ik gebruik Zygor en mik er nog wat dungeons tussendoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:29 schreef webbyplus het volgende:
Ben bezig met een nieuwe char, pally, nu lvl 71... Moet zeggen dat het wel heel erg zuigt om opnieuw een char helemaal te levelen. echt saai... iemand nog tips om het leuker/sneller te maken?
Ja heb ik voor mijn warrior gebruikt. Was in no-time lvl 85. En alleen op Kalimdor geleveld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik gebruik Zygor en mik er nog wat dungeons tussendoor
speelt heerlijk en snel
je kan gewoon door het vuur heen vliegen wat nog op de grond en daken ect brand nadat die weg is en dan krijg je hem ook, en je gaat niet eens doodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ha! Deathwing ate me!
En geen achievement. QQ Heb een GM geticked. Gief Stood in Fire!
Ook gedaan, nog niet gekregen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 00:53 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan gewoon door het vuur heen vliegen wat nog op de grond en daken ect brand nadat die weg is en dan krijg je hem ook, en je gaat niet eens dood
Wij soms wel, maar dat komt omdat er tig duizend (kleine) guilds zijn bij ons die allemaal perse dus een eigen guild willen hebben waardoor recruiten in het algemeen op onze server zeer moeizaam vergaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:47 schreef Sjiznit het volgende:
Hebben jullie ook moeite met raids vol krijgen en recruiten in het algemeen?
In mijn vorige guild merkte ik dat als je ook maar enigszins zakt in de top, dan is het redelijk voorbij met het recruiten van goede spelers. Dit guild heeft daar gelukkig geen moeite mee, en op mmo-champion genoemd worden met je world first helpt enormquote:Op woensdag 11 mei 2011 08:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Wij soms wel, maar dat komt omdat er tig duizend (kleine) guilds zijn bij ons die allemaal perse dus een eigen guild willen hebben waardoor recruiten in het algemeen op onze server zeer moeizaam vergaat.
Shift click op de buff die je wilt veranderen en dan opent het config schermpje en moet je hem op hide zettenquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb nu ForceExorcist gedownload om over mijn LUI te draaien. Is het mogelijk dat je puur en alleen jouw eigen DoT's filtert..? De (de-)buffs van anderen op de mob hoeven niet in dit lijstje voor te komen..
Je kan hem helemaal aanpassen zoals jij het wilt, dus ja. Je kan ook bepaalde buffs/debuffs een andere kleur geven bijvoorbeeld, zoals een DoT die altijd op een mob moet zitten bijvoorbeeld. Op mijn paladin heb ik bijvoorbeeld als DPS Inquisition een felle gele kleur gegeven zodat ik snel kan zien of ie nog actief is of dat ik m moet vernieuwen.quote:Op woensdag 11 mei 2011 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
Ik heb nu ForceExorcist gedownload om over mijn LUI te draaien. Is het mogelijk dat je puur en alleen jouw eigen DoT's filtert..? De (de-)buffs van anderen op de mob hoeven niet in dit lijstje voor te komen..
Onze server begint dood te raken Horde side, de meeste spelers , including me, beginnen BoT,BWD érg saai te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:02 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Wij soms wel, maar dat komt omdat er tig duizend (kleine) guilds zijn bij ons die allemaal perse dus een eigen guild willen hebben waardoor recruiten in het algemeen op onze server zeer moeizaam vergaat.
Ja erg veel aanbod op Alliance kant. Wij doen het nu maar samen met een andere guild die in het zelfde schuitje zit. 5 om 5 of anders 6 om 4 meestal.quote:Op woensdag 11 mei 2011 08:02 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 mei 2011 14:08 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja erg veel aanbod op Alliance kant. Wij doen het nu maar samen met een andere guild die in het zelfde schuitje zit. 5 om 5 of anders 6 om 4 meestal.
Zolang er maar wat gaande is. Hopelijk kunnen we nog wel wat mensen aantrekken. We zijn wel een 'laid back social guild' wat me prima bevalt op het moment.
Jullie hebben het over 10m? Hoe kun je daar nou te weinig voor hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2011 17:35 schreef Sjiznit het volgende:
Het probleem is dat wij vaak net 1 of 2 spelers missen. En dat is nou juist zo vervelend.
Ik heb geen massa guild, we hebben 140 chars in de guild. Uiteraard een zooi alts en een smak socials. Eind WotLK runden we twee 10mans groepen. Daarvan zijn er een paar gestopt toen, is de toenmalige guildleader met 7 andere goede spelers naar horde getransferred en bleven wij met 6 actieve spelers over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben het over 10m? Hoe kun je daar nou te weinig voor hebben. Wij hebben altijd wel rond de 30-40 online alleen dan mis je net die ene healer met HC gear.(25 M)
Wij hebben magmaw hc first kill met 23 man gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 20:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Nou! Dat wordt leuk! Halfus Heroic met 22 man!En we doen 1 of andere rare tactiek, anders dan normaal!
Early call, we kappen er gewoon al mee! Guildleader heeft er geen zin in zo![]()
Ik maak als het kan gebruik van ideal, maar als dat niet wil gebruik ik direct debit en nog geen problemen gehad. Wel vaag idd dat je bank blijkbaar doorgeeft dat je te weinig saldo hebt als dat niet zo is. Misschien ligt het probleem bij je bank?quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Selestha het volgende:
Hebben jullie ook (vaak) problemen met direct debit?
Ik heb altijd voldoende saldo op mijn rekening staan als ik gebruik maak van DB en toch krijg ik regelmatig een email van Blizzard dat ze niet konden afschrijven. en dan moet ik weer een heel proces door om DB te unlockenHet wordt zo langzamerhand wel irritant..
Don't get me startedquote:Op donderdag 12 mei 2011 09:24 schreef Selestha het volgende:
Hebben jullie ook (vaak) problemen met direct debit?
quote:Op donderdag 12 mei 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren even zitten kijken naar de raids in Firelands, eerste boss.
Tijdens de raid?quote:Op donderdag 12 mei 2011 10:17 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
Ik zat tijdens mijn waardeloze raid ook naar die life streams te kijken!
![]()
Dat is nu net het punt. Ik zit in een guild waar er savonds net 5-6 man online zijn en tijdens raids net 9 of 10. Niet iedereen bij ons kan nog raiden. En om nu de boel op te bouwen kost best wel wat tijd.quote:Op woensdag 11 mei 2011 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Jullie hebben het over 10m? Hoe kun je daar nou te weinig voor hebben. Wij hebben altijd wel rond de 30-40 online alleen dan mis je net die ene healer met HC gear.(25 M)
Ik haat trash. Firelands is ook maar 7 bosses, zo weinig.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijdens de raid?Ziet er wel mooi uit, neem aan dat er nog veel trash komt in dat desolaat uitziende deel. Alhoewel ik dit ook wel wat vond hebben hehe.
Was een waardeloze raid!quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:30 schreef Isabeau het volgende:
Tijdens de raid?Ziet er wel mooi uit, neem aan dat er nog veel trash komt in dat desolaat uitziende deel. Alhoewel ik dit ook wel wat vond hebben hehe.
Ah oké nog iemand dus. Ik hoop maar dat hij het nu wel goed doet want ook nu zit er weer een weekend aan te komenquote:
Nou, daar zet ik wel vraagtekens bij hoorquote:Op donderdag 12 mei 2011 11:42 schreef Junglebeast het volgende:
Aan de andere kant heeft iemand die een guild zoekt zo veel keus. En heb je een beetje 350+ gear (ZA/ZG) dan kom je bijna overal wel binnen in de top 50 tot 30.
Trash is leuk juist. Geeft een band met je guild. Urenlang op trash zitten in AQ40. Geweldige tijd. Gewoon over allemaal shit praten met je guild op Ventrilo tijdens de trash. Beetje lol maken, etc.quote:Op donderdag 12 mei 2011 11:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik haat trash. Firelands is ook maar 7 bosses, zo weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |