Ik weet dat je Frans bent en dat je daarvoor een WA-jong kunt krijgen, maar zeg nou zelf, dat is toch geen reden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn situatie en zoals die is geweest, en als jij dat wel zou weten dan zou je hoogstwaarschijnlijk ander gereageerd hebben
Nee. En voor de rest gaat jou het geen fluit aan hoe mijn situatie is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dat je Frans bent en dat je daarvoor een WA-jong kunt krijgen, maar zeg nou zelf, dat is toch geen reden.
Kijk, beter.quote:
Toch blijf ik erbij, schijnbaar heb jij niet genoeg ellende meegemaakt om te weten hoe het is als je in een poel van verderf zit en er zelf niet kan uitkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En voor de rest gaat jou het geen fluit aan hoe mijn situatie is.
't is toch Perevuaanse?quote:Dit stelde althans de Peruaanse president Alan García.
Westerse (militaire) superioriteit is geen wonder, wel een voor zichzelf sprekend feit.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Reli's, you gotta love em![]()
'Dood Bin Laden eerste wonder zalige paus'
Jij vindt jezelf wel gepokt en gemazeld he?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij, schijnbaar heb jij niet genoeg ellende meegemaakt om te weten hoe het is als je in een poel van verderf zit en er zelf niet kan uitkomen.
Exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij, schijnbaar heb jij niet genoeg ellende meegemaakt om te weten hoe het is als je in een poel van verderf zit en er zelf niet kan uitkomen.
Johannes Paulus heeft het maar druk naar zn dood. Laatst ook al die non genezen. Wat een baas.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Westerse (militaire) superioriteit is geen wonder, wel een voor zichzelf sprekend feit.
Nee, maar ik herken mijzelf in jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel gepokt en gemazeld he?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Johannes Paulus heeft het maar druk naar zn dood. Laatst ook al die non genezen. Wat een baas.
Mensen met een handicap toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Kom op zeg, wij zagen toch allemaal wat voor mensen er over over't ''algemeen'' in de WA-jong zitten. Uiteraard niet allemaal.,
Zozo, wat hebben toch veel gelijkenissen. Jij mavo, ik mavo, etc. Maar kom op hee, waarom hebben wij weet ik niet hoeveel procent meer zieken of zwakkeren zoals dat zo mooi heet met pak'm beet een ander Europees land.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik herken mijzelf in jou.
Er was een tijd dat ik precies zo kortaf en simplistisch dacht zoals jij nu doet, echter heb voortschrijdend inzicht verkregen waardoor ik mijn mening heb moeten nuanceren.
Als je mensen bewust het perspectief ontneemt, dan ben je heel fout bezig. Nogmaals, ik wil hier wel de schifting maken tussen mensen die niet willen en niet kunnen.
Wat weet jij daarvan?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Kom op zeg, wij zagen toch allemaal wat voor mensen er over over't ''algemeen'' in de WA-jong zitten. Uiteraard niet allemaal.,
Nee, vertel?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Hij heeft wel eens een stukje in de Elsevier gelezen.quote:
Denk erom VS, laat het rusten. Ik ga vanaf nu ook actieve pogingen doenquote:
U bent misdienaar geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zal vanavond even een weesgegroetje opzeggen voor mijn staatsloten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is nogal een arbitraire grens, vind jij ADHD een handicap?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent misdinaar geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Desalniettemin verscheen er een lach.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Zo... aanlokkelijk... kan... net... weigeren.. met... moeite...quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk erom VS, laat het rusten. Ik ga vanaf nu ook actieve pogingen doen
Ik weet het niet. Jij ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is nogal een arbitraire grens, vind jij ADHD een handicap?
Damn, weer mislukt. Nu stop ik, anders krijg je een drankje van me op de meet.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo... aanlokkelijk... kan... net... weigeren.. met... moeite...
Volgens mij kunnen wij niet op basis van slechts een aandoening, zonder een persoonlijke achtergrond, een oordeel vellen. Is het niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
U heeft er onderzoek naar gedaan en kan derhalve bepalen of ADHD een belemmering voor het functioneren van iemand is?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had een meisje in mijn klas die een WA-jong uitkering krijgt omdat zij last heeft van agressie aanvallen.quote:
Dat was toch die dochter van Agnes Kant?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had een meisje in mijn klas die een WA-jong uitkering krijgt omdat zij last heeft van agressie aanvallen.
Probleem is dat je maar wat losse kreten lanceert. Ik beweer niet dat je ongelijk hebt, maar ik denk niet dat jij een dergelijk oordeel kunt vellen. Daar ben je simpelweg niet gekwalificeerd voor (ik evenmin).quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was toch die dochter van Agnes Kant?
Ga door, ga door, harder, harder!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Damn, weer mislukt. Nu stop ik, anders krijg je een drankje van me op de meet.
Ik zeg ook niet dat ik de kennis in pacht heb om de juiste norm te bepalen, alleen lopen wij wel aan kop als het gaat om het etiketteren van jongeren met problemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probleem is dat je maar wat losse kreten lanceert. Ik beweer niet dat je ongelijk hebt, maar ik denk niet dat jij een dergelijk oordeel kunt vellen. Daar ben je simpelweg niet gekwalificeerd voor (ik evenmin).
En jij kunt op objectieve wijze vaststellen dat zij eigenlijk te 'normaal' was voor een Wajong-uitkering?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had een meisje in mijn klas die een WA-jong uitkering krijgt omdat zij last heeft van agressie aanvallen.
quote:
Franse rap:quote:
Zeg ik dat? Ik noem enkel voorbeelden op waar het ogenschijnlijk lijkt dat het erg discutabel is dat er een wa-jong uitkering is toegekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En jij kunt op objectieve wijze vaststellen dat zij eigenlijk te 'normaal' was voor een Wajong-uitkering?
Je moet uitkijken dat je hier niet twee verschillende discussie's door elkaar haalt:quote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de kennis in pacht heb om de juiste norm te bepalen, alleen lopen wij wel aan kop als het gaat om het etiketteren van jongeren met problemen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
Jongens, val php niet zo aan, straks komt hij nog in de wajong.
Er mag best kritisch worden gekeken naar de regeling. Ik ben echter van mening dat jij niet kunt beoordelen of Wajong-uitkeringen wel al dan niet terecht worden toegekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik de kennis in pacht heb om de juiste norm te bepalen, alleen lopen wij wel aan kop als het gaat om het etiketteren van jongeren met problemen.
1 heb je deels gelijk in, toch zijn statistieken wel belangrijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je moet uitkijken dat je hier niet twee verschillende discussie's door elkaar haalt:
1. Dat in Nederland te makkelijk labels worden geplakt.
2. Of handicap x wel of niet een belemmering voor iemands functioneren vormt.
Waar baseer jij die aanname op?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Ik noem enkel voorbeelden op waar het ogenschijnlijk lijkt dat het erg discutabel is dat er een wa-jong uitkering is toegekend.
Servische rap:quote:
Viet Nam muziek!quote:
Ik vind je een aardige jongen maar daar houdt het wel een beetje bij opquote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Viet Nam muziek!
We gaan trouwen, prik een datum!
Dat mag toch geen verrassing heten? Ze heeft niet voor niets een relatie gehad met Jort Kelder.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Nautilus. het volgende:
Nu ik Nova kijk, herinner ik me ineens dat Georgina Verbaan ooit liet opmerkte dat ze Osama Bin Laden "een lekker ding" vond. Ik kan dus concluderen dat ze op verdorven mannen valt.
Daar ontleen ik hoop aan.
Me dunkt, maar wat een tijdperk was dat.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen maar daar houdt het wel een beetje bij op
En toen werd het stil en kon je het horen breken.....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind je een aardige jongen maar daar houdt het wel een beetje bij op
Waarnemingen, kranten, tv.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er mag best kritisch worden gekeken naar de regeling. Ik ben echter van mening dat jij niet kunt beoordelen of Wajong-uitkeringen wel al dan niet terecht worden toegekend.
Aannamens maken is inherent aan discussieren.quote:
Weest niet getreurd, er is gebleken dat hij Nederlander is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En toen werd het stil en kon je het horen breken.....
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Weest niet getreurd, er is gebleken dat hij Nederlander is.
Nogmaals, jouw waarnemingen zijn niets waard. Verder ligt het er maar net aan welke krant je open slaat. Ken weinig expert die de Wajong met de botte bijl willen aanpekken.quote:
Ik spreek geen Servo-Kroatisch, zou het eigenlijk wel willenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef von_Preussen het volgende:
Beogradski Sindikat maakt trouwens ook uitstekende Servische hiphop:
Of dit nummer, waaruit blijkt dat Servië en Kosovo gewoon bij elkaar horen.
Dit kabinet gelukkig.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, jouw waarnemingen zijn niets waard. Verder ligt het er maar net aan welke krant je open slaat. Ken weinig expert die de Wajong met de botte bijl willen aanpekken.
Die is minstens zo verdorven, inderdaad. Al was het maar omdat hij met mijn vader bevriend is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat mag toch geen verrassing heten? Ze heeft niet voor niets een relatie gehad met Jort Kelder.
De zee is groot.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:32 schreef Nautilus. het volgende:
Nu ik Nova kijk, herinner ik me ineens dat Georgina Verbaan ooit opmerkte dat ze Osama Bin Laden "een lekker ding" vond. Ik kan dus concluderen dat ze op verdorven mannen valt.
Daar ontleen ik hoop aan.
Uitkleden is wat anders dan selectiever beleid.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kabinet gelukkig.
@ erik, doe niet zo kinderachtig, jij poste vandaag nog dat jij blij was dat het huidig kabinet de WA-jong ging uitkleden.
Hij zei uitkleden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uitkleden is wat anders dan selectiever beleid.
Me dunkt.
Helaas spreek ik het ook niet, maar ik spreek wel wat Russisch en aangezien beide talen Slavisch zijn heeft het wel enige overeenkomsten. Maar er is niets mooiers om mensen in je auto te hebben en dan zulke muziek op te zetten, ze kijken je dan vol ontzag aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik spreek geen Servo-Kroatisch, zou het eigenlijk wel willen
Dit kabinet is dan ook zwaar kut en heeft malloten als ministers.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kabinet gelukkig.
@ erik, doe niet zo kinderachtig, jij poste vandaag nog dat jij blij was dat het huidig kabinet de WA-jong ging uitkleden.
Van waaruit spreek je Russisch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helaas spreek ik het ook niet, maar ik spreek wel wat Russisch en aangezien beide talen Slavisch zijn heeft het wel enige overeenkomsten. Maar er is niets mooiers om mensen in je auto te hebben en dan zulke muziek op te zetten, ze kijken je dan vol ontzag aan.
Wees eerlijk en vergelijk onderstaande soldaten, welke boezemen meer ontzag in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De ondersten.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wees eerlijk en vergelijk onderstaande soldaten, welke boezemen meer ontzag in?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 10 minuten komt er een interessante docu over Nederlandse SS'ers op Nederland 2, die ga ik kijken en dan eventueel Peee-en-weee in de herhaling.quote:
Heee, ze hebben wel een lief tijgertje he!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De ondersten.
Rare bivakidioten met opstandelingen wapens zijn geen soldaten.
Tuurlijk ben ik daar blij om, ik neem aan dat het met een visie gebeurd. Ik heb er zelf geen gedegen onderzoek naar verricht maar elke bezuiniging juich ik toe. Laat onverlet dat ik niet meen zelf de wijsheid in pacht te hebben als het gaat om of mensen in een uitkering thuishoren.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit kabinet gelukkig.
Dat is een pro.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heee, ze hebben wel een lief tijgertje he!
Mooi want dan zijn we het eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:45 schreef eriksd het volgende:
VS, je krijgt een drankje van mij
[..]
Tuurlijk ben ik daar blij om, ik neem aan dat het met een visie gebeurd. Ik heb er zelf geen gedegen onderzoek naar verricht maar elke bezuiniging juich ik toe. Laat onverlet dat ik niet meen zelf de wijsheid in pacht te hebben als het gaat om of mensen in een uitkering thuishoren.
Op de universiteit worden allerhande talen aangeboden, en omdat ik altijd al de hang naar het dubieuze had en geen zin had in een standaard vreemde taal (Frans, Spaans, Italiaans) heb ik een beginnerscursus Russisch gevolgd.quote:
Plebejer.quote:
Ah zo. Slavische talenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op de universiteit worden allerhande talen aangeboden, en omdat ik altijd al de hang naar het dubieuze had en geen zin had in een standaard vreemde taal (Frans, Spaans, Italiaans) heb ik een beginnerscursus Russisch gevolgd.
Spreek dus echt maar een paar woorden, maar kan het schrift lezen en daaruit al heel veel afleiden (krant lezen lukt globaal). Eigenlijk wil ik het nog eens oppakken en wat meer mee gaan doen, omdat ik het erg leuk vind + iets kan wat niet zo heel veel anderen kunnen.
100x gezien. Erg realistisch, mooi gefilmd en volgens mij best authentiek.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
Der Untergang morgen om half 9, leuke film.
Ik houd niet van films waarbij de afloop al vaststaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
Der Untergang morgen om half 9, leuke film.
Titanic??quote:Op maandag 2 mei 2011 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik houd niet van films waarbij de afloop al vaststaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |