abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96299014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:05 schreef RickoKun het volgende:
Er zitten kids in het spel :o :o :o

(seriously, wat moet ik daar nou mee :') )
Armen/benen/hoofd afhakken en laten doodbloeden. ~:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 mei 2011 @ 16:11:44 #52
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_96299131
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Armen/benen/hoofd afhakken en laten doodbloeden. ~:)
En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doen :9
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_96299195
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Viskwark! Haringmilkshake! :9 _O-
Heerlijk :9~
Of toch du vader?
pi_96299456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

En de andere kinderen vertellen dat het een spelletje is zodat ze dat ook bij elkaar gaan doen :9
:')
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_96299523
Waren jullie eigenlijk ook zo psyched voor Oblivion? Hoe vonden jullie die?

Oblivion was namelijk mijn eerste TES game, en ik had 0.0 verwachtingen. In eerste instantie kwam ik sowieso maar tot Kvatch, en heb het na <10 uur weggelegd dus.

Daarna nog maar een keer opgepikt toen ik op vakantie ging en het non-stop regende, en ik dus dagen binnen zat te gamen, toen heb ik 150 uur in Oblivion gepompt. :') Was echt addicted.
Of toch du vader?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:27:04 #56
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_96299732
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Luchtkoker het volgende:

oblivion was wel minder dan morrowind, maar nog steeds een goed spel ^O^
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  dinsdag 3 mei 2011 @ 16:27:06 #57
8369 speknek
Another day another slay
pi_96299734
Ik was bijzonder psyched over Oblivion, maar het verhaal kon me matig boeien (na twee/drie keer hetzelfde gedoe met zo'n portal geloofde ik het wel), dus nooit voorbij die bergstad gekomen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_96301450
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:27 schreef speknek het volgende:
Ik was bijzonder psyched over Oblivion, maar het verhaal kon me matig boeien (na twee/drie keer hetzelfde gedoe met zo'n portal geloofde ik het wel), dus nooit voorbij die bergstad gekomen.
Die portals hebben de game gekilled idd, na tig van die dingen geloof je het wel....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_96301956
Voordeel van Oblivion vond ik wel dat je min of meer beloond werd door meteen in het begin gewoon eerst een stukje het verhaal te volgen.

Zo was je pas een laag level en was Kvatch geen enkel probleem.

Als je meteen rond ging lopen klooien en dan met een flink hoger level ineens dacht laat ik het verhaal eens volgen dan was Kvatch gewoon ronduit kut. Althans in mijn ervaring.

Ik heb dan ook eerst gewoon het verhaal een beetje gevolgd en daarna pas wat rond gaan lopen klooien en dat beviel me prima. Daarna heb ik het uitgespeeld.

Ik weet trouwens die week voor de release nog wel dat elke dag 1 kort filmpje langskwam wat iets liet zien van het spel. Heeft iemand die nog toevallig? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:20:17 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96302001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:22 schreef Luchtkoker het volgende:

Oblivion was namelijk mijn eerste TES game, en ik had 0.0 verwachtingen. In eerste instantie kwam ik sowieso maar tot Kvatch, en heb het na <10 uur weggelegd dus.

Daarna nog maar een keer opgepikt toen ik op vakantie ging en het non-stop regende, en ik dus dagen binnen zat te gamen, toen heb ik 150 uur in Oblivion gepompt. :') Was echt addicted.
Oblivion was ik zéér psyched over, omdat Morrowind voor mij een game was die uit het niets verscheen (heb ooit eens TES: Arena gespeeld, vond ik tof maar kon er niet veel mee omdat ik er niet zoveel van begreep, was toen ook maar iets van 8 ofzo).

Van allemaal beloftes, en uiteindelijk hard tegengevallen.

Maar ik denk dat ze nu hun beloftes hebben bijgespijkerd, ze weten waar ze de fout in zijn gegaan, dus ik denk dat deze game wel beter dan oblivion gaat worden :@
pi_96302010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon een frenzy spell op die kinderen gooien en ze elkaar af zien maken. _O_
Ergens is het wel jammer dat kiddo's niet dood kunnen. :@
No resentment ever evened out a weaker hand
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:24:38 #62
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96302207
Of er moet een soort van undead sex frenzy komen dat necromancers gek worden en zombies gaan bevredigen :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 3 mei 2011 @ 17:32:56 #63
Rawr
pi_96302488
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:24 schreef RickoKun het volgende:
Of er moet een soort van undead sex frenzy komen dat necromancers gek worden en zombies gaan bevredigen :@
Ricko m'n jong, jij moet echt contacten leggen met gamestudios _O_
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_96302807
Ik ga obllivion even spelen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:59:28 #65
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_96303430
Ik sta daar geheel open voor :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ricko m'n jong, jij moet echt contacten leggen met gamestudios _O_
pi_96397632
Vanavond TES3 installeren om alvast in de mood te komen. :D
Of toch du vader?
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 mei 2011 @ 18:37:20 #67
Rawr
pi_96397752
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Vanavond TES3 installeren om alvast in de mood te komen. :D
_O_

Welke race/class ga je spelen?
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_96397811
Ik ben al in de mood. Dit topic moet gewoon op slot tot 10-11-2011 :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 mei 2011 @ 18:47:49 #69
Rawr
pi_96398074
quote:
8s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben al in de mood. Dit topic moet gewoon op slot tot 10-11-2011 :(
Ga zalm vissen, poezebeest :(
pi_96398372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ga zalm vissen, poezebeest :(
Ik trek de hype niet!1!! :(
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 mei 2011 @ 19:06:54 #71
Rawr
pi_96398681
quote:
16s.gif Op donderdag 5 mei 2011 18:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik trek de hype niet!1!! :(
Ikke lekker we-hel!!! *O*
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:07:33 #72
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_96398705
Heb Oblivion een tijdje gespeeld, maar dat ging ongeveer zo van:

"Woah, vet, check al deze shit... wood... cloth... shovels... pickaxes... paint brushes... spaar ze allemaal! Snel naar de stad om al die skills te leren"

"Uhh... wie leert me smithing dan :( "

"Waar kan ik farmen :( "

" :'( "

En wat ik ook nooit begrepen heb in Oblivion is waarom dat leveling systeem zo vermoeiend in elkaar zat. Alle skills waar je geinteresseerd in bent moesten je minor skills zijn, anders levelde je veel te snel. Maar tegelijk moest je wel al je andere skills maximaal levelen omdat je anders niet genoeg statpoints kreeg. Maarja, dan maak je Alteration een major skill, en dan wil je ineens 20 punten daarbij hebben omdat je een bepaalde spell moet casten. Hopla, meteen twee levels erbij. Verwarrend en irritant, en het tegenovergestelde van wat je wil (namelijk: ik ben een warrior, ik wil meppen met zwaarden, dus ik maak zwaarden een major skill, duh), hoop dat dat niet in deze game zit.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_96399377
Ben gebeten door een vampier in OBL en er te lang mee door blijven lopen. Moet nu een hele quest gaan doen om eraf te komen.
  donderdag 5 mei 2011 @ 19:25:05 #74
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_96399420
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:24 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ben gebeten door een vampier in OBL en er te lang mee door blijven lopen. Moet nu een hele quest gaan doen om eraf te komen.
Och dan moet je bloemen plukken in de nacht :D
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
pi_96400120
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 19:07 schreef Pinterman het volgende:
Heb Oblivion een tijdje gespeeld, maar dat ging ongeveer zo van:

"Woah, vet, check al deze shit... wood... cloth... shovels... pickaxes... paint brushes... spaar ze allemaal! Snel naar de stad om al die skills te leren"

"Uhh... wie leert me smithing dan :( "

"Waar kan ik farmen :( "

" :'( "

En wat ik ook nooit begrepen heb in Oblivion is waarom dat leveling systeem zo vermoeiend in elkaar zat. Alle skills waar je geinteresseerd in bent moesten je minor skills zijn, anders levelde je veel te snel. Maar tegelijk moest je wel al je andere skills maximaal levelen omdat je anders niet genoeg statpoints kreeg. Maarja, dan maak je Alteration een major skill, en dan wil je ineens 20 punten daarbij hebben omdat je een bepaalde spell moet casten. Hopla, meteen twee levels erbij. Verwarrend en irritant, en het tegenovergestelde van wat je wil (namelijk: ik ben een warrior, ik wil meppen met zwaarden, dus ik maak zwaarden een major skill, duh), hoop dat dat niet in deze game zit.
Tsja levels stelden siewosie niet zoveel voor in Oblivion, enkel voor de Daedra quests waren ze van belang. In Morrowind was het beter geregeld, maar ook daar kun je ervoor kiezen voor het maximale level te gaan. Het is maar waar je het spel voor speelt. Ik speel het niet om het perfecte character te maken, maar om een bruut spelgevoel en sfeer te krijgen (wat ook kan zonder alles op 100 te krijgen).
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')