Hopen dat ik er aan denk, nog even lekker wegkwijlenquote:Deze week zal er met de E3 nieuwe informatie beschikbaar komen over Skyrim. De volgende online te volgen live-shows zijn aangekondigd:
Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
Dinsdag rond 22:00 uur* zal er een demo zijn op G4TV.com
Donderdagnacht rond 2:00 uur* zal IGN aandacht besteden aan Skyrim.
Uiteraard zullen deze shows naderhand ook nog gewoon op hun sites te zien zijn. Ik ben benieuwd.
* Nederlandse tijd
i5 2500K is dé gaming-cpu van het moment. Goedkoop, stock al retesnel en zeer goed overclockbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef drumstickNL het volgende:
Waarom een i5 met zulke dikke videokaarten?
Ik vind het ook wel altijd nostalgisch om gewoon naar de winkel te gaan, hem daar dan zo schattig in de schappen te zien liggen, om vervolgens met een stijve pik te gaan afrekenen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:50 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ga hem trouwens volgende maand denk ik wel pre-orderen. Ben nog even aan het bedenken waar. En is er misschien een manier om laat maar zeggen alleen de key te pre-orderen voor in Steam te gebruiken? Of is het met steam zelf sneller, aangezien je dan al kan pre-loaden enzo? Hoe gaan jullie dat allemaal doen? Of ik nou 40 of 60 betaal maakt niet heel veel uit, als ik hem maar meteen kan spelen als 'ie uit is!
Dat is op zich ook wel relaxed ja, soms verkopen ze natuurlijk ook gewoon 1 of 2 dagen van te voren dat spel. Dus dat zou wel mooi zijn. Met steam heb je af en toe dat hij weer te veel belast is en dan niet kan unlocken enzo. Oblivion had ik ook gepreordered maar die had ik 4 dagen van te voren ook al kunnen downloaden en spelen. Maar pre-order natuurlijk wel binnen gekregen daarna.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:27 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel altijd nostalgisch om gewoon naar de winkel te gaan, hem daar dan zo schattig in de schappen te zien liggen, om vervolgens met een stijve pik te gaan afrekenen.
Zal toch wel?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of we nieuw materiaal te zien krijgen morgen
Waarom zouden ze eigenlijk voor zo'n typische releasedatum gekozen hebben?quote:
Omdat het de meest typische datum ooit is.. 11-11-11...Iets vergelijkbaars is er niet. En zal er ook nooit komen..quote:Op maandag 6 juni 2011 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom zouden ze eigenlijk voor zo'n typische releasedatum gekozen hebben?
*aftelt*quote:Maandag rond 20:00 uur* zal er de eerste demo komen door Todd Howard op GameTrailers.com.
Todd Howard zat zojuist bij GTquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef RickoKun het volgende:
Is Skyrim er langs gesneaked ofzo?
EA begint toch pas strakjes?
Skyrim is van Bethesda, niet EAquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef RickoKun het volgende:
Omgquote:Op maandag 6 juni 2011 21:09 schreef RickoKun het volgende:
Komt door al die exclusieve zooi van Gametrailers, vind het ook fucking irritant, hou gewoon een persevent en laat iedereen dan genieten, maar nee, ze geven exclusieve rechten aan gametrailers en pas dagen later komt het op andere sites...quote:Op maandag 6 juni 2011 21:14 schreef RickoKun het volgende:
Ja sorry negers, maar waarom komt ie er onaangekondigd door heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |