Gaaf toch! Op Discovery een keer docu gezien over de training, die is ziek!quote:
Volgens mij kan je dat in het Engels gewoon uitleggen als dat zijn dood het einde van het vuurgevecht was.quote:Today, at my direction, the United States launched a targeted operation against that compound in Abbottabad, Pakistan. A small team of Americans carried out the operation with extraordinary courage and capability. No Americans were harmed. They took care to avoid civilian casualties. After a firefight, they killed Osama bin Laden and took custody of his body.
Ontzettend, ooit eens een documentaire over hun trainingen gezien, de zwaarste ter wereld, waarbij het programma zelf minimaal een jaar duurt!quote:
Misschien zat er ook een Tanya in die squadquote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Waren in Red Alert 2 ook ongelofelijk sterke/goede units
Degene die er niet op uit zijn zo veel mogelijk burgerslachtoffers te veroorzaken.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goeie? Wat versta onder "goeie", en wie bepaalt dat?
Precies, die advocaat had het over "after THE firefight" dat is heel iets anders dan "after A firefight".quote:Op maandag 2 mei 2011 23:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat in het Engels gewoon uitleggen als dat zijn dood het einde van het vuurgevecht was.
Levend meegenomen, paar uur lang verhoord, en vervolgens door zn kop geschoten en in zee gedumpt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Maar reken maar dat ie gewoon geëxecuteerd is, want een proces komt de USA heel erg slecht uit.
Dan geld opnieuw de vraag: Wie zijn dat? En wie bepaald dat?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Degene die er niet op uit zijn zo veel mogelijk burgerslachtoffers te veroorzaken.
You've got it!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef venomsnake het volgende:
Levend meegenomen, paar uur lang verhoord, en vervolgens door zn kop geschoten en in zee gedumpt.
Vooral die eindproef van 36 uurquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ontzettend, ooit eens een documentaire over hun trainingen gezien, de zwaarste ter wereld, waarbij het programma zelf minimaal een jaar duurt!
Is ie afgeschoten door een vrouw.. Hoe diep kun je zinkenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien zat er ook een Tanya in die squad
Foto van het jaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)es/z/in/photostream/
Obama & co die de (live?) video feed van de inval bekijken.
Ik dacht dat je een Red Alert 2 filmpje screenshot postte.. "You call them off!!"quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/pho(...)es/z/in/photostream/
Obama & co die de (live?) video feed van de inval bekijken.
Powned en WNL zijn er niets bij, qua rechtsheid en populisme.quote:
En nu ga je uitleggen waaromquote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef UncleDolan het volgende:
Wat een naïef mens is dat GL vrouwtje toch.
Dus je zei maar weer eens wat zonder onderbouwing?quote:
Het is terecht dat er vraagtekens bij worden gesteld.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lekker boeiend of het mag of niet. Dit is gewoon terecht en die Seals verdienen een Medal of Honor.
Klopt maar dit is een uitzondering.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef MilaNL het volgende:
[..]
We hebben dat internationaal recht niet voor niks.
Als we met zn allen zo gaan denken wordt het een lekkere puinhoop hier op aarde.quote:
Als 1 partij zomaar een uitzondering op het recht kan maken wat doen we dan nog met recht?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dit is een uitzondering.
In dat geval schiet ik jou gewoon even dood zonder straf te krijgen, want dat is ook maar een uitzondering, vind ik.quote:
Nogmaals uitzondering. Elk ander Westers land had hetzelfde gehandeld denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:56 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als 1 partij zomaar een uitzondering op het recht kan maken wat doen we dan nog met recht?
Totaal onvergelijkbaar natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval schiet ik jou gewoon even dood zonder straf te krijgen, want dat is ook maar een uitzondering, vind ik.
Omdat dat dan ook een leugen is. Amerika steunde de Noordelijke Alliantie tegen de Russen en de Taliban.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
Zoals dat Amerika Osama eerst jarenlang hadden gefinancierd in zijn strijd tegen de Russen in Afghanistan?
Dat soort hypocrisie blijft onderbelicht.
Waarom?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dit is een uitzondering.
Gevaarlijk om te bepalen wat wel of geen uitzondering is.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar natuurlijk.
Andersom, als een niet Westers land zoiets had gedaan, was het niet goed?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nogmaals uitzondering. Elk ander Westers land had hetzelfde gehandeld denk ik.
Omdat deze man leiding heeft gegeven aan een groepering die duizenden mensen heeft vermoord. Daarnaast zou een proces in dit geval voor heel veel ophef en extra slachtoffers zorgen.quote:
Geen idee. Hangt van de situatie af. Om wie het gaat enzo.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Andersom, als een niet Westers land zoiets had gedaan, was het niet goed?
Stel dat Iran het had gedaan?
Osama?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:58 schreef mr-green het volgende:
het zou zomaar kunnen zijn dat Obama de beerput zou opengooien als hij berecht zou zijn
Uiteindelijk kun je dat ook van Bush zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat deze man leiding heeft gegeven aan een groepering die duizenden mensen heeft vermoord. Daarnaast zou een proces in dit geval voor heel veel ophef en extra slachtoffers zorgen.
Ach joh, als een verwoest Duitsland high-profile nazi's konden veroordelen kan een sterke alliantie prima één haatbaard procederen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat deze man leiding heeft gegeven aan een groepering die duizenden mensen heeft vermoord. Daarnaast zou een proces in dit geval voor heel veel ophef en extra slachtoffers zorgen.
En die afweging dat hij daarvoor de doodstraf mag krijgen maak jij nu uit, of in dit geval: maakt Amerika uit. En dat is niet aan jou of Amerika, maar aan de rechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze hadden daar geen telefoon en internet verbinding héquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Gerard Spong heeft 'm al eens vrijgepleit hè.. die had hij dan bij zich moeten halen
Ik zie niet in waarom 'het leiding geven aan een groepering die duizenden mensen heeft vermoord' een uitzondering zou betekenen om je niks van het internationale recht aan te trekken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet om. Je kunt iemand nog zo graag dood willen, maar dat wil niet zeggen dat je die dan zomaar zelf dood mag schieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:09 schreef JimboSlice het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom er mensen zijn die ervan balen dat hij dood is en dus niet berecht kan worden. We zijn nu van deze gek af, boek gesloten. Met een strafzaak krijg je figuren als Knoops en andere advocaten die gaten in de wet vinden en krijg je een proces als dat van Milosevic totdat ook Bin Laden opeens dood gevonden wordt in zijn cel.
Dan had Osama maar met een witte vlag moeten gaan zwaaien en niet moeten schieten op de Seals en zich verschuilen achter een van zijn eigen vrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:13 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Daar gaat het dus niet om. Je kunt iemand nog zo graag dood willen, maar dat wil niet zeggen dat je die dan zomaar zelf dood mag schieten.
Of hij heeft geschoten en dus in een "shootout" is omgekomen weten we dus niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan had Osama maar met een witte vlag moeten gaan zwaaien en niet moeten schieten op de Seals en zich verschuilden achter een van zijn eigen vrouwen.
Hoe weet je dat hij geschoten heeft/begonnen is met schieten?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:15 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Dan had Osama maar met een witte vlag moeten gaan zwaaien en niet moeten schieten op de Seals en zich verschuilen achter een van zijn eigen vrouwen.
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:12 schreef inZanity het volgende:
Ik zie niet in waarom 'het leiding geven aan een groepering die duizenden mensen heeft vermoord' een uitzondering zou betekenen om je niks van het internationale recht aan te trekken.
"We waren bezorgd dat Bin Laden zich zou verzetten bij een poging hem gevangen te nemen. Dat gebeurde ook. Er was een vuurgevecht en hij werd gedood." aldus Chef terrorismebestrijding John Brennan.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij geschoten heeft/begonnen is met schieten?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat dus.
Het internationale recht geldt voor iedereen, voor de nazi's in het Neurenbergproces en Saddam in Irak en dus ook tot Osama in Pakistan.
Niemand heeft het recht iemand te executeren zonder proces.
Saaie uitzending zeg... en 6 gasten gatverdamme, konden ze nog meer uitnodigen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 01:22 schreef msnk het volgende:
Dat wijf van GL heeft een irritante 'g' zeg, niet normaalZe had helaas heel weinig te vertellen, dus lieten ze haar w.m.b terecht weinig uitpraten.
Misschien bang dat ze niet alles gecovered hadden. Ik vond het er ook veel te veel...dat vind ik altijd al bij de 4 die ze meestal aan tafel hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Saaie uitzending zeg... en 6 gasten gatverdamme, konden ze nog meer uitnodigen?
Dat slachtoffer... flikker toch op met zulke nutteloze gastenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:13 schreef Mike het volgende:
[..]
Misschien bang dat ze niet alles gecovered hadden. Ik vond het er ook veel te veel...dat vind ik altijd al bij de 4 die ze meestal aan tafel hebben.
Ik vond het toch wel een interessant verhaal van de beste man, ondanks dat veel mensen waarschijnlijk al eens een verhaal in die trant hadden gehoord. Ikzelf niet eigenlijk, en dit was voor mij de eerste keer dat ik echt besefte dat de mensen die in dat gebouw zaten echt geen idee hadden watskeburt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat slachtoffer... flikker toch op met zulke nutteloze gasten.
quote:KustawBessems: Ga (volgend seizoen) geen #penw meer doen. Was érg leuk, veel aan gehad, ben dankbaar maar ligt me toch niet zo. Maak nu #nieuwesnodeplannen 1 uur geleden
Verstandig... wanneer beseft Bart Chabot dat eens?quote:
pberends is geen fan van slachtofferverhalenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vond het toch wel een interessant verhaal van de beste man, ondanks dat veel mensen waarschijnlijk al eens een verhaal in die trant hadden gehoord. Ikzelf niet eigenlijk, en dit was voor mij de eerste keer dat ik echt besefte dat de mensen die in dat gebouw zaten echt geen idee hadden watskeburt.
Maarten van Rossum?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:19 schreef pberends het volgende:
Ik zei zeggen: Crist Klep, Amerika-deskundige Michiel Vos en nog eentje.
Ja, zou een mooi trio geweest zijn!quote:
Doe die mensen een plezier en nodig ze gewoon niet uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:22 schreef msnk het volgende:
[..]
pberends is geen fan van slachtofferverhalen
De bevelhebber van het Gelders leger.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:14 schreef msnk het volgende:
Mei Li Vos![]()
Ze heeft wel dikke tieten gekregen hoorde ik, dat is waarschijnlijk de echte reden dat Jeroen Pauw hem uitnodigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |