SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:23 schreef YpS het volgende:
tsss Kan niet eens meer tegenspraak doen in mijn eigen topic..
Maar ik vind nog steeds dat Osama nooit bestaan heeft, en dat ze een Obama (Barry Soetoro*) hadden rondlopen op de loonlijst en die dan maar wat nuttig lieten doen > Terroristen filmpjes maken..
Aangezien Bush 'connecties' had met de Bin Laden familie hebben ze hem Osama Bin Laden genoemd en al van te voren bedacht om hem naderhand als president te laten 'runnen'.
Niemand kan dan meer Bin Laden vinden want die bestaat gewoon niet.
Bush verliest populariteit > tijd voor een nieuwe president.. tijd voor een oude bekende en een met dezelfde visies maar die het beter verwoord en populairder lijkt te zijn..
Oeps een probleem, hij is moslim en niet Amerikaan.. Ag mensen houden toch al van hem.. boeiend gewoon president laten worden.. De rest zien we later wel..
En nu zitten we in die 'later'-fase, waar we dus met al deze niet kloppende shit zitten te kijken..
Maar nu is hij de 'held' van een land wat erg graag over de hele wereld domineert..
Ik zeg heel het zaakje stinkt en is niet te vertrouwen daar kunnen we over eens zijn en daarmee uit.
*Kom op zeg, dit is gewoon te ridicuul om maar even serieus te overwegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Niet voor niks TRU? Als het hier al niet meer kan ...quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is gewoon te ridicuul om maar even serieus te overwegen.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef YpS het volgende:
[..]
Niet voor niks TRU? Als het hier al niet meer kan ...
*kuchquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:55 schreef YpS het volgende:
[..]
Niet voor niks TRU? Als het hier al niet meer kan ...
tsss Kan niet eens meer tegenspraak doen in mijn eigen topic..
Maar ik vind nog steeds dat Osama nooit bestaan heeft, en dat ze een Obama (Barry Soetoro*) hadden rondlopen op de loonlijst en die dan maar wat nuttig lieten doen > Terroristen filmpjes maken..
Aangezien Bush 'connecties' had met de Bin Laden familie hebben ze hem Osama Bin Laden genoemd en al van te voren bedacht om hem naderhand als president te laten 'runnen'.
Bush verliest populariteit > tijd voor een nieuwe president.. tijd voor een oude bekende en een met dezelfde visies maar die het beter verwoord en populairder lijkt te zijn..
Oeps een probleem, hij is moslim en niet Amerikaan.. Ag mensen houden toch al van hem.. boeiend gewoon president laten worden.. De rest zien we later wel..
En nu zitten we in die 'later'-fase, waar we dus met al deze niet kloppende shit zitten te kijken..
Maar nu is hij de 'held' van een land wat erg graag over de hele wereld domineert..
Ik zeg heel het zaakje stinkt en is niet te vertrouwen daar kunnen we over eens zijn en daarmee uit.
*Obama zijn geschiedenis is best te traceren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoewel hij geen uitbundig of bekende student was in zijn college jaren, zijn er genoeg foto's en mensen te vinden die hem kunnen verifieren.
Obama en Osama zijn in dat geval toch twee personen.
http://davidsd.org/2009/02/obama-at-occidental-college/
[ Bericht 2% gewijzigd door Ticker op 05-05-2011 14:22:23 ]- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
Ik heb op BNW nog wel belachelijkere dingen voorbij zien komen, maar ik ben blij dat nu eindelijk de norm eens gezet is....quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kom op zeg, dit is gewoon te ridicuul om maar even serieus te overwegen.
Hoho, het was voor TRU bedoeld hequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb op BNW nog wel belachelijkere dingen voorbij zien komen, maar ik ben blij dat nu eindelijk de norm eens gezet is....
Ik zeg ook niet dat Obama niet bestaat, maar hij kan toch vanaf zijn 25ste zijn gaan werken voor de overheid en dan de "rol" hebben gekregen om Osama Bin Laden filmpjes te maken zodat ook de rebellen (terroristen) een leider hebben....quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:16 schreef Ticker het volgende:
[..]
Obama zijn geschiedenis is best te traceren.
Hoewel hij geen uitbundig of bekende student was in zijn college jaren, zijn er genoeg foto's en mensen te vinden die hem kunnen verifieren.
Obama en Osama zijn in dat geval toch twee personen.
[ afbeelding ]
http://davidsd.org/2009/02/obama-at-occidental-college/
In de lijn van toeval, vind ik de 'facial features' die overlappen schrikbarender en ben ik langer in de ban geweest van de theorie dat beiden dezelfde waren. Totdat ik wat natrok over Obama's jongeren jaren, daar zijn te veel foto's van te vinden om voor mij nog te twijfelen aan zijn echtheid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef YpS het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Obama niet bestaat, maar hij kan toch vanaf zijn 25ste zijn gaan werken voor de overheid en dan de "rol" hebben gekregen om Osama Bin Laden filmpjes te maken zodat ook de rebellen (terroristen) een leider hebben....
En dit is nou precies de reden dat conspiracies zo lek als een mandje zijn in de US (of de wereld)quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef polderturk het volgende:
Wacht even
- Ze hebben Bin Laden doodgeschoten ipv levend gevangen genomen
- Ze hebben hem in zee gedumpt uren na zijn dood?
- Eerst werd verteld dat hij bewapend was, daarna werd gemeld dat hij ongewapend was?
- Er werd gemeld dat hij zich verschuilde achter zijn vrouw en daarna werd gemeld dat dit niet het geval was?
- Er werd gemeld dat hij werd neergeschoten omdat Bin Laden 40 minuten na de inval greep naar een wapen? Later werd gemeld dat hij is neergeschoten omdat ze bang waren dat hij een bomgordel om had?
- Er is een foto gemaakt van het moment waarop de Obama administration mee keek maar later werd gemeld dat het beeld op zwart ging tijdens de operatie?
- Obama wil niet dat er foto's vrijgegeven worden van Bin Laden maar er zijn wel foto's vrijgegeven van de andere slachtoffers in het gebouw?
Wie gelooft deze onzin nog?
Oeps een probleem, hij is moslim en niet Amerikaan.. Ag mensen houden toch al van hem.. boeiend gewoon president laten worden.. De rest zien we later wel..Ja, het lijkt me inderdaad zeer aannemelijk dat men op deze manier geredeneerd heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
Mijn collega`s, mijn vader, 2 van m`n vrienden.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:22 schreef polderturk het volgende:
Wacht even
- Ze hebben Bin Laden doodgeschoten ipv levend gevangen genomen
- Ze hebben hem in zee gedumpt uren na zijn dood?
- Eerst werd verteld dat hij bewapend was, daarna werd gemeld dat hij ongewapend was?
- Er werd gemeld dat hij zich verschuilde achter zijn vrouw en daarna werd gemeld dat dit niet het geval was?
- Er werd gemeld dat hij werd neergeschoten omdat Bin Laden 40 minuten na de inval greep naar een wapen? Later werd gemeld dat hij is neergeschoten omdat ze bang waren dat hij een bomgordel om had?
- Er is een foto gemaakt van het moment waarop de Obama administration mee keek maar later werd gemeld dat het beeld op zwart ging tijdens de operatie?
- Obama wil niet dat er foto's vrijgegeven worden van Bin Laden maar er zijn wel foto's vrijgegeven van de andere slachtoffers in het gebouw?
Wie gelooft deze onzin nog?
Als hij een bomgordel had gedragen had hij die al die 40 minuten af kunnen laten gaanquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Darklight het volgende:
Nou waren ze weer bang dat die een bomgordel droeg, en hem daarom maar doodschoten
alsof iemand 24/7 een bomgordel draagt
Commandos told to kill Osama bin Laden because of fears he was wearing suicide vest
http://www.telegraph.co.u(...)ng-suicide-vest.html
En uiteraard A-Tuinhek en Terecht.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:50 schreef m0j0 het volgende:
[..]
Mijn collega`s, mijn vader, 2 van m`n vrienden.
En dat ben ik dus alleen, tel dan alle mensen in de wereld bij elkaar op, en zie hoeveel schapen er rond lopen op deze aardkloot..
Ik voel me buitengesloten.quote:
Ik ben geen bnw-er maar dit klinkt nogal als een grote hoax.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:46 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor verschil? Althans op dit forum, dan? Hier heeft men al lang besloten dat het een fake-operatie was. Op het moment dat er dadelijk foto's verschijnen wordt elke pixel weer aangegrepen om te laten zien dat het een grote cover-up is.
Dat is een keuzequote:
Je bedoeld tot het 'officieel' als bewezen wordt gezien.quote:Op donderdag 5 mei 2011 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een keuze![]()
Voorlopig geloof ik de officiele versie, tot het tegendeel bewezen is.
Eigenlijk hetzelfde als het 9/11 drama.
Nou nee, als het bewezen is geloof ik het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:18 schreef YpS het volgende:
[..]
Je bedoeld tot het 'officieel' als bewezen wordt gezien.
Het ligt er maar aan welke feiten je geloofd of het bewezen is of niet..
Hebben ze in deze zaak jou al bewezen dat het wel echt is dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, als het bewezen is geloof ik het.
Ok,quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, als het bewezen is geloof ik het.
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hebben ze in deze zaak jou al bewezen dat het wel echt is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |