Ja. Maar dat verwacht ik wel. Sowieso nu de hele Dark Brotherhood terugkomt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar dan mot t wel goed geïmplementeerd zijn
Ik ben zeer benieuwd hoe de DB en de thieves guild met de MQ worden verwoven, dat wordt nog interessant imoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:06 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja. Maar dat verwacht ik wel. Sowieso nu de hele Dark Brotherhood terugkomt.
Ik kom telkens klaar met dragon shoutsquote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef Baalhaar het volgende:
Hoe vaak hebben jullie trouwens al gefapt op de gedachte aan deze game?
Ik al 5.
Eerst eens kijken hoe het draait. Witcher 2 is ook goed speelbaar nog dus verwacht eigenlijk geen noodzaak. Maar het kriebelt wel om te upgraden dus wie weetquote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef GeertJan88 het volgende:
ik koop zo rond 1-11-11 een nieuwe pc, nog meer mensen dit van plan?
Moet wel wat detail opofferen bij Witcher 2, en AA is uit den boze. Nieuwe Elder Scrolls is wel het soort spel waarvoor ik een upgrade zou over hebben. Misschien een nieuwe vid kaart van rond de 200 euquote:Op zondag 5 juni 2011 15:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ik betwijfel of het nodig is als je The Witcher 2 kunt spelen aangezien Skyrim () ook op consoles gaat draaien. Laat ik het woord port niet in de mond nemen.
Nah, denk dat mijn PC Skyrim wel aan zal kunnen, en in tegenstelling tot Oblivion en Morrowind verwacht ik ook niet dat Skyrim extreem zwaar zal zijn, zeker als ze nu de multicore support wel goed voor elkaar krijgen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef GeertJan88 het volgende:
ik koop zo rond 1-11-11 een nieuwe pc, nog meer mensen dit van plan?
mid-range pc is al beter dan een console, een kaart van 100 +/- euro zou al voldoen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet wel wat detail opofferen bij Witcher 2, en AA is uit den boze. Nieuwe Elder Scrolls is wel het soort spel waarvoor ik een upgrade zou over hebben. Misschien een nieuwe vid kaart van rond de 200 eu
Dan ga ik er niet genoeg op vooruitquote:Op zondag 5 juni 2011 17:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mid-range pc is al beter dan een console, een kaart van 100 +/- euro zou al voldoen.
Welke kaart heb je nu dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ga ik er niet genoeg op vooruit![]()
Wat nog maar eens bevestigt dat ik eigenlijk geen nieuwe kaart nodig heb![]()
Radeon HD 5770quote:
Hopen dat ik er aan denk, nog even lekker wegkwijlenquote:Deze week zal er met de E3 nieuwe informatie beschikbaar komen over Skyrim. De volgende online te volgen live-shows zijn aangekondigd:
Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
Dinsdag rond 22:00 uur* zal er een demo zijn op G4TV.com
Donderdagnacht rond 2:00 uur* zal IGN aandacht besteden aan Skyrim.
Uiteraard zullen deze shows naderhand ook nog gewoon op hun sites te zien zijn. Ik ben benieuwd.
* Nederlandse tijd
i5 2500K is dé gaming-cpu van het moment. Goedkoop, stock al retesnel en zeer goed overclockbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom een i5 met zulke dikke videokaarten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |