En dan niet per ongeluk die belabberde full mod aanzetten waardoor je 24 x zo langzaam leveltquote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef GeertJan88 het volgende:
Ga zelf nog maar is een keer Oblivion met OOO Mod spelen. Zodat de vijand niet met je mee leveld
Dat heeft heel oblivion verkloot.quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef GeertJan88 het volgende:
Ga zelf nog maar is een keer Oblivion met OOO Mod spelen. Zodat de vijand niet met je mee leveld
Mwa, het lijkt me een stuk prettiger lvlen. Krijg je iig geen beggars en ander simpel tuig in full glass armor op je dakquote:
Het was een medewerker van Bethesda die het zat uit te leggen in een filmpje.. O.a dat Endurance word vervangen door een optie om direct extra health te kiezen bij het levelen, en dat Acrobatics en Athletics geschrapt worden 'because basically everybody uses them'..quote:
Dus dan blijf je het hele spel lang tegen ratten, goblins en stunted scamps vechten?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef GeertJan88 het volgende:
Dus handmatig alle vijanden static gemaakt? Is dat 'n beetje kundig gedaan dan? Niet dat je bij de derde Quest in de mainquest ineens Spider Daedra tegenkomt ofzo..quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:31 schreef GeertJan88 het volgende:
Nee het is gewoon sommige stukken zijn heel moeilijk en anderen weer heel makkelijk en daar tussen in
Ik speel 'm nu voor de eerste keer (ben al lvl5, tof tot nu toe), is die mod aan te raden?quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:38 schreef GeertJan88 het volgende:
Que? Ok, als je als newbie binnenstapt snap ik dit, maar als je toch een beetje ervaring hebt (lees: al honderden combinaties van races/classesquote:Op donderdag 19 mei 2011 17:25 schreef Jeff89 het volgende:
In Morrowind was je vrijwel gegarandeerd dood als je die grot inging vlak buiten het eerste stadje, Seyda Neen ofzo.. Vlak naast de Silt Strider. Daar zat een mage die je op lvl 1 met 1 fireball die grot weer uit blies..
speel het dan niet, als je het niet normaal kan spelenquote:Op donderdag 19 mei 2011 19:36 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik speel 'm nu voor de eerste keer (ben al lvl5, tof tot nu toe), is die mod aan te raden?
Laat dat jong tochquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
speel het dan niet, als je het niet normaal kan spelen
Ik kan hem helaas niet spelen maar hij lijkt me heel vet ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:32 schreef CantFazeMe het volgende:
Speelt iemand al Witcher 2? Ik had hem al in 2010 gepreordered. Nou wat een vette game, daar ben ik wel zoet mee tot de release van deze game.
Als je van hardcore-games houdt, dan zeker. Maar de ervaring van een TES-game gaat er bij mij net zo makkelijk in.quote:
Ehm, men zegt dat het spel er beter van wordt, was benieuwd naar de ervaringen hier...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
speel het dan niet, als je het niet normaal kan spelen
Beetje gay.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil passionele liefde bedrijven met SKyrim, ik zal het gaatje van de cd likken alsof ik de sky zit te rimmen. De anus van de hemel, als het ware terwijl ik al trillend eroverheen spritz
Ik lik de sky nu.quote:Op maandag 23 mei 2011 13:34 schreef RickoKun het volgende:
Ik wil passionele liefde bedrijven met SKyrim, ik zal het gaatje van de cd likken alsof ik de sky zit te rimmen. De anus van de hemel, als het ware terwijl ik al trillend eroverheen spritz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |