meer logische verklaringen komt. Bij complotten is het 999 van de 1000 keer zo dat een theorie of verklaring logisch rammelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef nokwanda het volgende:
Dat gaat misschien heel ver, dat ben ik met je eens. Maar omgekeerd gaat het toch even ver om alles te geloven wat de mainstream media je voorschotelen. Je hebt toch hopelijk wel wat inzicht in politieke processen zodat je sommige dingen kunt zien aankomen en weet dat sommige zaken wel erg convenient zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |