Woon jij in Miniatuur Walcheren?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Op lange termijn is dat zeker veel goedkoper.
Zolang het door een mens geschreven is, vind ik het allemaal niet zo boeiend.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het door een mens geschreven is, vind ik het allemaal niet zo boeiend.
De bijbel is ook geschreven door mensen, vind je die ook niet zo boeiend?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het door een mens geschreven is, vind ik het allemaal niet zo boeiend.
Uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is alles boven de 0 euro voor een uitkering.
Uiteraard niet mee eens.quote:
Mini Mundi heet dat tegenwoordig.quote:
En daar had hij op gereageerd?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:33 schreef Morendo het volgende:
Als de Amerikanen wisten waar Bin Laden zich schuil hield waarom stuurden ze dan geen dagvaarding?
Ik had het over ¤ 1.800 voor een dubbele WA-jong uitkering, vanwege een meisje met straatvrees en een man die te hard zou werken voor z'n collega's. EG trekt het richting het belachelijke, maar ik alles boven de 0 euro aan uitkering is mondiaal bekeken vrij hoogquote:
Uiteindelijk gingen die twee wel aan het werk. Dat had ik dan niet verwacht.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
En ik vind een Wajong-uitkering voor een stel van 1.800 euro vrij hoog.
Kloptquote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk gingen die twee wel aan het werk. Dat had ik dan niet verwacht.
Bah, nu heb je het einde verklapt.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar moet je op reageren. Voor strafvermindering of dergelijke kan het ook handig zijn.quote:
En daar gaat de leider van een Terroristische organisatie ook echt gehoor aan geven?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:37 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar moet je op reageren. Voor strafvermindering of dergelijke kan het ook handig zijn.
Moet, staat in de wet.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En daar gaat de leider van een Terroristische organisatie ook echt gehoor aan geven?
Toch keek hij een beetje vreemd naar boetes.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar hij geeft er waarschijnlijk geen gehoor aan.quote:
Daar kan je best redelijk riant van leven, zeker als je zwart nog lekker bijknutseld.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
En ik vind een Wajong-uitkering voor een stel van 1.800 euro vrij hoog.
3 - 4 keer wat ik nu per maand te besteden hebquote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar kan je best redelijk riant van leven, zeker als je zwart nog lekker bijknutseld.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:40 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar hij geeft er waarschijnlijk geen gehoor aan.
Je gelooft ook in straatcoaches?quote:
Dat zijn alle Zeeuwenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ben ik nu naïef ofzo?
Edit: Ja, natuurlijk!
3 4 keer zoveel of juist niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
3 - 4 keer wat ik nu per maand te besteden heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |