quote:Op maandag 2 mei 2011 14:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, zo'n kerel dozen laten inpakken is ook niet iets wat je wil. Dat eerste baantje paste serieus voor geen meter bij hem. Dat het later zo rommelig werd afgehandeld met die contracten bij dat bedrijf van z'n zoon vond ik ook maar niks. Zou nogal weinig geduld ermee hebben gehad.
Maar goed, zoals von_Preussen al zei zitten er inderdaad wel wat kansloze figuren tussen die ik al een stuk eerder had laten vallen. Vind het wel mooi dat er nog een medewerker (een man) tussen zat die heel idealistisch van aard was en het werk heel persoonlijk nam. Dat soort mensen verdienen eigenlijk een standbeeld.
Zeeland is nochtans de enige zuidelijke provincie waar ik enige sympathie voor voel. Ik zou de Zeeuwen niet graag aan die mislukte schoolmeesters van de PvdA toevertrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Zeeland het volgende:
Stemadvies voor jullie allen!
[ afbeelding ]
God is een eikel.quote:
Doch vandaag een rechtvaardige eikel.quote:
Iets dat niet bestaat kan ook geen eikel zijnquote:
Als hij zou bestaan, dan zou hij een eikel zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Iets dat niet bestaat kan ook geen eikel zijn
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Laatste post van me (reactie op GSbrdr):
[..]
Die gast met die kale kop en dat baardje: "ik heb nog een dochter in Deventer, en ik heb ook een auto, die moet blijven rijden want anders kan ik niet in Deventer komen".quote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Friek_ het volgende:
Laatste post van me (reactie op GSbrdr):
[..]
Ze zitten al in de Provinciale Staten.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:22 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zeeland is nochtans de enige zuidelijke provincie waar ik enige sympathie voor voel. Ik zou de Zeeuwen niet graag aan die mislukte schoolmeesters van de PvdA toevertrouwen.
Veronica: "Werken, ik moet er niet aan denken"quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gast met die kale kop en dat baardje: "ik heb nog een dochter in Deventer, en ik heb ook een auto, die moet blijven rijden want anders kan ik niet in Deventer komen".
Jezus gozer, das 15 minuten met de trein. Dan ga je maar met de fiets naar het station, met de trein naar Deventer en met de fiets naar je dochter, maar daar zou ik in die situatie geen geld aan uitgeven.
Is het niet gewoon goedkoper om bij Bergen op Zoom gewoon Zeeland af te sluiten?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze zitten al in de Provinciale Staten.![]()
Het is trouwens een stemadvies voor de landelijke verkiezingen, die moesten gaan besluiten over afsluiting van de Oosterschelde.
't is toch wat.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:26 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ze zitten al in de Provinciale Staten.![]()
Het is trouwens een stemadvies voor de landelijke verkiezingen, die moesten gaan besluiten over afsluiting van de Oosterschelde.
"Straatvrees" als reden aanvoeren dat je een WA-jong moet krijgen....quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Veronica: "Werken, ik moet er niet aan denken"
Dus een leven lang in de bijstand
Dat is alles boven de 0 euro voor een uitkering.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef GSbrder het volgende:
En ik vind een Wajong-uitkering voor een stel van 1.800 euro vrij hoog.
Ja precies, bij die kerel kreeg ik zelfs de neiging om 'm op z'n bek te willen slaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die gast met die kale kop en dat baardje: "ik heb nog een dochter in Deventer, en ik heb ook een auto, die moet blijven rijden want anders kan ik niet in Deventer komen".
Jezus gozer, das 15 minuten met de trein. Dan ga je maar met de fiets naar het station, met de trein naar Deventer en met de fiets naar je dochter, maar daar zou ik in die situatie geen geld aan uitgeven.
Op lange termijn is dat zeker veel goedkoper.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is het niet gewoon goedkoper om bij Bergen op Zoom gewoon Zeeland af te sluiten?
Zolang het door een mens geschreven is, vind ik het allemaal niet zo boeiend.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:23 schreef Dutchnative het volgende:
http://godisimaginary.com/
Voor jou Echtgaaf
Wat is dit voor onzin? Jij wil nu dat ik door middel van een natuurlijke kracht(waarin ik niet geloof) ga bewijzen dat ik gelijk hebquote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang het door een mens geschreven is, vind ik het allemaal niet zo boeiend.
De Bijbel vind je dus ook niet zo boeiend?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Woon jij in Miniatuur Walcheren?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Op lange termijn is dat zeker veel goedkoper.
Zolang het door een mens geschreven is, vind ik het allemaal niet zo boeiend.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De bijbel is ook geschreven door mensen, vind je die ook niet zo boeiend?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op maandag 2 mei 2011 14:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is alles boven de 0 euro voor een uitkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |