Creation Engine van TES V: Skyrim uitgelegd.quote:De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.
Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.
Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.
Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.
Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.
Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
Trailer: http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspxquote:To say that Bethesda's upcoming RPG epic The Elder Scrolls V: Skyrim is highly anticipated would be an understatement. Our coverage of the game, beginning with our cover story, drew unprecedented interest from our readers. Now, after the long wait, we're happy to be able to show you a new trailer for the game -- one that gives us a first look at gameplay, but also a glimpse of the game's dragons.
In the trailer, you'll get a good look at gameplay, particularly combat, which mixes traditional weapons like sword and shield with powerful magic. Listen close, and you'll even hear the game's protagonist -- or Dovahkiin -- emit a powerful "dragon shout." Oh, yes...the dragons. They look amazing, especially when flying around the grand vistas and ruins that Bethesda has created. If you're anything like us, this just made your day.
quote:Release Date
November 11th, 2011.
Number of players: 1. Yes. 1. It will always be 1. That is all.
Plot
Your main character plays the role of the last Dragonborne. The setting is Skyrim, 2 centuries later from the events of Oblivion. Your mentor in the game is one, if not the last remaining members of the Blades, he is voiced by Max Von Sydow, who is also the narrator of the teaser.
-GASP- We start in a prison again :p.
Setting
- The game takes place primarily in Skyrim which is in the north of Tamriel, it is not known if we will be able to go to other regions.
- Skyrim contains more than just snow, as seen in screenshots, there are rivers, lakes, waterfalls, forests, etc.
- The game is set 200 years after the events of Oblivion.
- There are going to be five 'massive' cities in the game world.
- Dungeons are said to be a lot more unique in Skyrim, should be less repetitive.
Attributes and Leveling
- 18 Skills in total.
- New skill 'Enchantment'
-New skill "Smithing"
- There is no level cap, however after reaching level 50, it will take a lot longer to gain experience.
- At each level, you get a health upgrade and you can then select if you want to upgrade your Stamina or your Magicka.
- You select perks when you level, just like in Fallout 3/New Vegas, however it is not known how frequent these perks will be able to be selected, or how many there will be.
-Dragon Shouts can be found throughout the world.
Creatures and NPCs ~
- Known returning creatures are skeletons, zombies, wolves, horses and elk.
- Confirmed new creatures are giant spiders, mountain and frost giants, dragons, mammoths and sabretoothed tigers.
- NPC face and body models have been significantly approved.
- NPCs are now more dynamic, and will interact with you more.
-Creatures/weapons do NOT scale with you. It's closer to FO3.
Combat ~
- Confirmed weapons are maces, axes, long swords, daggers, bow & arrow.
- There are 85 spells in the game.
- The 'Mysticysm' school of magic has been removed, it's spells have been dispersed to other schools.
- You can perform finishing moves which are unique to the weapon you are using and the creature you are fighting.
- You can dual wield weapons with many different combinations, including left hand spell, right hand weapon.
- You can fight using the shield, however it isn't known to which degree.
- Bethesda has put a lot of time into making the weapons feel real.
- Bow & Arrow is said to 'dominate' the long-distance combat, and are now slower to use, but more powerful.
- They've tried to kill off 'cheap' combat tactics such as backpedaling, when walking backwards you're not fast enough to keep your distance from your opponent and at the same time attack him.
--Customizable menu allows on-the-fly weapon/spell/item usage.
General:
- You can now sprint, at the cost of fatigue.
- You can now edit body features.
- Bethesda has hired a lot more voice actors this time to keep the dialogue fresh.
- Each race is going to look more distinct.
- Faces are now more emotive and are more distinguishable.
- There are now more activities to do in the cities, for example smithing, woodcutting and even cooking.
- When engaging in conversation, you no longer zoom in on the character you talk to, nor does it freeze time.
- The NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it.
Another example of the same event is two men find the weapon and then fight over who gets to keep it.
- The Oblivion styled enemy leveling & loot leveling is out, the one in Skyrim is more in the style of Fallout 3, which in turn is more in the style of Morrowind.
- Fast Travel is still in the game.
- 3rd person view has been improved.
- The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
-The new Radiant Story feature will tailor the sidequests found in the world to your playing style.
- There are kids in the game.
- You can choose to play without the HUD.
-With the new engine, water looks better, trees look better and snow falls dynamically rather than just being a texture on the ground.
- Draw distance greatly increased.
-10 playable races again.
Hebben ze ook witvis? Ik houd niet zo van zalm....quote:
Dreughsquote:Op maandag 2 mei 2011 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hebben ze ook witvis? Ik houd niet zo van zalm....
Ik vraag me wel af aan wat voor een mapgrootte ik moet denken ja. In dat filmpje van Gamekings zeiden ze wel enorme wereld.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Seam het volgende:
Zou wel leuk zijn als de vissen ook nog invloed hebben bij AlchemyVisolie
Is er trouwens al iets bekend over de oppervlakte? Kleiner of groter dan Oblivion?
Dezelfde grootte meen ik te hebben gelezen (16 sqmi volgens mij), maar in Oblivion was alles computer generated en dus karakterloos, en hier is alles hand placed door een design team, wat het een veel levendigere uitstraling moet geven. Ook zou het sfeervoller zijn en geïnspireerder (want handmade ipv generated).quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Seam het volgende:
Zou wel leuk zijn als de vissen ook nog invloed hebben bij AlchemyVisolie
Is er trouwens al iets bekend over de oppervlakte? Kleiner of groter dan Oblivion?
Ok nice, dus qua gevoel zal het meer richting Morrowind gaan. Hoewel er weinig verschil tussen die twee zat voelde Morrowind twee keer zo groot aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:02 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Dezelfde grootte meen ik te hebben gelezen (16 sqmi volgens mij), maar in Oblivion was alles computer generated en dus karakterloos, en hier is alles hand placed door een design team, wat het een veel levendigere uitstraling moet geven. Ook zou het sfeervoller zijn en geïnspireerder (want handmade ipv generated).
Ik heb wel het gevoel dat hij beter gaat worden dan Oblivion (dwz meer richting Morrowind). Oblivion ging met name om de graphics en het epische gevoel van een levende wereld (next-gen). Nu zal die stap niet minder nodig zijn en zal de focus weer liggen op gameplay elementen. Bij Oblivion had ik bij vlagen dat Morrowind gevoel weer en deze keer zal dat alleen maar meer worden. Morrowind had ook het voordeel dat het een briljante verhaallijn had en zoiets zal denk ik niet meer worden geëvenaard.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben wel bang dat het nooit meer zo goed als Morrowind gaat worden.
Waarom? Alsof je honderden uren random door een half lege wereld wilt lopen. Ik heb liever een wat kleinere map met minder lege stukken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:54 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
jammer, had hem groter willen zien.
[pc-gamer] /care [/pc-gamer]quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Aneurysma het volgende:
http://attackofthefanboy.(...)od-tools-on-console/
Omg, dat zou zo vet zijn.
Dat heb ik ook met GTA, Vice City is en blijft de beste. En Age of Empires II blijft de beste uit de reeks..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben wel bang dat het nooit meer zo goed als Morrowind gaat worden.
JA! Je weet niet wat je hebt gemist, man!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb nooit Morrowind gespeeld trouwens, zal ik het alsnog oppikken of...?
Mja, je liep geloof ik ook een stuk trager in Morrowind.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ok nice, dus qua gevoel zal het meer richting Morrowind gaan. Hoewel er weinig verschil tussen die twee zat voelde Morrowind twee keer zo groot aan.
Ja! Morrowind is als je er eenmaal in komt echt een geweldig spelquote:Op maandag 2 mei 2011 19:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb nooit Morrowind gespeeld trouwens, zal ik het alsnog oppikken of...?
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, je liep geloof ik ook een stuk trager in Morrowind.
[..]
Ja! Morrowind is als je er eenmaal in komt echt een geweldig spel
Mja, irritant als je ff een missie wilde doenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Inderdaad vreselijk was dat!~
Daarom maar op auto run zetten als ik toevallig effe een paar uurtjes weg moest en voila! 40 punten athletics erbij
Tuurlijk zijn ze outdated, maar dat blijft nog altijd de charme van Morrowind voor mij. Dat ultieme gevoel van herkenning als je het jaren later weer eens opstartquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Zijn de graphics van Morrowind niet verschrikkelijk outdated, zodanig dat ik me eraan ga storen? Ik ben niet zo'n graphics whore, maar het is toch wel echt prev gen.
VOlgens mij is morrowind met alle toeters en bellen eraan op een gegeven moment veel mooier dan oblivionquote:Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Zijn de graphics van Morrowind niet verschrikkelijk outdated, zodanig dat ik me eraan ga storen? Ik ben niet zo'n graphics whore, maar het is toch wel echt prev gen.
N'wah!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel zo'n graphics hoer dat ik nooit terug kan naar prev gen graphics, daar krijg ik echt jeuk van. Verwend kutjoch dat ik ben
I'm watching you, scum.quote:
Ook met de Boots of Blinding speed aan duurde het een fucking EEUW om van Noord naar Zuid te reizen in Morrowind..quote:Op maandag 2 mei 2011 19:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mja, je liep geloof ik ook een stuk trager in Morrowind.
met bunnyhoppen ga je ook 2x zo snel als rennenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef speknek het volgende:
Morrowind werd bij mij trouwens nogal gekilled doordat ik de halve game bunnyhoppend heb doorgebracht omdat je dan een betere jump skill kreeg, niet heel erg immersive. (sowieso heb ik nog nooit een TES spel uitgespeeld, dus over het verhaal kan ik niet zoveel zeggen)
Mooi tochquote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ook met de Boots of Blinding speed aan duurde het een fucking EEUW om van Noord naar Zuid te reizen in Morrowind..
In dat moeras kwam ik ook ineens een heel lijp gebouw tegen ofzo dat was echt vet. Bij Oblivion had je dat niet echt.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, irritant als je ff een missie wilde doen
Soms ging ik gewoon op avontuur, liep een bepaalde kant op en zag wel waar ik uit kwam. Heb vaak genoeg hele toffe caves met goeie loot gevonden die ik daarna nooit meer heb gezien, ondanks dat ik toch redelijk in de buurt zat gezien de map
Denk dat ik het zometeen nog eens opstart for old time's sake
*present writ*quote:
Fuck yeahquote:
Viskwark! Haringmilkshake!quote:Op maandag 2 mei 2011 17:55 schreef Seam het volgende:
Zou wel leuk zijn als de vissen ook nog invloed hebben bij AlchemyVisolie
Is er trouwens al iets bekend over de oppervlakte? Kleiner of groter dan Oblivion?
Armen/benen/hoofd afhakken en laten doodbloeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Er zitten kids in het spel![]()
![]()
(seriously, wat moet ik daar nou mee)
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Armen/benen/hoofd afhakken en laten doodbloeden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doen
oblivion was wel minder dan morrowind, maar nog steeds een goed spelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Waren jullie eigenlijk ook zo psyched voor Oblivion? Hoe vonden jullie die?
Die portals hebben de game gekilled idd, na tig van die dingen geloof je het wel....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef speknek het volgende:
Ik was bijzonder psyched over Oblivion, maar het verhaal kon me matig boeien (na twee/drie keer hetzelfde gedoe met zo'n portal geloofde ik het wel), dus nooit voorbij die bergstad gekomen.
Oblivion was ik zéér psyched over, omdat Morrowind voor mij een game was die uit het niets verscheen (heb ooit eens TES: Arena gespeeld, vond ik tof maar kon er niet veel mee omdat ik er niet zoveel van begreep, was toen ook maar iets van 8 ofzo).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Waren jullie eigenlijk ook zo psyched voor Oblivion? Hoe vonden jullie die?
Oblivion was namelijk mijn eerste TES game, en ik had 0.0 verwachtingen. In eerste instantie kwam ik sowieso maar tot Kvatch, en heb het na <10 uur weggelegd dus.
Daarna nog maar een keer opgepikt toen ik op vakantie ging en het non-stop regende, en ik dus dagen binnen zat te gamen, toen heb ik 150 uur in Oblivion gepompt.Was echt addicted.
Gewoon een frenzy spell op die kinderen gooien en ze elkaar af zien maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doen
Ricko m'n jong, jij moet echt contacten leggen met gamestudiosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
Of er moet een soort van undead sex frenzy komen dat necromancers gek worden en zombies gaan bevredigen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ricko m'n jong, jij moet echt contacten leggen met gamestudios
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Vanavond TES3 installeren om alvast in de mood te komen.
Ga zalm vissen, poezebeestquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben al in de mood. Dit topic moet gewoon op slot tot 10-11-2011
Ik trek de hype niet!1!!quote:
Ikke lekker we-hel!!!quote:
Och dan moet je bloemen plukken in de nachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben gebeten door een vampier in OBL en er te lang mee door blijven lopen. Moet nu een hele quest gaan doen om eraf te komen.
Tsja levels stelden siewosie niet zoveel voor in Oblivion, enkel voor de Daedra quests waren ze van belang. In Morrowind was het beter geregeld, maar ook daar kun je ervoor kiezen voor het maximale level te gaan. Het is maar waar je het spel voor speelt. Ik speel het niet om het perfecte character te maken, maar om een bruut spelgevoel en sfeer te krijgen (wat ook kan zonder alles op 100 te krijgen).quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Pinterman het volgende:
Heb Oblivion een tijdje gespeeld, maar dat ging ongeveer zo van:
"Woah, vet, check al deze shit... wood... cloth... shovels... pickaxes... paint brushes... spaar ze allemaal! Snel naar de stad om al die skills te leren"
"Uhh... wie leert me smithing dan"
"Waar kan ik farmen"
""
En wat ik ook nooit begrepen heb in Oblivion is waarom dat leveling systeem zo vermoeiend in elkaar zat. Alle skills waar je geinteresseerd in bent moesten je minor skills zijn, anders levelde je veel te snel. Maar tegelijk moest je wel al je andere skills maximaal levelen omdat je anders niet genoeg statpoints kreeg. Maarja, dan maak je Alteration een major skill, en dan wil je ineens 20 punten daarbij hebben omdat je een bepaalde spell moet casten. Hopla, meteen twee levels erbij. Verwarrend en irritant, en het tegenovergestelde van wat je wil (namelijk: ik ben een warrior, ik wil meppen met zwaarden, dus ik maak zwaarden een major skill, duh), hoop dat dat niet in deze game zit.
En da's het enige nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:25 schreef Samael het volgende:
[..]
Och dan moet je bloemen plukken in de nacht
Console command svp.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En da's het enige niet
Succes ermee, mayo
~quote:
Moet nog even kijken, in Oblivion was ik een Wood Elf light armored sword guy.quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke race/class ga je spelen?
N'wah!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:20 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ga toch aan een total overhaulIk ben bang dat ik dat nodig heb om iig door de eerste paar uur heen te komen, tot ik hooked raak
N'wah!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef Jeff89 het volgende:
Als je hooked raakt ga je ze weer de-installeren?De eerste paar uur zijn hoe dan ook ontzettend taai, models of niet.. Als low-level is Morrowind soms (vaak) echt niet leuk.. (vond ik dan
).. Betere models en textures gaan daar weinig aan veranderen.
Ach, gameplay kom ik wel doorheen. Graphics uit het jaar 0 nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:23 schreef Jeff89 het volgende:
Als je hooked raakt ga je ze weer de-installeren?De eerste paar uur zijn hoe dan ook ontzettend taai, models of niet.. Als low-level is Morrowind soms (vaak) echt niet leuk.. (vond ik dan
).. Betere models en textures gaan daar weinig aan veranderen.
De titel van Morrowind klopt ook niet helemaal, omdat het maar op een klein deel van Morrowind afspeelt, het eiland Vvardenfell om precies te zijn, en een heel klein stuk op mainland Morrowind, namelijk Mournhold.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:02 schreef Luchtkoker het volgende:
Oke, tof. Verder nog mods die ik moet hebben? Ik volg nu deze guide om Morrowind kennelijk mooi te maken, ze hebben het ook over Tamriel Rebuilt enzo. Wat houdt die mod in? Morrowind inland afmaken oid hebben ze het over maar dat zegt me niet zoveel.
Ik vond 't gameplay wise altijd een beetje zuur tot LVL 5 ofzo.. Tot die tijd is je char vaak amper effectief met z'n main weapon enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:43 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ach, gameplay kom ik wel doorheen. Graphics uit het jaar 0 nietEn nee, ik houd ze wel geinstalleerd.
Ach joh, alles overlapt elkaar toch continu in de Elder Scrolls-topicsquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:18 schreef RickoKun het volgende:
---------> Gaarne naar het Morrowind topic
The Elder Scrolls III: Morrowind, deeltje 8
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach joh, alles overlapt elkaar toch continu in de Elder Scrolls-topics
Sorryquote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg bijna een stijfjen toen ik dacht dat er nieuwe info was, maar het was slechts morrowind gepraat
![]()
En dan van daar weer doorverwezen worden naar het Oblivion topic en dit topic als ik de vergelijking TES III-IV-V maak zeker..quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:18 schreef RickoKun het volgende:
---------> Gaarne naar het Morrowind topic
The Elder Scrolls III: Morrowind, deeltje 8
Godverdomme inderdaad ja!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg bijna een stijfjen toen ik dacht dat er nieuwe info was, maar het was slechts morrowind gepraat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |