Ik ben nog maar 31.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu dan.....
Hallo, ik was 15.
Opa.quote:
Ik moet er niet aan denken dat ik in dienst zitquote:
Wat een nare vent is het (dan) ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden dat duke in z'n volgende post over bami begint?
Dacht ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik in dienst zit
Dat vind ik minder boeiend. Zijn pa die wat doet voor een of andere conservatieve denktank en daar geprezen wordt om zijn realistische schilderijen, dat is meer tekenend.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij lijkt me vast ook anti-militaristisch te zijn (schande! maar dat terzijde), in dat geval zal je het gegeven dat een oom van Tristan als generaal gediend heeft vast ook interesseren.
Al die zwetende jongemannen over de stormbaan, moet er niet aan denken inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik in dienst zit
Chopchop, door de bamiquote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een lief kitten voor je:
[ afbeelding ]
Ik heb niks aan het leger en het leger heeft niks aan mij.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Al die zwetende jongemannen over de stormbaan, moet er niet aan denken inderdaad.
Zwaar ondergeschikt aan kebab.quote:
Zo hoort het.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden dat duke in z'n volgende post over bami begint?
Ik wou altijd wel bij het leger, maar het loon hield me tegen, evenals m'n slechte gevoel voor autoriteit, en m'n luie fysieke gesteldheid.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik heb niks aan het leger en het leger heeft niks aan mij.
Eens, kebabquote:
Is het een onverwerkt jeugdtrauma?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt, ik heb dan ook een hekel aan katten.
Dat is niet de norm, ik zou die kebabzaak bij jou even voorstellen aan de voedselinspectie.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Kebab, goed voor een volle ochtend wc bezoek.
Halal (en Kosher) is ook zwaar ondergeschikt aan onze Westerse normen, geen bacon, ik bedoel, GEEN BACON?!?!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens, kebab
Al hoeft het niet halal van mij
Maar van de meeste moderne moslims ook niet volgens mij.
Neuh, heb gewoon niets met die nutteloze beesten. Beetje lieve vogeltjes afmaken en vervolgens niet opvretenquote:
Ik ben totaal niet atletisch, lenig of heb een goed uithoudingsvermogen, kan ook niet tegen autoriteit en ik zou ook nog eens mijn leven moeten riskeren op missies waar ik niet achter sta en die nutteloos zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wou altijd wel bij het leger, maar het loon hield me tegen, evenals m'n slechte gevoel voor autoriteit, en m'n luie fysieke gesteldheid.
Of het ligt aan het consumeren van drank........quote:Op maandag 2 mei 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is niet de norm, ik zou die kebabzaak bij jou even voorstellen aan de voedselinspectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |