Ja, zit er ook op te wachten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over 10 minuten komt er een interessante docu over Nederlandse SS'ers op Nederland 2, die ga ik kijken en dan eventueel Peee-en-weee in de herhaling.
Uitmuntend.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Het gaat weer goed he, meneertje de Kapitalist?
Ach, gewoon puur financiele beslissingen he? Ik kort liever op de wa-jong dan een extra bezuiniging op de zorg of wia.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
Wie zijn wij om te oordelen wie er in de WA-Jong hoort??? Daar zijn mensen voor opgeleid die daar WEL verstand van hebben en dus de bevoegdheid hebben iemand wel of niet geschikt te vinden voor de WA-Jong of arbeidsmarkt. Iemand met smetvrees komt de WA-Jong echt niet in hoor.
Dat dacht ik alquote:
Nee, ge zijt nog steeds enkelvoud.quote:
Vergis je daar niet in, dit is de absolute elite: http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BDeljko_Ra%C5%BEnatovi%C4%87quote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ondersten.
Rare bivakidioten met opstandelingen wapens zijn geen soldaten.
Net half Valkyrie gekeken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik houd niet van films waarbij de afloop al vaststaat.
Daarom, maar een bezuiniging an sich kan nooit kwaad. Maar ik heb niet de illusie dat ik over specifieke gevallen kan oordelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
Wie zijn wij om te oordelen wie er in de WA-Jong hoort??? Daar zijn mensen voor opgeleid die daar WEL verstand van hebben en dus de bevoegdheid hebben iemand wel of niet geschikt te vinden voor de WA-Jong of arbeidsmarkt. Iemand met smetvrees komt de WA-Jong echt niet in hoor.
Zeker!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
100x gezien. Erg realistisch, mooi gefilmd en volgens mij best authentiek.
En dat, mijn beste erik, is het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom, maar een bezuiniging an sich kan nooit kwaad. Maar ik heb niet de illusie dat ik over specifieke gevallen kan oordelen.
Die Duitse TV-serie ervan vond ik beter. En die docu zometeen ga ik morgen even terugkijken.quote:
Wat is dat voor kut argument?? Ik bezuinig liever op de mensen die niet willen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, gewoon puur financiele beslissingen he? Ik kort liever op de wa-jong dan een extra bezuiniging op de zorg of wia.
Hm, ik heb meer met beroeps dan criminelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, dit is de absolute elite: http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BDeljko_Ra%C5%BEnatovi%C4%87
Mooi, en dat doe je door de mensen die de keuringen doen nog selectiever hun werk te laten doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut argument?? Ik bezuinig liever op de mensen die niet willen.
Ninja Edit: En ja daar val JIJ onder.
Welnee, deze man is de elite.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vergis je daar niet in, dit is de absolute elite: http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%BDeljko_Ra%C5%BEnatovi%C4%87
Ik beweer dat dus ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daarom, maar een bezuiniging an sich kan nooit kwaad. Maar ik heb niet de illusie dat ik over specifieke gevallen kan oordelen.
Niet gezien, maar Duitse TV is altijd wel te pruimen. En morgen moet ik gewoon werken, dus dan wordt kijken een beetje lastigquote:Op maandag 2 mei 2011 22:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die Duitse TV-serie ervan vond ik beter. En die docu zometeen ga ik morgen even terugkijken.
Onzichtbare vriendjes? Bedoel je Fokkertjes?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ge zijt nog steeds enkelvoud.
Ondanks je rare religieuze fratsen en onzichtbare vriendjes.
Nee, Jezus en consorten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzichtbare vriendjes? Bedoel je Fokkertjes?
Een halve genist is een hele infanterist.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:beter bekend als Arkan (Servisch: Аркан), was een Montenegrijn en Servisch nationalist, die wegens oorlogsmisdaden in Den Haag aangeklaagd is. Hij werd beschuldigd van volkerenmoord en verdrijvingen in Bosnië en Herzegovina.
Zie je spoken?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die denken dat er niet bezuinigd hoef te worden![]()
Ows. Easy money.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
En hoe wil je selectiever te werk gaan? Mensen die niet willen komen de WA-Jong niet in hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, en dat doe je door de mensen die de keuringen doen nog selectiever hun werk te laten doen.
Mensen die denken dat er mensen zijn die denken dat er niet bezuinigd hoeft te wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
Evenals "Stalingrad" en "das Boot", Duitse producties die de ware aard van oorlog uitstekend laten zien, hoe ellendig de mensen in een oorlog creperen. Daar haalt geen enkele Amerikaanse film het bij, zelfs niet het gedramatiseerde Band of Brothers.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
100x gezien. Erg realistisch, mooi gefilmd en volgens mij best authentiek.
wauw een t vergetenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er mensen zijn die denken dat er niet bezuinigd hoeft te worden
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef betyar het volgende:
Je houdt het systeem alleen houdbaar als je zorgt dat er alleen mensen inkomen voor wie het bedoeld is.
[..]
En hoe wil je selectiever te werk gaan? Mensen die niet willen komen de WA-Jong niet in hoor.
Beide gezien, inderdaad erg goede films. Lekker grauw ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Evenals "Stalingrad" en "das Boot", Duitse producties die de ware aard van oorlog uitstekend laten zien, hoe ellendig de mensen in een oorlog creperen. Daar haalt geen enkele Amerikaanse film het bij, zelfs niet het gedramatiseerde Band of Brothers.
Dan ben ik aan het herdenken. Weet nog steeds niet waarquote:
Waar claimt Beyar dat er niet bezuinigd hoeft te worden?quote:
Voor de TV met bier.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het herdenken. Weet nog steeds niet waar
Daar past eerder dequote:
Wat, is een goede film.quote:
Niet in zoveel woorden. Maar wel als ik voortdurend lees dat er nergens op bezuinigd mag worden, behalve natuurlijk de belasting op bonussen, winstbelasting, toptarief verhogen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar claimt Beyar dat er niet bezuinigd hoeft te worden?
Ja, maar het is hartverscheurend.quote:
Cerbie!quote:
quote:
Op een goede manier.quote:
Snobquote:
En daarom oorlogsmisdaden plegenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zeg, absolute elite, een man die gewoon z'n ballen durft te tonen.
Uiteraard, maar Schindlers List is een van weinige films waarbij deze man een traantje wegpinkt.quote:
*Nog een Cubaanse opsteektquote:
Ach, oorlogsmisdaden worden dagelijks gepleegd.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar claimt Betyar dat er niet bezuinigd hoeft te worden?
Dan ga ik voor een marlboro, plebejer als ik ben.quote:
Een van de weinige films die ik in een speciale editie heb gekocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Schindlers List is een van weinige films waarbij deze man een traantje wegpinkt.
Zie je wel, wij hebben wel wat gemeenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ga ik voor een marlboro, plebejer als ik ben.
Hm daar heb ik eigenlijk vrij weinig last van, maar Titanic doet 't m altijd wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Schindlers List is een van weinige films waarbij deze man een traantje wegpinkt.
Snel Koos, rook een Camel!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie je wel, wij hebben wel wat gemeen
Ik vind meiden met Arthur Onassis-ogen erg aantrekkelijk, maar daar zal ik wel de enige in zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas spreek ik het ook niet, maar ik spreek wel wat Russisch en aangezien beide talen Slavisch zijn heeft het wel enige overeenkomsten. Maar er is niets mooiers om mensen in je auto te hebben en dan zulke muziek op te zetten, ze kijken je dan vol ontzag aan.
Wees eerlijk en vergelijk onderstaande soldaten, welke boezemen meer ontzag in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zolang je je bouvier maar niet op mijn grasveld uitlaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan ga ik voor een marlboro, plebejer als ik ben.
Net snel mn marboro's uit het raam geflikkerd.quote:
Zum kotsen.quote:
Naar het schijntquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die persoon in je avatar, Tito, had daar nog een veel beter handje van.
Krijg altijd natte ogen als Schindler op het eind in tranen uitbarst omdat hij meer mensen had kunnen redden, volgens hemzelf.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm daar heb ik eigenlijk vrij weinig last van, maar Titanic doet 't m altijd wel.
Mooi!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net snel mn marboro's uit het raam geflikkerd.
OOH JACK. * Rose kijkt naar een bevroren homoquote:Op maandag 2 mei 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm daar heb ik eigenlijk vrij weinig last van, maar Titanic doet 't m altijd wel.
Hij is lief!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
[..]
OOH JACK. * Rose kijkt naar een bevroren homo
* phpmystyle is eerderquote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooi!
* Voorschrift rent naar buiten voor gratis sigaretten.
Huilen bij Titanic is voor vrouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is lief!
Maar nee, ik moest huilen om de dood van John Jacob Astor the Third.
Daarom huil ik maar met 1 oog.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is lief!
Maar nee, ik moest huilen om de dood van John Jacob Astor the Third.Al die industrialisten en royalisten die ten onder gaan, snik.
Je vrouwelijke kant?quote:
Hij ging wel in stijl, met top hat and valet, begeleid door een orkest-band.quote:
Inderdaad, representeert de helft.quote:
Ik moest een traantje wegpinken bij een docu die afgelopen week op tv was, waar een jongen van 21 terminaal ziek was (kanker) en bewust zelf euthanasie gepleegd heeft. Vooral het stuk waar hij afschied van zijn familie nam, z'n grootvader in de arm nam en die zei: "ik zie je als eerste weer terug" was moeilijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is lief!
Maar nee, ik moest huilen om de dood van John Jacob Astor the Third.Al die industrialisten en royalisten die ten onder gaan, snik.
Oh daar kijk ik bij voorbaat al niet naar, kan ik niet tegen tegen dat soort dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik moest een traantje wegpinken bij een docu die afgelopen week op tv was, waar een jongen van 21 terminaal ziek was (kanker) en bewust zelf euthanasie gepleegd heeft. Vooral het stuk waar hij afschied van zijn familie nam, z'n grootvader in de arm nam en die zei: "ik zie je als eerste weer terug" was moeilijk.
Vond het eerlijk gezegd triester dat al die paupers eraan gingen. Zoals die moeder met haar twee kinderenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij ging wel in stijl, met top hat and valet, begeleid door een orkest-band.
Zo wil ik ook sterven.
Rechtsmensen met gevoel, het moet niet gekker wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh daar kijk ik bij voorbaat al niet naar, kan ik niet tegen tegen dat soort dingen.
Wacht dan maar op de harteloze linksmenschen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Rechtsmensen met gevoel, het moet niet gekker worden
Hah, iets van 97% van de 1e klas heeft het overleeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vond het eerlijk gezegd triester dat al die paupers eraan gingen. Zoals die moeder met haar twee kinderen
En ik maar denken dat rechtsmensen een hart van steen hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Rechtsmensen met gevoel, het moet niet gekker worden
Daar staat ie al op.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je nu Nederland 2 op zetten, het onderwerp zal je aanspreken:
[ afbeelding ]
Zwarte soldaten
Jij doet mij denken aan die verloofde van Rose. Klootzak!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hah, iets van 97% van de 1e klas heeft het overleeft.
maar 30% van de rest.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:06 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, ik ga effe naar bejaarden kijken die verderfelijke shit uitkramen.
Ned 2.quote:
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je nu Nederland 2 op zetten, het onderwerp zal je aanspreken:
[ afbeelding ]
Zwarte soldaten
Jammer, kijk Ned. 1quote:
Zo zou ik zijn inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij doet mij denken aan die verloofde van Rose. Klootzak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |