Puur symbolisch, die 'war-on-terror' levert ons totaal geen extra veiligheid op. Terrorisme kun je niet de kop indrukken, alleen die regio's perspectief bieden helpt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
geertwilderspvv Geert Wilders
Historische dag: Osama bin Laden, verantwoordelijk voor 3.000 doden op 9/11, is gevonden en gedood. Strijd tegen islamterreur gaat door.
En zo is dat.
Zeer zeker.quote:
Oh dear, zelfs een zaligverklaring doet deze zonden niet verdwijnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vanaf mijn locatie was het op fietsafstand, evenals Boode in Bathmen (op zondag).
En dan de hele rit keihard "tikke takke tikkee heee heee hee" schreeuwen om vervolgens compleet schor bij die zuipkeet aan te komen.
Dat ja, alleen dan wonen in Zwitserland omdat de belasting op wat hier box 2 heet aldaar 0% is. Uiteindelijke belastingdruk vanaf nettowinst tot netto-inkomen: 0%.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
De dubairoute? Je bedoelt gewoon je BV'tje (of de equivalent) daar neerknallen tegen de lage VPB en vervolgens hier lekker laten uitbetalen?
Its a Jersey thing.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Ik voel me op een of andere manier nooit prettig als ik in de buurt ben van een soldaat in uniform.
Zo klopt hij inderdaad. Doe je goedquote:Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat ja, alleen dan wonen in Zwitserland omdat de belasting op wat hier box 2 heet aldaar 0% is. Uiteindelijke belastingdruk vanaf nettowinst tot netto-inkomen: 0%.
Don't go breakin' my heartquote:
Dat heb ik nou altijd met agenten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Ik voel me op een of andere manier nooit prettig als ik in de buurt ben van een soldaat in uniform.
Wat heeft South Park hier mee te maken?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ging ik nog niet naar binnen al was alle drank voor niks.
quote:
Poezies.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een lief kitten voor je:
[ afbeelding ]
Ik krijg dan heimwee.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
Maar hoe oud ben je nu dan.....quote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ging ik nog niet naar binnen al was alle drank voor niks.
Ik ben nog maar 31.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben je nu dan.....
Hallo, ik was 15.
Opa.quote:
Ik moet er niet aan denken dat ik in dienst zitquote:
Wat een nare vent is het (dan) ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Wedden dat duke in z'n volgende post over bami begint?
Dacht ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik in dienst zit
Dat vind ik minder boeiend. Zijn pa die wat doet voor een of andere conservatieve denktank en daar geprezen wordt om zijn realistische schilderijen, dat is meer tekenend.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij lijkt me vast ook anti-militaristisch te zijn (schande! maar dat terzijde), in dat geval zal je het gegeven dat een oom van Tristan als generaal gediend heeft vast ook interesseren.
Al die zwetende jongemannen over de stormbaan, moet er niet aan denken inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat ik in dienst zit
Chopchop, door de bamiquote:Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier een lief kitten voor je:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |