Ik kan hem helaas niet spelen maar hij lijkt me heel vet ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Speelt iemand al Witcher 2? Ik had hem al in 2010 gepreordered. Nou wat een vette game, daar ben ik wel zoet mee tot de release van deze game.
Als je van hardcore-games houdt, dan zeker. Maar de ervaring van een TES-game gaat er bij mij net zo makkelijk in.quote:
Ehm, men zegt dat het spel er beter van wordt, was benieuwd naar de ervaringen hier...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
speel het dan niet, als je het niet normaal kan spelen
Beetje gay.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil passionele liefde bedrijven met SKyrim, ik zal het gaatje van de cd likken alsof ik de sky zit te rimmen. De anus van de hemel, als het ware terwijl ik al trillend eroverheen spritz
Ik lik de sky nu.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil passionele liefde bedrijven met SKyrim, ik zal het gaatje van de cd likken alsof ik de sky zit te rimmen. De anus van de hemel, als het ware terwijl ik al trillend eroverheen spritz
Zeker niet. Grafisch zal Witcher2 wel beter zijn en qua combat misschien, maar ik vind persoonlijk Witcher2 meer een adventure met wat random RPG elementen (zoals het skill/perk systeem), maar het gaat niet zo diep als TES games (qua character development, equipment, side quests, etc).quote:
Jij verdient een plaatsje hieronder.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef RickoKun het volgende:
Archer zijn in oblivionquote:Op maandag 23 mei 2011 18:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zeker niet. Grafisch zal Witcher2 wel beter zijn en qua combat misschien, maar ik vind persoonlijk Witcher2 meer een adventure met wat random RPG elementen (zoals het skill/perk systeem), maar het gaat niet zo diep als TES games (qua character development, equipment, side quests, etc).
Archers deden vies weinig damage naar mijn mening.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 16:57 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Archer zijn in oblivionEn wordt zeker weer mijn class in Skyrim
En constant moeten sneaken terwijl de ogres je al vanaf de andere kant van het level aan konden horen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Archers deden vies weinig damage naar mijn mening.
Vond ik niet. Maar ik scoorde ook veelal headshotsquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:54 schreef Silv het volgende:
[..]
Archers deden vies weinig damage naar mijn mening.
Hoewel ik het zelf niet heb gespeeld maar wel vaak voorbij hier heb zien komen:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:42 schreef Kn0x het volgende:
Het is hier al meermalen gepost, maar toch ga ik het vragen (ook aangezien ik het Oblivion-deeltje niet kon vinden.) Ik heb pas een nieuwe PC en heb daar nu Oblivion op geinstalleerd. Welk mods zijn nu echter aanraders?
Ik ben gestopt met mezelf te folteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net de trailer weer eens zitten kijken, en dat gezang zit nu in m'n kop
Och, lekker meeneuriëren op het werkquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met mezelf te folteren.
Idem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, krijg er zoals altijd kippenvel van
Ach, ik ben weer lekker actief in Morrowind... kom de tijd wel doorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Idem.
Maar ik krijg er dan ook gelijk zo'n zin in. En met nog 5 maanden te gaan, is dat een marteling.
The Witcher 2 e.d. houden mij ook wel bezig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, ik ben weer lekker actief in Morrowind... kom de tijd wel door
Ik had gehoopt op 32 man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben echt enorm benieuwd naar Skyrim, was het maar al November![]()
Vooral het nieuws dat de 130 dungeons door 8 man zijn gemaakt in plaats van 1 is echt fijn om te horen
quote:
Copy/paste vanaf FOK!Gamesquote:In het 'Official PlayStation Magazine' is er een lange special over The Elder Scrolls V: Skyrim verschenen met veel details over de gameplay.
Dat de draken willekeurig in de gamewereld verschijnen, zonder zogenaamde 'scripted events,' wisten we al. Maar wist je ook dat gewonde draken niet kunnen vliegen? Zo kan je de strijd met zo'n beest verplaatsen naar de grond.
De vaardigheden in de game, 'Dragon Shouts' geheten, kan je tijdens het spelen leren. Zo zijn er in het artikel een aantal genoemd: Yol Toor, Fire Breath, Iiz Slen, Ice Crystals, Strun Bah Qo, Lightning Storm, Slow Time en Whirlwind Spirit. Waar 'Slow Time' en 'Fire Breath' redelijk duidelijk lijken, zijn termen als 'Strun Bah Qo' nog erg geheimzinnig.
Er zijn een aantal combinaties voor 'dual wielding' bekend gemaakt. En hieruit blijkt dat je de fakkels nu ook voor gevechten kunt gebruiken.
De combinaties:
Wapen en wapen
Wapen en schild
Wapen en fakkel
Spell en wapen
Spell en spell
Een groot 'two-handed weapon'
De 'random quests' zijn gegenereerd door de 'Radiant Story mechanic' en dit is geïnspireerd door de 'random encounters' in Fallout 3. De ontwikkelaars waren namelijk ontevreden over het neppe gevoel dat sommige quests in Oblivion gaven. Ze hopen Skyrim op deze manier wat echter te laten voelen.
Er zijn 13 verschillende types erts voor 'crafting'. Helaas heeft Bethesda ook bevestigd dat 'Hand to Hand' niet meer beschikbaar is in de game.
Skyrim
In de game zullen er weer guilds zijn waar je je als speler bij kunt scharen. De verhaallijnen van deze guilds zullen door elkaar lopen en ook connecties hebben met de 'main questline'.
De facties in de game:
The Thieves Guild
The College of Winter Hold (voor Mages)
The Companions (voor Warriors)
The Dark Brotherhood
Elke stad in Skyrim heeft zijn eigen unieke economie, welke gesaboteerd kan worden door de speler, als deze kwaad in zijn wil heeft. De steden zullen nog steeds bewaakt worden door bewakers, maar ze zullen niet zo sterk en machtig zijn als ze waren in Oblivion. Bounties zullen in tegenstelling tot in Oblivion niet door het hele rijk gelden. Als je iemand in stad A doodt, zullen de gardetroepen in stad B je daar niet voor arresteren.
Met meer dan 60 000 zinnen dialoog in de game heeft Skyrim veel meer voice-actors dan Oblivion of Fallout 3
In Skyrim zul je verschillende mogelijkheden tot reizen hebben. Weer kan je gebruik maken van paarden die, volgens het artikel, ook echt als paarden zullen aanvoelen. Het 'fast-travel'-systeem van Morrowind zal weer gebruikt worden. Waar je via zogenaamde 'carriages' van stad naar stad kan reizen, zonder dat je de plek ontdekt hoeft te hebben. Daarnaast blijft 'fast-travel' zoals we van Oblivion en Fallout 3 gewend zijn bestaan, maar die is slechts te gebruiken voor plaatsen die je reeds bezocht hebt.
In het artikel zijn plaatjes te zien van onder andere een Draugr, een kampeerplek bij een rivier, een nieuwe fire spell, een mensenvrouw bij een stad, een close-up van een vrouwelijke warrior, een bewaker met Legionnaire pantser en een bebaarde Nord bij een kasteel, bewapend met een strijdhamer.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
En hand-to-hand heb ik eik nooit gebruikt, dus ik vind het wel prima.
Voor mijn part hadden ze heel het magic er ook uitgesloopt. Ik speel toch niet als een of andere latente homofiel die wat kleurtjes uit zn handen kan toveren?
Zulks spelen speel je als een beul eerste klas met zwaarden, bijlen, schilden, armor, speren, dolken en meer van zulks soort mannelijkheid.![]()
Magic
quote:Then again, it would make for a very laid-back game if you arrived off the boat in Seyda Neen to find that the Nerevarine had already visited, and the skies over Red Mountain were already blue again... You become a Muck farmer in Gnisis and spend the rest of your life getting drunk on Mazte in the Madach Tradehouse every Fredas evening.
Ik speel altijd Magicquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
Voor mijn part hadden ze heel het magic er ook uitgesloopt. Ik speel toch niet als een of andere latente homofiel die wat kleurtjes uit zn handen kan toveren?
Zulks spelen speel je als een beul eerste klas met zwaarden, bijlen, schilden, armor, speren, dolken en meer van zulks soort mannelijkheid.![]()
Magic
Ik heb nooit een hth-character gehad, is dat een beetje speelbaar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel jammer dat ze hand-to-hand eruit hebben gehaald... hadden ze beter om kunnen zetten naar echt dmg doen ipv eerst iemand's fatigue eraf moeten rammen
Ik wilde altijd al een monk-achtig character hebben die dus serieuze dmg deed met z'n handen, zeer hoge agi om te dodgen en sick veel defensive en healing magic
Is toch hetzelfde met een warrior? Hoe meer zwaardslagen je maakt, des te sneller je endurance-balk leeg is. Waardoor je veel minder schade doet. Dus daar gebruikte ik ook steeds potions voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:01 schreef RickoKun het volgende:
Persoonlijk vind ik een mage char vaak wat 'creatiever' dan een 'warrior' char. Echter speelde ik de warrior omdat ik geen zin had om mijzelf telkens op te moeten laden met mana, en gewoon wilde rossen
Ik ga weer bruut voor magic uiteraard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
Magic
Ja. Maar dat verwacht ik wel. Sowieso nu de hele Dark Brotherhood terugkomt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dan mot t wel goed geïmplementeerd zijn
Ik ben zeer benieuwd hoe de DB en de thieves guild met de MQ worden verwoven, dat wordt nog interessant imoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja. Maar dat verwacht ik wel. Sowieso nu de hele Dark Brotherhood terugkomt.
Ik kom telkens klaar met dragon shoutsquote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Baalhaar het volgende:
Hoe vaak hebben jullie trouwens al gefapt op de gedachte aan deze game?
Ik al 5.
Eerst eens kijken hoe het draait. Witcher 2 is ook goed speelbaar nog dus verwacht eigenlijk geen noodzaak. Maar het kriebelt wel om te upgraden dus wie weetquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef GeertJan88 het volgende:
ik koop zo rond 1-11-11 een nieuwe pc, nog meer mensen dit van plan?
Moet wel wat detail opofferen bij Witcher 2, en AA is uit den boze. Nieuwe Elder Scrolls is wel het soort spel waarvoor ik een upgrade zou over hebben. Misschien een nieuwe vid kaart van rond de 200 euquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik betwijfel of het nodig is als je The Witcher 2 kunt spelen aangezien Skyrim () ook op consoles gaat draaien. Laat ik het woord port niet in de mond nemen.
Nah, denk dat mijn PC Skyrim wel aan zal kunnen, en in tegenstelling tot Oblivion en Morrowind verwacht ik ook niet dat Skyrim extreem zwaar zal zijn, zeker als ze nu de multicore support wel goed voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef GeertJan88 het volgende:
ik koop zo rond 1-11-11 een nieuwe pc, nog meer mensen dit van plan?
mid-range pc is al beter dan een console, een kaart van 100 +/- euro zou al voldoen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet wel wat detail opofferen bij Witcher 2, en AA is uit den boze. Nieuwe Elder Scrolls is wel het soort spel waarvoor ik een upgrade zou over hebben. Misschien een nieuwe vid kaart van rond de 200 eu
Dan ga ik er niet genoeg op vooruitquote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mid-range pc is al beter dan een console, een kaart van 100 +/- euro zou al voldoen.
Welke kaart heb je nu dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ga ik er niet genoeg op vooruit![]()
Wat nog maar eens bevestigt dat ik eigenlijk geen nieuwe kaart nodig heb![]()
Radeon HD 5770quote:
Hopen dat ik er aan denk, nog even lekker wegkwijlenquote:Deze week zal er met de E3 nieuwe informatie beschikbaar komen over Skyrim. De volgende online te volgen live-shows zijn aangekondigd:
Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
Dinsdag rond 22:00 uur* zal er een demo zijn op G4TV.com
Donderdagnacht rond 2:00 uur* zal IGN aandacht besteden aan Skyrim.
Uiteraard zullen deze shows naderhand ook nog gewoon op hun sites te zien zijn. Ik ben benieuwd.
* Nederlandse tijd
i5 2500K is dé gaming-cpu van het moment. Goedkoop, stock al retesnel en zeer goed overclockbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom een i5 met zulke dikke videokaarten?
Ik vind het ook wel altijd nostalgisch om gewoon naar de winkel te gaan, hem daar dan zo schattig in de schappen te zien liggen, om vervolgens met een stijve pik te gaan afrekenen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ga hem trouwens volgende maand denk ik wel pre-orderen. Ben nog even aan het bedenken waar. En is er misschien een manier om laat maar zeggen alleen de key te pre-orderen voor in Steam te gebruiken? Of is het met steam zelf sneller, aangezien je dan al kan pre-loaden enzo? Hoe gaan jullie dat allemaal doen? Of ik nou 40 of 60 betaal maakt niet heel veel uit, als ik hem maar meteen kan spelen als 'ie uit is!
Dat is op zich ook wel relaxed ja, soms verkopen ze natuurlijk ook gewoon 1 of 2 dagen van te voren dat spel. Dus dat zou wel mooi zijn. Met steam heb je af en toe dat hij weer te veel belast is en dan niet kan unlocken enzo. Oblivion had ik ook gepreordered maar die had ik 4 dagen van te voren ook al kunnen downloaden en spelen. Maar pre-order natuurlijk wel binnen gekregen daarna.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel altijd nostalgisch om gewoon naar de winkel te gaan, hem daar dan zo schattig in de schappen te zien liggen, om vervolgens met een stijve pik te gaan afrekenen.
Zal toch wel?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of we nieuw materiaal te zien krijgen morgen
Waarom zouden ze eigenlijk voor zo'n typische releasedatum gekozen hebben?quote:
Omdat het de meest typische datum ooit is.. 11-11-11...Iets vergelijkbaars is er niet. En zal er ook nooit komen..quote:Op maandag 6 juni 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zouden ze eigenlijk voor zo'n typische releasedatum gekozen hebben?
*aftelt*quote:Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
Todd Howard zat zojuist bij GTquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef RickoKun het volgende:
Is Skyrim er langs gesneaked ofzo?
EA begint toch pas strakjes?
Skyrim is van Bethesda, niet EAquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef RickoKun het volgende:
Omgquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef RickoKun het volgende:
Komt door al die exclusieve zooi van Gametrailers, vind het ook fucking irritant, hou gewoon een persevent en laat iedereen dan genieten, maar nee, ze geven exclusieve rechten aan gametrailers en pas dagen later komt het op andere sites...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef RickoKun het volgende:
Ja sorry negers, maar waarom komt ie er onaangekondigd door heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |