Armen/benen/hoofd afhakken en laten doodbloeden.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Er zitten kids in het spel![]()
![]()
(seriously, wat moet ik daar nou mee)
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Armen/benen/hoofd afhakken en laten doodbloeden.
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doen
oblivion was wel minder dan morrowind, maar nog steeds een goed spelquote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Waren jullie eigenlijk ook zo psyched voor Oblivion? Hoe vonden jullie die?
Die portals hebben de game gekilled idd, na tig van die dingen geloof je het wel....quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef speknek het volgende:
Ik was bijzonder psyched over Oblivion, maar het verhaal kon me matig boeien (na twee/drie keer hetzelfde gedoe met zo'n portal geloofde ik het wel), dus nooit voorbij die bergstad gekomen.
Oblivion was ik zéér psyched over, omdat Morrowind voor mij een game was die uit het niets verscheen (heb ooit eens TES: Arena gespeeld, vond ik tof maar kon er niet veel mee omdat ik er niet zoveel van begreep, was toen ook maar iets van 8 ofzo).quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Luchtkoker het volgende:
Waren jullie eigenlijk ook zo psyched voor Oblivion? Hoe vonden jullie die?
Oblivion was namelijk mijn eerste TES game, en ik had 0.0 verwachtingen. In eerste instantie kwam ik sowieso maar tot Kvatch, en heb het na <10 uur weggelegd dus.
Daarna nog maar een keer opgepikt toen ik op vakantie ging en het non-stop regende, en ik dus dagen binnen zat te gamen, toen heb ik 150 uur in Oblivion gepompt.Was echt addicted.
Gewoon een frenzy spell op die kinderen gooien en ze elkaar af zien maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doen
Ricko m'n jong, jij moet echt contacten leggen met gamestudiosquote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
Of er moet een soort van undead sex frenzy komen dat necromancers gek worden en zombies gaan bevredigen
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ricko m'n jong, jij moet echt contacten leggen met gamestudios
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Vanavond TES3 installeren om alvast in de mood te komen.
Ga zalm vissen, poezebeestquote:Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben al in de mood. Dit topic moet gewoon op slot tot 10-11-2011
Ik trek de hype niet!1!!quote:
Ikke lekker we-hel!!!quote:
Och dan moet je bloemen plukken in de nachtquote:Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben gebeten door een vampier in OBL en er te lang mee door blijven lopen. Moet nu een hele quest gaan doen om eraf te komen.
Tsja levels stelden siewosie niet zoveel voor in Oblivion, enkel voor de Daedra quests waren ze van belang. In Morrowind was het beter geregeld, maar ook daar kun je ervoor kiezen voor het maximale level te gaan. Het is maar waar je het spel voor speelt. Ik speel het niet om het perfecte character te maken, maar om een bruut spelgevoel en sfeer te krijgen (wat ook kan zonder alles op 100 te krijgen).quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Pinterman het volgende:
Heb Oblivion een tijdje gespeeld, maar dat ging ongeveer zo van:
"Woah, vet, check al deze shit... wood... cloth... shovels... pickaxes... paint brushes... spaar ze allemaal! Snel naar de stad om al die skills te leren"
"Uhh... wie leert me smithing dan"
"Waar kan ik farmen"
""
En wat ik ook nooit begrepen heb in Oblivion is waarom dat leveling systeem zo vermoeiend in elkaar zat. Alle skills waar je geinteresseerd in bent moesten je minor skills zijn, anders levelde je veel te snel. Maar tegelijk moest je wel al je andere skills maximaal levelen omdat je anders niet genoeg statpoints kreeg. Maarja, dan maak je Alteration een major skill, en dan wil je ineens 20 punten daarbij hebben omdat je een bepaalde spell moet casten. Hopla, meteen twee levels erbij. Verwarrend en irritant, en het tegenovergestelde van wat je wil (namelijk: ik ben een warrior, ik wil meppen met zwaarden, dus ik maak zwaarden een major skill, duh), hoop dat dat niet in deze game zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |