Goed lezen.quote:
Ooh zo. Ik vond de zin alleen een beetje vreemd. Maar dat is inderdaad belachelijk, 2 uitvreters die 1800 samen 1800 per maand te besteden hebben, en dan vergeet ik de zorgtoeslag/huur en andere dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goed lezen.
1800 Euro is 3-4 keer zoveel als wat hij te besteden heeft.
In principe welquote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zeeuwse meisjes zijn dus makkelijk te doen?
Lach er maar om, zelfs Henk Kamp doet er niets aan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef GSbrder het volgende:
Maar ik heb dan ook geen blaffende hond waar ik voor thuis moet blijven omdat anders de buurman boos wordt
Dat doet me denken aan een situatie waarbij krakers een pand van een Marokkaan hadden gekraakt en de eigenaar hadden afgetuigd toen hij verhaal kwam halen. Niet veel later stonden er enkele tientallen Marokkanen voor de deur en hebben de krakers het bewuste pand weer uitgemept.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)lseweg-in-Arnhem.ece
De ratten van onze samenleving zijn ook weer bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Als het pand leeg staat kan het mij eerlijk waar niet schelenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef GSbrder het volgende:
Ik heb wel iets tegen kraken.
Kraken is diefstal.
Matties van Remlof zeker.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
Ik heb opzich niks tegen kraken. Als ze er maar weer op tijd uit gaan. Of ben ik nu weer naïef?Die mening deel ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Het blijft natuurlijk wel een kansloos figuur hè, neem 'm nu niet te serieus.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Toch keek hij een beetje vreemd naar boetes.
Hij zag het als onvoorziene uitgave, vond het onredelijk dat je voor fietsen zonder licht 35 EUR moest betalen en zei dat het er nog wel bij op kon. Wat deed hij 's avonds op de fiets zonder licht?
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:52 schreef Dutchnative het volgende:
Ik heb opzich niks tegen kraken. Als ze er maar weer op tijd uit gaan. Of ben ik nu weer naïef?Zonder geweld gaan ze er niet meer uit, dat is het hele probleem. Ook gedragen ze zich agressief naar de omgeving toe, veroorzaken overlast en hinder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een leegstaand pand heeft ook een eigenaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als het pand leeg staat kan het mij eerlijk waar niet schelen
Er zal wel weer geroepen worden dat dit geen echte krakers zijnquote:
Dat is wel een probleem.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder geweld gaan ze er niet meer uit, dat is het hele probleem. Ook gedragen ze zich agressief naar de omgeving toe, veroorzaken overlast en hinder.
In principe niet nee. Maar als een pand al een jaar leeg staat, en de eigenaar er makkelijk weer beschikking over kan krijgen, wat is er dan op tegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een leegstaand pand heeft ook een eigenaar.
Als een auto stil staat, mag je hem toch ook niet voor joyriding gebruiken?
Mooi, als jij straks met vakantie bent ga ik jouw huis betrekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als het pand leeg staat kan het mij eerlijk waar niet schelen
Goed idee.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een leegstaand pand heeft ook een eigenaar.
Als een auto stil staat, mag je hem toch ook niet voor joyriding gebruiken?
En wist jij dat mijn stofzuiger ook 99,9999999 procent van de tijd uit staat?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Goed idee.Wist je dat een auto 95% van de tijd geparkeerd staat, daar moeten we echt iets aan doen. Een grootschalig 'witte autosysteem' lijkt me wel een goed idee.
Dat is iets anders. Dat gaat niet over heel lang niks met een pand doen, dat leeg staat.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mooi, als jij straks met vakantie bent ga ik jouw huis betrekken.
Krakersquote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |