Het plaatje ziet er mooier uit en als je em gebruikt krijg je een tijdje een Dworf chick achter je aanquote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die, Innkeeperd Daughter, daar heb je trouwens niets aan, die heeft dezelfde CD als de normale HS. Ik bedoel The Last Relic of Argus
quote:Op maandag 9 mei 2011 23:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb géén idee waar ik naar zit te kijken
Herken Naxx er wel in dus dat doe je alvast goed
Ff Googelen wat dat is hoor, Minecraft
zo gek is het niet want het is wel een beetje een game voor "nerds" en niet voor mainstreamersquote:
ik gebruik Zygor en mik er nog wat dungeons tussendoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:29 schreef webbyplus het volgende:
Ben bezig met een nieuwe char, pally, nu lvl 71... Moet zeggen dat het wel heel erg zuigt om opnieuw een char helemaal te levelen. echt saai... iemand nog tips om het leuker/sneller te maken?
Ja heb ik voor mijn warrior gebruikt. Was in no-time lvl 85. En alleen op Kalimdor geleveld.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 10:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik gebruik Zygor en mik er nog wat dungeons tussendoor
speelt heerlijk en snel
je kan gewoon door het vuur heen vliegen wat nog op de grond en daken ect brand nadat die weg is en dan krijg je hem ook, en je gaat niet eens doodquote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:48 schreef Silmarwen het volgende:
Ha! Deathwing ate me!
En geen achievement. QQ Heb een GM geticked. Gief Stood in Fire!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |