Nou, zo denkbeeldig is dat niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:13 schreef Ketamier het volgende:
[..]
In het nieuws vertelden ze net dat de CIA de foto's zeker willen publiceren. Alleen nog niet op welk tijdstip en welke manier. Dat ze eens een besluit nemen.
Bang voor wraakacties.. Pfff..
Psies, als je al ziet hoe er gereageerd kan worden op een spotprent, of op een Koranverbranding..quote:
Want Osama is net zo heilig voor moslims als Allah en Mohammed wou je zeggen?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef Maron het volgende:
[..]
Psies, als je al ziet hoe er gereageerd kan worden op een spotprent, of op een Koranverbranding..
Die buurman...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:53 schreef UncleScorp het volgende:
btw ... wie komt er nu eigenlijk in aanmerking voor de prijs van 50.000.000 $ die op Osama's hoofd stond ??
Nee, maar voor vele (radicale) Moslims is en blijft hij toch een held..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Want Osama is net zo heilig voor moslims als Allah en Mohammed wou je zeggen?
Zullen dat zoveel zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef Maron het volgende:
[..]
Nee, maar voor vele (radicale) Moslims is en blijft hij toch een held..
Er zijn er maar een paar met invloed nodig om de boel weer eens flink op te hitsen, dat hebben we al eerder gezien..quote:
Je hebt zeker gelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:41 schreef Maron het volgende:
[..]
Er zijn er maar een paar met invloed nodig om de boel weer eens flink op te hitsen, dat hebben we al eerder gezien..
Tsja, of anders de verklaring van zijn vrouw en/of dochter afwachten..dat lijkt mij het beste bewijs..quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:48 schreef Ketamier het volgende:
[..]
Je hebt zeker gelijk.
Hadden ze de hele operatie dan niet beter helemaal voor zichzelf moeten houden, als hun angst voor wraakacties zo groot is? Die foto's kunnen er wel bij.
Walgelijk leugenaars. Wie geloofd die misdadiger nog !quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:45 schreef Darklight het volgende:
Die komen ook niet
http://www.nu.nl/buitenla(...)niet-vrij-geven.html
Of reeds verrezen zoals sommige geruchten reeds de ronde doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat nou als Osama inderdaad niet gedood is, maar wel gevangen is genomen?
Laat je niet bang makenquote:
Waarom wordt er zo openlijk gelogen, met in zee gooien dat ieder wel denkend persoon weet dat er iets fundamenteels niet klopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Wat nou als Osama inderdaad niet gedood is, maar wel gevangen is genomen?
Tuurlijk wel. Als je dit niet gelooft heb je gewoon issues.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
Daarvoor hoef je inderdaad geen conspiracy theorist te zijn.
Als je ergens een rotlucht ruikt ga je toch ook zoeken of er geen dooie rat ergens ligt of zo.
Wat geloof jij wel eigenlijk?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom wordt er zo openlijk gelogen, met in zee gooien dat ieder wel denkend persoon weet dat er iets fundamenteels niet klopt.
Ik heb al issues met de manier van handelen van de US sinds de eerste golfoorlog. Tot dusver zijn die issues redelijk terecht imo. En die issues had ik al eerder kunnen hebben als ik me eerder bewust was geweest van wat er daarvoor al allemaal speelde.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je dit niet gelooft heb je gewoon issues.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |