quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Buh ik bedoelde ook niet Grim Batol... geen idee waarom ik dat zei, ik bedoelde de PvP faction. Dat is toch de trinket?
ja daaromquote:Op maandag 9 mei 2011 09:57 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon teleport naar moonglade en daar naar de druid trainer.
Oh wacht, riding. Die kan je daar niet leren.
Ja. Wat je wel kan halen uit GB is de dagger (dacht ik) van de eerste baas, ook BiS pre-raiding.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Buh ik bedoelde ook niet Grim Batol... geen idee waarom ik dat zei, ik bedoelde de PvP faction. Dat is toch de trinket?
Ik heb nu 2 hele goede trinkets die mij een chance op 1710 spelldmg geven. Dat is een leuke buff, zeker als je er 2 hebtquote:Op maandag 9 mei 2011 08:30 schreef Silmarwen het volgende:
Dragonmaw voor je neck. En vergeet Therazane niet voor je enchants, gewoon de dailies doen, ben je snel zat exalted. En ik geloof dat de faction in Grim Batol een toffe trinket heeft voor casters maar dat weet ik niet zeker.
En Knut wil je nu vast wurgen. xD Die heeft nog een 318 wand en kan de nieuwe HC's nog niet doen. xD
Alle níeuwe.. Dat zijn er dan 4?quote:Op maandag 9 mei 2011 11:01 schreef Tijntje83 het volgende:
Ja, alle nieuwe factions behalve de PVP factions.
oi rustig maarquote:Op vrijdag 6 mei 2011 23:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tijd voor een upgrade ja, al een jaar of vier. Maar sommige dingen zijn wat belangrijker geweest de afgelopen jaren (verhuizen x 3, rijbewijs, auto, etc etc). En wat, vriendlief aankijken? We zijn uit elkaar is 1, en 2, wat is dat eigenlijk voor vraag? Ik kan niet voor m'n eigen geld zorgen ofzo?
En lage fps ja, laagste video settings ook. Het is gewoon een oud beestje, kan WoW nog net hebben. *aait
volgens mij 18% (or was het 17?)quote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan het ff niet zo 123 vinden.. Wat is tegenwoordig de hitcap voor een caster / warlock.?
Je kan er elke dag zelfs 6 peninsula en 12 pvp-zone doenquote:Op maandag 9 mei 2011 11:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die bovenste 5 hebben gewoon een tabard. Alleen Baradin's Warden/Hellscream's Reach niet, maar als je elke dag de dailies doet (6 op peninsula en 6 in de PvP zone zelf mits jouw faction die bezit) dan ben je zo exalted. 12x275 rep en dan nog wat extra elke dag als je meevecht in die battles en de daily win-quest daarvan doet.
Das ook niet helemaal waarquote:Op maandag 9 mei 2011 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan er elke dag zelfs 6 peninsula en 12 pvp-zone doenElke keer dat jouw faction Tol barad terug wint komen er 3 nieuwe dailies. Er zijn er 9 in totaal die steeds afwisselen en 3 die je maar 1x per dag kan doen (Problim, de krokodillen en doden van horde/alliance).
Ohja, die ook nogquote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb die wolf gekocht. Wil nu nog die draak en die zeemeeuw, maar geen zin meer in dailies.
Oh! Dat heb ik nou nog niet gehad. Ik heb het ook maar max 2x per dag gedaan hoor, dus niet die theoretische 3x per dag. En dan heb ik dus elke keer geluk gehad dat ze wel gewisseld waren.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:46 schreef Maureentje het volgende:
Das ook niet helemaal waarDie 3 wisselende dailies zijn random per blok ,dus soms heb je de pech dat dezelfde dailies er weer zijn die je eerder die dag ook al had
En dan haal je de 12 dus niet.
Dear God, moet je nu alles opnieuw doen?quote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren - heel dapper- aan mijn Argent Tournament dailies begonnen. Het voelt zo oneerlijk omdat ik die al tot in den treure had gedaan(resultaat van een factionchange
)
Oh wat irritant. Die quests zijn zo vreselijk, vooral die in het begin, je moet van hot naar haar, dat mens in het ijs in Howling Fjord bijvoorbeeld. Ik had totaal geen fut om die quests allemaal nog een keer te doen op mijn alts.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gisteren - heel dapper- aan mijn Argent Tournament dailies begonnen. Het voelt zo oneerlijk omdat ik die al tot in den treure had gedaan(resultaat van een factionchange
)
Ja, dat dusquote:Op maandag 9 mei 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Oh wat irritant. Die quests zijn zo vreselijk, vooral die in het begin, je moet van hot naar haar, dat mens in het ijs in Howling Fjord bijvoorbeeld. Ik had totaal geen fut om die quests allemaal nog een keer te doen op mijn alts.
Het rondvliegen is nog steeds irritant,quote:Op maandag 9 mei 2011 20:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Naja, ze zijn allicht wat meer /faceroll op level 85.
-edit- Thanks!
Mijn hemel wat een ....klus.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ben Naxxramas aan het maken in Minecraft. Dit is alleen nog maar de entrance met één pad naar een wing. Gaat een beetje groot worden ben ik bang.
[ afbeelding ]
Dat heb ik met mijn horde char nu. Ik ben helemaal gewend om alle outland en northrend quests te doen op alliance. Dat gaat op de autopilot maar nu op de horde is het net wat anders. Raak ik helemaal in de warquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het rondvliegen is nog steeds irritant,
En had ik al gezegd dat ik GEEN flightpoints in zowel Outland als Northrend meer heb en ik weet niet eens waar ik de alliance fp's moet zoeken
Oh lekker danquote:Op maandag 9 mei 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het rondvliegen is nog steeds irritant,
En had ik al gezegd dat ik GEEN flightpoints in zowel Outland als Northrend meer heb en ik weet niet eens waar ik de alliance fp's moet zoeken
Het is op de FOK! Minecraft server, dus als je je verveelt. Feel free to help.quote:Op maandag 9 mei 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een ....klus.Wat doe je jezelf aan!
Als ik me verveel doe ik wel archeologyquote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Het is op de FOK! Minecraft server, dus als je je verveelt. Feel free to help.![]()
Oh, nice. Ik wil wel helpen evt.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Het is op de FOK! Minecraft server, dus als je je verveelt. Feel free to help.![]()
ah, zoiets wilde ik binnenkort nog eens opzoeken, hoeft dus niet meerquote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Alle flightpoints in een handig overzicht![]()
http://wow.allakhazam.com/wiki/Category:flight_points_%28wow%29
Dan moet je je wel HEEL erg vervelen... De "random heartstone" weet de naam even niet is wel grappig trouwens.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik me verveel doe ik wel archeology
Cool.quote:
The blablah's daughter? Die heb ik ook nog nietquote:Op maandag 9 mei 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je je wel HEEL erg vervelen... De "random heartstone" weet de naam even niet is wel grappig trouwens.
Nee niet die, Innkeeperd Daughter, daar heb je trouwens niets aan, die heeft dezelfde CD als de normale HS. Ik bedoel The Last Relic of Argusquote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
The blablah's daughter? Die heb ik ook nog niet
Joh, die ken ik nog helemaal niet!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die, Innkeeperd Daughter, daar heb je trouwens niets aan, die heeft dezelfde CD als de normale HS. Ik bedoel The Last Relic of Argus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |