Me dunkt, maar wat een tijdperk was dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen maar daar houdt het wel een beetje bij op
En toen werd het stil en kon je het horen breken.....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen maar daar houdt het wel een beetje bij op
Waarnemingen, kranten, tv.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er mag best kritisch worden gekeken naar de regeling. Ik ben echter van mening dat jij niet kunt beoordelen of Wajong-uitkeringen wel al dan niet terecht worden toegekend.
Aannamens maken is inherent aan discussieren.quote:
Weest niet getreurd, er is gebleken dat hij Nederlander is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toen werd het stil en kon je het horen breken.....
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weest niet getreurd, er is gebleken dat hij Nederlander is.
Nogmaals, jouw waarnemingen zijn niets waard. Verder ligt het er maar net aan welke krant je open slaat. Ken weinig expert die de Wajong met de botte bijl willen aanpekken.quote:
Ik spreek geen Servo-Kroatisch, zou het eigenlijk wel willenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
Beogradski Sindikat maakt trouwens ook uitstekende Servische hiphop:
Of dit nummer, waaruit blijkt dat Servië en Kosovo gewoon bij elkaar horen.
Dit kabinet gelukkig.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, jouw waarnemingen zijn niets waard. Verder ligt het er maar net aan welke krant je open slaat. Ken weinig expert die de Wajong met de botte bijl willen aanpekken.
Die is minstens zo verdorven, inderdaad. Al was het maar omdat hij met mijn vader bevriend is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag toch geen verrassing heten? Ze heeft niet voor niets een relatie gehad met Jort Kelder.
De zee is groot.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Nautilus. het volgende:
Nu ik Nova kijk, herinner ik me ineens dat Georgina Verbaan ooit opmerkte dat ze Osama Bin Laden "een lekker ding" vond. Ik kan dus concluderen dat ze op verdorven mannen valt.
Daar ontleen ik hoop aan.
Uitkleden is wat anders dan selectiever beleid.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kabinet gelukkig.
@ erik, doe niet zo kinderachtig, jij poste vandaag nog dat jij blij was dat het huidig kabinet de WA-jong ging uitkleden.
Hij zei uitkleden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitkleden is wat anders dan selectiever beleid.
Me dunkt.
Helaas spreek ik het ook niet, maar ik spreek wel wat Russisch en aangezien beide talen Slavisch zijn heeft het wel enige overeenkomsten. Maar er is niets mooiers om mensen in je auto te hebben en dan zulke muziek op te zetten, ze kijken je dan vol ontzag aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik spreek geen Servo-Kroatisch, zou het eigenlijk wel willen
Dit kabinet is dan ook zwaar kut en heeft malloten als ministers.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kabinet gelukkig.
@ erik, doe niet zo kinderachtig, jij poste vandaag nog dat jij blij was dat het huidig kabinet de WA-jong ging uitkleden.
Van waaruit spreek je Russisch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas spreek ik het ook niet, maar ik spreek wel wat Russisch en aangezien beide talen Slavisch zijn heeft het wel enige overeenkomsten. Maar er is niets mooiers om mensen in je auto te hebben en dan zulke muziek op te zetten, ze kijken je dan vol ontzag aan.
Wees eerlijk en vergelijk onderstaande soldaten, welke boezemen meer ontzag in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ondersten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees eerlijk en vergelijk onderstaande soldaten, welke boezemen meer ontzag in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 10 minuten komt er een interessante docu over Nederlandse SS'ers op Nederland 2, die ga ik kijken en dan eventueel Peee-en-weee in de herhaling.quote:
Heee, ze hebben wel een lief tijgertje he!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ondersten.
Rare bivakidioten met opstandelingen wapens zijn geen soldaten.
Tuurlijk ben ik daar blij om, ik neem aan dat het met een visie gebeurd. Ik heb er zelf geen gedegen onderzoek naar verricht maar elke bezuiniging juich ik toe. Laat onverlet dat ik niet meen zelf de wijsheid in pacht te hebben als het gaat om of mensen in een uitkering thuishoren.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kabinet gelukkig.
Dat is een pro.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heee, ze hebben wel een lief tijgertje he!
Mooi want dan zijn we het eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
VS, je krijgt een drankje van mij
[..]
Tuurlijk ben ik daar blij om, ik neem aan dat het met een visie gebeurd. Ik heb er zelf geen gedegen onderzoek naar verricht maar elke bezuiniging juich ik toe. Laat onverlet dat ik niet meen zelf de wijsheid in pacht te hebben als het gaat om of mensen in een uitkering thuishoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |