Idem.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, krijg er zoals altijd kippenvel van
Ach, ik ben weer lekker actief in Morrowind... kom de tijd wel doorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Idem.
Maar ik krijg er dan ook gelijk zo'n zin in. En met nog 5 maanden te gaan, is dat een marteling.
The Witcher 2 e.d. houden mij ook wel bezig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, ik ben weer lekker actief in Morrowind... kom de tijd wel door
Ik had gehoopt op 32 man.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ben echt enorm benieuwd naar Skyrim, was het maar al November![]()
Vooral het nieuws dat de 130 dungeons door 8 man zijn gemaakt in plaats van 1 is echt fijn om te horen
quote:
Copy/paste vanaf FOK!Gamesquote:In het 'Official PlayStation Magazine' is er een lange special over The Elder Scrolls V: Skyrim verschenen met veel details over de gameplay.
Dat de draken willekeurig in de gamewereld verschijnen, zonder zogenaamde 'scripted events,' wisten we al. Maar wist je ook dat gewonde draken niet kunnen vliegen? Zo kan je de strijd met zo'n beest verplaatsen naar de grond.
De vaardigheden in de game, 'Dragon Shouts' geheten, kan je tijdens het spelen leren. Zo zijn er in het artikel een aantal genoemd: Yol Toor, Fire Breath, Iiz Slen, Ice Crystals, Strun Bah Qo, Lightning Storm, Slow Time en Whirlwind Spirit. Waar 'Slow Time' en 'Fire Breath' redelijk duidelijk lijken, zijn termen als 'Strun Bah Qo' nog erg geheimzinnig.
Er zijn een aantal combinaties voor 'dual wielding' bekend gemaakt. En hieruit blijkt dat je de fakkels nu ook voor gevechten kunt gebruiken.
De combinaties:
Wapen en wapen
Wapen en schild
Wapen en fakkel
Spell en wapen
Spell en spell
Een groot 'two-handed weapon'
De 'random quests' zijn gegenereerd door de 'Radiant Story mechanic' en dit is geïnspireerd door de 'random encounters' in Fallout 3. De ontwikkelaars waren namelijk ontevreden over het neppe gevoel dat sommige quests in Oblivion gaven. Ze hopen Skyrim op deze manier wat echter te laten voelen.
Er zijn 13 verschillende types erts voor 'crafting'. Helaas heeft Bethesda ook bevestigd dat 'Hand to Hand' niet meer beschikbaar is in de game.
Skyrim
In de game zullen er weer guilds zijn waar je je als speler bij kunt scharen. De verhaallijnen van deze guilds zullen door elkaar lopen en ook connecties hebben met de 'main questline'.
De facties in de game:
The Thieves Guild
The College of Winter Hold (voor Mages)
The Companions (voor Warriors)
The Dark Brotherhood
Elke stad in Skyrim heeft zijn eigen unieke economie, welke gesaboteerd kan worden door de speler, als deze kwaad in zijn wil heeft. De steden zullen nog steeds bewaakt worden door bewakers, maar ze zullen niet zo sterk en machtig zijn als ze waren in Oblivion. Bounties zullen in tegenstelling tot in Oblivion niet door het hele rijk gelden. Als je iemand in stad A doodt, zullen de gardetroepen in stad B je daar niet voor arresteren.
Met meer dan 60 000 zinnen dialoog in de game heeft Skyrim veel meer voice-actors dan Oblivion of Fallout 3
In Skyrim zul je verschillende mogelijkheden tot reizen hebben. Weer kan je gebruik maken van paarden die, volgens het artikel, ook echt als paarden zullen aanvoelen. Het 'fast-travel'-systeem van Morrowind zal weer gebruikt worden. Waar je via zogenaamde 'carriages' van stad naar stad kan reizen, zonder dat je de plek ontdekt hoeft te hebben. Daarnaast blijft 'fast-travel' zoals we van Oblivion en Fallout 3 gewend zijn bestaan, maar die is slechts te gebruiken voor plaatsen die je reeds bezocht hebt.
In het artikel zijn plaatjes te zien van onder andere een Draugr, een kampeerplek bij een rivier, een nieuwe fire spell, een mensenvrouw bij een stad, een close-up van een vrouwelijke warrior, een bewaker met Legionnaire pantser en een bebaarde Nord bij een kasteel, bewapend met een strijdhamer.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
En hand-to-hand heb ik eik nooit gebruikt, dus ik vind het wel prima.
Voor mijn part hadden ze heel het magic er ook uitgesloopt. Ik speel toch niet als een of andere latente homofiel die wat kleurtjes uit zn handen kan toveren?
Zulks spelen speel je als een beul eerste klas met zwaarden, bijlen, schilden, armor, speren, dolken en meer van zulks soort mannelijkheid.![]()
Magic
quote:Then again, it would make for a very laid-back game if you arrived off the boat in Seyda Neen to find that the Nerevarine had already visited, and the skies over Red Mountain were already blue again... You become a Muck farmer in Gnisis and spend the rest of your life getting drunk on Mazte in the Madach Tradehouse every Fredas evening.
Ik speel altijd Magicquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
En hand-to-hand heb ik eik nooit gebruikt, dus ik vind het wel prima.
Voor mijn part hadden ze heel het magic er ook uitgesloopt. Ik speel toch niet als een of andere latente homofiel die wat kleurtjes uit zn handen kan toveren?
Zulks spelen speel je als een beul eerste klas met zwaarden, bijlen, schilden, armor, speren, dolken en meer van zulks soort mannelijkheid.![]()
Magic
Ik heb nooit een hth-character gehad, is dat een beetje speelbaar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel jammer dat ze hand-to-hand eruit hebben gehaald... hadden ze beter om kunnen zetten naar echt dmg doen ipv eerst iemand's fatigue eraf moeten rammen
Ik wilde altijd al een monk-achtig character hebben die dus serieuze dmg deed met z'n handen, zeer hoge agi om te dodgen en sick veel defensive en healing magic
Is toch hetzelfde met een warrior? Hoe meer zwaardslagen je maakt, des te sneller je endurance-balk leeg is. Waardoor je veel minder schade doet. Dus daar gebruikte ik ook steeds potions voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:01 schreef RickoKun het volgende:
Persoonlijk vind ik een mage char vaak wat 'creatiever' dan een 'warrior' char. Echter speelde ik de warrior omdat ik geen zin had om mijzelf telkens op te moeten laden met mana, en gewoon wilde rossen
Ik ga weer bruut voor magic uiteraard.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:08 schreef vosss het volgende:
En hand-to-hand heb ik eik nooit gebruikt, dus ik vind het wel prima.
Voor mijn part hadden ze heel het magic er ook uitgesloopt. Ik speel toch niet als een of andere latente homofiel die wat kleurtjes uit zn handen kan toveren?
Zulks spelen speel je als een beul eerste klas met zwaarden, bijlen, schilden, armor, speren, dolken en meer van zulks soort mannelijkheid.![]()
Magic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |