Eens, in die docu zitten behoorlijk kansloze figuren, maar van o.a. Sjoerd denk ik toch dat er wel meer aan de hand is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Same here. Ik heb de documentaire ook gezien en die Sjoerd kwam als een behoorlijke autist over. Alsof zo'n dertiger die bij z'n ouders woont nog enige kans heeft op een baan. Laat 'm daar maar lekker bijklussen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat ik ook voor mij zie is dat anderen allemaal benzine in de winkels gieten en wij ons vervolgens per luxe limousine verplaatsen. Als wij dan bij de desbetreffende winkel aankomen doet de chauffeur voor ons de deur open en biedt ons met zijn aansteker joviaal een vuurtje aan terwijl wij onze sigaar aansteken. Na enkele trekken van de sigaar genomen te hebben werpen wij deze dan in de plas met benzine, waardoor het winkelpand zich ontsteekt.
Alternatief steken wij een briefje van ¤500 aan en werpen deze dan in de plas met benzine.
Ik ben hier niet zaligverklaard, ik kan het spelletje redelijk meespelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef EchtGaaf het volgende:
De vorige paus is in recordtijd zalig verklaard.
Dat geldt ook voor Von_Preussen in dit topic.
Gefeliciteerd.
quote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, in die docu zitten behoorlijk kansloze figuren, maar van o.a. Sjoerd denk ik toch dat er wel meer aan de hand is.
Vind het overdreven om iedereen maar als uitvreter weg te zetten.
Tja. ik vond het wel leuk dat ze de kist hadden opgegraven. Ik hoop maar wel dat ze het lichaam gebalsemd hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Achja, het kan mij eigenlijk ook vrij weinig schelen. Zolang wij maar bedankt worden voor de bloemen.
Ik hoop dat ze het lichaam hebben gecremeerd. Lichaam naast Osama dumpen is ook een optie.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja. ik vond het wel leuk dat ze de kist hadden opgegraven. Ik hoop maar wel dat ze het lichaam gebalsemd hebben.
Het eerste hoeft niet haaks te staan op het anderequote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zaligverklaard, ik kan het spelletje redelijk meespelen.
Het is mijn doel ook niet iedereen als uitvreter weg te zetten. Er zijn namelijk gradatiesquote:Op maandag 2 mei 2011 14:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, in die docu zitten behoorlijk kansloze figuren, maar van o.a. Sjoerd denk ik toch dat er wel meer aan de hand is.
Vind het overdreven om iedereen maar als uitvreter weg te zetten.
Misschien wat warmer.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:12 schreef Nautilus. het volgende:
Johannes Paulus II vond ik op een zekere manier nog sympathiek. Die Ratzinger is knettergek.
't is geen Vrijdag hequote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Zeeland het volgende:
Stemadvies voor jullie allen!
[ afbeelding ]
Dat mag als Brabander?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat stukje ben ik ook net, maar ik vind het moeilijk, aan de ene kant vind ik het raar dat die man niet zijn vrouw kan thuislaten. Maar aan de andere kant, die man zal best wel wat meer kunnen dan alleen dozen vouwen op een sociale werkplaats. Om hem zoiets aan te bieden, dat vind ik eigenlijk te gek voor woorden.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is mijn doel ook niet iedereen als uitvreter weg te zetten. Er zijn namelijk gradaties![]()
Sjoerd is een arme drommel, maar er wordt op de verkeerde manier naar gekeken. Die gast die zichzelf een hele pief vindt omdat hij huisarts-assistent is en om raadselachtige redenen z'n vrouw niet alleen thuis kan laten, is een tikje erger.
Ik stel dat god niet bestaatquote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeeland hou op over Zeeland.
Ik heb eerder gesteld dat Zeeland niet eens bestaat.
Met het geld waarvan je hem dozen laat vouwen kan je hem net zo goed een korte opleiding gevenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat stukje ben ik ook net, maar ik vind het moeilijk, aan de ene kant vind ik het raar dat die man niet zijn vrouw kan thuislaten. Maar aan de andere kant, die man zal best wel wat meer kunnen dan alleen dozen vouwen op een sociale werkplaats. Om hem zoiets aan te bieden, dat vind ik eigenlijk te gek voor woorden.
Lekker boeiend wat er gebeurd met dat zooitje daar.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:15 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb daar nu eerlijk waar geen zin in. Eens kijken of ik een Youtube filmpje kan vinden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |