Ook een lekker nummer, maar niet mijn favoriet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef eriksd het volgende:
Remlof, wat vind je van deze;
Prachtige pianogroove m.i.
Ah onze Amerika kenner, wat heeft hij te melden?quote:
No way dat ik naar die demagoog ga luisteren.quote:
Wat een held is dat toch.quote:
O.a. over de relatie VS - Pakistan.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah onze Amerika kenner, wat heeft hij te melden?
Neehoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd. Jij bent doorgaans wel een fan van politici met een klagerige sound.
Gaan ze dat pokke land eindelijk platgooien?quote:
Idd, dit nummer ken ik nog van toen ik op de MAVO zat. Lekker met al mijn tuigmaten dit nummer keihard draaien op het zwembad, en de badmeesters die niks konden doen. Uitgaan in Dieka en dan constant vechtpartijen, stond ik daar met m'n kraagje tussen de trainingspakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik durf het bijna niet te posten hoor..
Zo slecht is het toch ook weer niet?
Beste werkgever en collega's die ik heb gehad. Als het aan mij lag zat ik er nu nog bij.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom wel uit een militair nest (opa officier, oom & vader reserve-officier geweest) dus ik heb zeker wel een plekje voor het groen in mijn hart.
Momenteel weerhoudt mijn slechte conditie mij ervan om bij de Natres te gaan, maar ik wil op termijn dat toch serieus overwegen. Op die manier kan ik toch mijn interesse in het groen een plek geven en toch in mijn leven bepaalde doelen bereiken (eigen bedrijf is een droom van mij).
Doch, zo dicht bij Deventer is dat nou ook weer niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaahaaa, ik was nog jong en wist van toeten noch blazen.
Amerika? Nee helaas niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaan ze dat pokke land eindelijk platgooien?
Sinds ik mijn door mijn maat geaccrediteerde Dubairoute heb gevonden ben ik onder de pannen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:40 schreef eriksd het volgende:
Ha, ik zie dat ik als een van de weinige studenten fiscaal recht ook de vereiste vakken om advocaat te worden heb afgelegd. Marktwaarde up.
De dubairoute? Je bedoelt gewoon je BV'tje (of de equivalent) daar neerknallen tegen de lage VPB en vervolgens hier lekker laten uitbetalen?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sinds ik mijn door mijn maat geaccrediteerde Dubairoute heb gevonden ben ik onder de pannen.
Maar kan ik hieruit opmaken dat als ze me dan toch eens bij mijn kloten hebben, ik bij u terecht kan?
Onzin, zoals Van Rossem net zei "de gewelddadige jihad is een gepasseerd station".quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
geertwilderspvv Geert Wilders
Historische dag: Osama bin Laden, verantwoordelijk voor 3.000 doden op 9/11, is gevonden en gedood. Strijd tegen islamterreur gaat door.
En zo is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |